Przetargi.pl
„Budowa pełnowymiarowej hali sportowej” w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania: Budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Serocku

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 1557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej” w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania: Budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Serocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla zadania polegającego na budowie pełnowymiarowej hali sportowej na terenie działek nr ewid. 175/15, 175/12 obr. 25 Wierzbica oraz 1/13 obr. 06 Serock w ramach zadania budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Serocku oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych, dostawy wyposażenia obiektu wraz z przeprowadzeniem odbiorów i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3.3 Niniejsze zamówienie obejmuje: 1) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji obiektów i istniejących sieci, ekspertyz technicznych, ekspertyz pożarowych i uzyskanie ewentualne odstępstw od przepisów budowlanych, 2) wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej w zakresie terenu obejmującego budowę hali sportowej i niezbędnego zagospodarowania (drogi dojazdowe, chodniki, parkingi, itp.) - należy zminimalizować wycinkę drzew i krzewów. 3) wykonanie wielobranżowej pełnej dokumentacji projektowej tj. projektu rozbiórek obiektów, projektu rozbiórek sieci i przyłączy kolidujących z inwestycją, projektu wycinki i gospodarki drzewostanem – w tym wykonanie nasadzeń zastępczych wg wcześniej przygotowanego planu, projektu budowlanego, projektu wykonawczego, projektu architektury wnętrz, projektu przyłączy oraz sieci. 4) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność; uzgodnienia z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, P. Poż., Ochrony Środowiska oraz inne wymagane przepisami; sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów, np.: ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz inne, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) sporządzenie zestawień materiałów, 6) realizację/wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i w oparciu o harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zamówienia, 7) wykonanie wykończenia i aranżacji wnętrz w tym dostawę wyposażenia wnętrz na podstawie projektu architektury wnętrz, 8) sprawowanie Nadzoru Autorskiego, a w razie konieczności Nadzoru Archeologicznego, 9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 10) przeprowadzenie testów i sprawdzeń wszelkich urządzeń zainstalowanych w obiekcie, 11) przeprowadzenie odbiorów oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu. Zamawiający wymaga zaprojektowania obiektu zgodnie z wstępnym Projektem Zagospodarowania Terenu (Załącznik nr 1), składającego się z 3 kondygnacji, w którym znajdą się następujące pomieszczenia: 1) hala sportowa o wymiarach zewnętrznych ok. 45m x 50 m, wysokość nad boiskiem 7m wewnątrz licząc od powierzchni podłogi do najniżej umieszczonego elementu konstrukcji; 2) wymiary płyty boiska wielofunkcyjnego 20m x 40m plus strefy bezpieczeństwa po min. 2 m z każdej strony, nawierzchnia bezpieczna z wykładziny sportowej, należy przewidzieć wierzchnią matę ochronną na płytę boiska jako element wyposażenia; 3) miejsce dla zawodników rezerwowych na wysokości płyty boiska: dwa rzędy krzesełek- dostęp od strony głównej płyty – min. po 14 siedzisk dla każdej drużyny; 4) płyta boiska dostosowana do dyscyplin: koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, korfballu – należy przewidzieć odpowiednie zwymiarowanie liniami innego koloru na płycie boiska dla każdej z dyscyplin; dostarczony przez Wykonawcę system podłogi sportowej (konstrukcja legarowana + nawierzchnia sportowa) musi być przebadany na zgodność z obowiązującą normą PN EN 14904 dla podłóg sportowych montowanych w halach sportowych; Zamawiający nie wymaga posiadania przez nawierzchnię sportową jakichkolwiek opinii międzynarodowych federacji sportowych oraz wymagań określonych dla certyfikowania; Charakterystyka nawierzchni sportowej: posadzka sportowa na legarach drewnianych systemowych, legary dwuwarstwowe na podkładkach samo-poziomujących, od góry przykryte płytą OSB lub deskowaniem pełnym grubości min. 2,2cm, system legarowy wentylowany, składający się z dwóch warstw legarów w układzie krzyżowym, podkładki umożliwiające poziomowanie posadzki, warstwa wierzchnia sportowa grubości min. 7mm, w tym warstwa ścieralna min. 2mm, współczynnik IPI (Impact Protection Index) 80-100%, współczynnik SA (Shock Absorption Index) 35-45%, nawierzchnia sportowa impregnowana, należy przewidzieć matę (wykładzinę) ochronną rozwijaną w razie potrzeby na okoliczność organizacji wydarzeń innych niż zawody sportowe, rozwijaną na nawierzchnię sportową i zapobiegającą jej zniszczeniu. 5) sześć szatni dla drużyn, każda z łazienką oraz prysznicami (min. 6 prysznicy/1 szatnię) oraz pełnym wyposażeniem – lokalizacja zalecana na parterze; 6) magazyny szt. 3 (duży ok. 50m2 i dwa mniejsze) – lokalizacja do uzgodnienia, przy czym jeden przy głównej hali; 7) portiernia wraz z systemem alarmowym i monitoringiem; 8) szatnia na ubrania wierzchnie i poczekalnia z miejscami do siedzenia i miejscem na automaty do napojów i kanapek; 9) pomieszczenie trenerskie, pomieszczenie techniczne, pomieszczenie socjalne dla pracowników technicznych; 10) toalety dla publiczności i gości zgodnie z przepisami BHP, toaleta dla osób niepełnosprawnych; 11) pomieszczenie na siłownię o pow. ok, 150 m2, zalecana lokalizacja na poziomie -1; 12) winda dla osób niepełnosprawnych; 13) trybuny na ok. 300 miejsc w podziale na sektory dla gości i gospodarzy – dostęp tylko z balkonu lub antresoli; zalecana lokalizacja na antresoli nad szatniami i magazynami, rzędy krzeseł umiejscowione schodkowo; 14) pomieszczenie lub balkon oszklony dla obsługi multimedialnej i konferansjerki; 15) sala dla fitness, tenis stołowy i sportów walki z lustrami i magazynkiem na stoły do tenisa, maty itp. (przestrzeń możliwa do podzielenia i wykorzystywania zamiennego, dzielone ruchomą ścianką z dwoma wejściami) w sumie bez magazynku ok. 150m2; 16) kawiarnio – barek z możliwością obserwacji rozgrywek na hali; 17) 2 pokoje administracyjne (dyrektor + sekretariat) z możliwością obserwacji hali; 18) na piętrze łazienki dla publiczności i gości oraz klientów kawiarni 19) komunikację zaprojektować należy poprzez główną klatkę schodową, 1 dźwig osobowy obsługujące wszystkie kondygnacje; 20) charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: powierzchnia zabudowy: ok. 2 250 m2, powierzchnia użytkowa max. 4 500 m2; 21) szczegółowe właściwości funkcjonalno – użytkowe: a) wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe: powierzchnia zabudowy: : ok. 2.250 m2, powierzchnia użytkowa: max. 4. 500 m2. b) powierzchnia całkowita: ok. 7.950 m2; c) ilość kondygnacji: 3 (przyziemie + 2 naziemne); d) wysokość budynku: do 12m; e) powierzchnia parkingu: max. 3 500 m2; f) czas funkcjonowania obiektu – 16 godz./dobę. g) liczba osób na poszczególnych kondygnacjach: przyziemie – 100 osób, kondygnacja parteru – 100 osób, kondygnacja +1 – 300 osób. 3.8.3 Zamawiający stosowanie do zapisów art. 30 ust. 8 pkt 1 i ust. 9 pkt 1 wymaga zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3.11.1 Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). 3.11.2 Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących typowe czynności budowlane w poszczególnych branżach związane z kompleksową budową budynku hali tj. a) czynności w zakresie prac ziemnych; b) czynności w zakresie prac zbrojeniowych; c) czynności w zakresie wykonywania fundamentów; d) czynności w zakresie wykonania ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych; e) czynności w zakresie wykonania tynków, okładzin, prac malarskich, licowań ścian, sufitów, f) czynności związane z układaniem nawierzchni zewnętrznych (np. bruk, kostka betonowa, masa bitumiczna) wykonywane przez pracowników wykwalifikowanych i niewykwalifikowanych, g) czynności związane z wykonaniem instalacji wewnętrznych w budynku hali.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach