Przetargi.pl
„Budowa pełnowymiarowej hali sportowej” w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania: Budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Serocku

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 1557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej” w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania: Budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Serocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla zadania polegającego na budowie pełnowymiarowej hali sportowej na terenie działek nr ewid. 175/15, 175/12 obr. 25 Wierzbica oraz 1/13 obr. 06 Serock w ramach zadania budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Serocku oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych, dostawy wyposażenia obiektu wraz z przeprowadzeniem odbiorów i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3.3 Niniejsze zamówienie obejmuje: 1) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji obiektów i istniejących sieci, ekspertyz technicznych, ekspertyz pożarowych i uzyskanie ewentualne odstępstw od przepisów budowlanych, 2) wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej w zakresie terenu obejmującego budowę hali sportowej i niezbędnego zagospodarowania (drogi dojazdowe, chodniki, parkingi, itp.) - należy zminimalizować wycinkę drzew i krzewów. 3) wykonanie wielobranżowej pełnej dokumentacji projektowej tj. projektu rozbiórek obiektów, projektu rozbiórek sieci i przyłączy kolidujących z inwestycją, projektu wycinki i gospodarki drzewostanem – w tym wykonanie nasadzeń zastępczych wg wcześniej przygotowanego planu, projektu budowlanego, projektu wykonawczego, projektu architektury wnętrz, projektu przyłączy oraz sieci. 4) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność; uzgodnienia z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, P. Poż., Ochrony Środowiska oraz inne wymagane przepisami; sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów, np.: ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz inne, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) sporządzenie zestawień materiałów, 6) realizację/wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i w oparciu o harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zamówienia, 7) wykonanie wykończenia i aranżacji wnętrz w tym dostawę wyposażenia wnętrz na podstawie projektu architektury wnętrz, 8) sprawowanie Nadzoru Autorskiego, a w razie konieczności Nadzoru Archeologicznego, 9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 10) przeprowadzenie testów i sprawdzeń wszelkich urządzeń zainstalowanych w obiekcie, 11) przeprowadzenie odbiorów oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu. Zamawiający wymaga zaprojektowania obiektu zgodnie z wstępnym Projektem Zagospodarowania Terenu (Załącznik nr 1), składającego się z 3 kondygnacji, w którym znajdą się następujące pomieszczenia: 1) hala sportowa o wymiarach zewnętrznych ok. 45m x 50 m, wysokość nad boiskiem 7m wewnątrz licząc od powierzchni podłogi do najniżej umieszczonego elementu konstrukcji; 2) wymiary płyty boiska wielofunkcyjnego 20m x 40m plus strefy bezpieczeństwa po min. 2 m z każdej strony, nawierzchnia bezpieczna z wykładziny sportowej, należy przewidzieć wierzchnią matę ochronną na płytę boiska jako element wyposażenia; 3) miejsce dla zawodników rezerwowych na wysokości płyty boiska: dwa rzędy krzesełek- dostęp od strony głównej płyty – min. po 14 siedzisk dla każdej drużyny; 4) płyta boiska dostosowana do dyscyplin: koszykówki (certyfikat FIBA), siatkówki (certyfikat CEV), piłki ręcznej (certyfikat IHF), korfballu (certyfikat IKF) – należy przewidzieć odpowiednie zwymiarowanie liniami innego koloru na płycie boiska dla każdej z dyscyplin; 5) sześć szatni dla drużyn, każda z łazienką oraz prysznicami ( min. 6 prysznicy/1 szatnię) oraz pełnym wyposażeniem – lokalizacja zalecana na parterze; 6) magazyny szt. 3 (duży ok. 50m2 i dwa mniejsze) – lokalizacja do uzgodnienia, przy czym jeden przy głównej hali; 7) portiernia wraz z systemem alarmowym i monitoringiem; 8) szatnia na ubrania wierzchnie i poczekalnia z miejscami do siedzenia i miejscem na automaty do napojów i kanapek; 9) pomieszczenie trenerskie, pomieszczenie techniczne, pomieszczenie socjalne dla pracowników technicznych; 10) toalety dla publiczności i gości zgodnie z przepisami BHP, toaleta dla osób niepełnosprawnych; 11) pomieszczenie na siłownię o pow. ok, 150 m2, zalecana lokalizacja na poziomie -1; 12) winda dla osób niepełnosprawnych; 13) trybuny na ok. 300 miejsc w podziale na sektory dla gości i gospodarzy – dostęp tylko z balkonu lub antresoli; zalecana lokalizacja na antresoli nad szatniami i magazynami, rzędy krzeseł umiejscowione schodkowo; 14) pomieszczenie lub balkon oszklony dla obsługi multimedilanej i konferansjerki; 15) sala dla fitness, tenis stołowy i sportów walki z lustrami i magazynkiem na stoły do tenisa, maty itp. (przestrzeń możliwa do podzielenia i wykorzystywania zamiennego, dzielone ruchomą ścianką z dwoma wejściami) w sumie bez magazynku ok. 150m2; 16) kawiarnio – barek z możliwością obserwacji rozgrywek na hali; 17) 2 pokoje administracyjne (dyrektor + sekretariat) z możliwością obserwacji hali; 18) na piętrze łazienki dla publiczności i gości oraz klientów kawiarni 19) komunikację zaprojektować należy poprzez główną klatkę schodową, 1 dźwig osobowy obsługujące wszystkie kondygnacje; 20) charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: powierzchnia zabudowy: ok. 2 250 m2, powierzchnia użytkowa max. 4 500 m2; 21) szczegółowe właściwości funkcjonalno – użytkowe: a) wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe: powierzchnia zabudowy: : ok. 2.250 m2, powierzchnia użytkowa: max. 4. 500 m2. b) powierzchnia całkowita: ok. 7.950 m2; c) ilość kondygnacji: 3 (przyziemie + 2 naziemne); d) wysokość budynku: do 12m; e) powierzchnia parkingu: max. 3 500 m2; f) czas funkcjonowania obiektu – 16 godz./dobę. g) liczba osób na poszczególnych kondygnacjach: przyziemie – 100 osób, kondygnacja parteru – 100 osób, kondygnacja +1 – 300 osób. 3.5 Lokalizacja i stan istniejący: 1) teren inwestycji położony jest w Serocku, przy ul. Pułtuskiej , nr działki 175/15 (53.042 m2) 175/12 obręb 25 Wierzbica (2.213m2) oraz 1/13 obręb 06 miasto Serock (4.125 m2), z czego pod inwestycję przeznaczone jest ok. 7.950m2. Inwestor jest właścicielem działek 175/15 oraz 1/13. Działka 175/12 jest własnością Skarbu Państwa, na którą Inwestor posiada zgodę na dysponowanie udzieloną przez Starostę Legionowskiego nr GN.6853.28.2015; 2) teren inwestycji podlega ustaleniom miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Serock: a) dla działek 175/12 oraz 175/15 - Uchwała Nr 138/XV/2015 Rady Miejskiej w Serocku z dnia 30 listopada 2015r. sekcja G obręb Wierzbica z przeznaczeniem pod tereny sportu i rekreacji, usługi turystyki (US/UT.1), teren leży w obrębie warszawskiego obszaru chronionego krajobrazu b) dla działki 1/13 – Uchwała Nr 165/XVII/2016 Rady Miejskiej w Serocku z dnia 28.01.2016 r. Serock-obszar B z przeznaczeniem pod tereny sportu i rekreacji, usługi turystyki (US/UT.1), teren leży w obrębie warszawskiego obszaru chronionego krajobrazu; 3) teren działki 175/15 we fragmencie przeznaczonym pod inwestycję jest oznaczony na mapie zasadniczej jako tereny łąk: ŁV, rolne: R IVb, R IIIb. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić procedurę wyłączenia gruntu z produkcji rolnej. 4) komunikacja – połączenie projektowanego obiektu z drogą publiczną należy przewidzieć poprzez zaprojektowanie i wykonanie jednego wjazdu od ul. Pułtuskiej oraz drugiego od ul. Czeskiej; 5) od strony zachodniej nieruchomość graniczy z pasem drogowym ul. Pułtuskiej, od strony północnej z zabudową jednorodzinną, od strony wschodniej z zabudową jednorodzinną graniczącą z rzeką Narew, od strony południowej z działką zabudowaną niskimi obiektami magazynowymi; 6) nieruchomość jest ogrodzona, niezabudowana, zadrzewiona - inwentaryzacja drzew stanowi Załącznik nr 6 do PFU. 3.18 Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.32.00.00-7 Dokumentacja projektowo – kosztorysowa 71.70.00.00-5 Usługi nadzoru i kontroli 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.00-8 Instalacje urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.32.10.00-3 Instalacja cieplna 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.30-7 Instalowanie urządzeń chłodzących 45.31.00.00 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.40.00-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.60.00-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.70.00-2 Inne instalacje elektryczne 45.11.11.00-9 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45233140-2 - Roboty drogowe 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach