Przetargi.pl
Budowa Pawilonu Sportowego w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 00 , fax. 48 341 42 04
  • Data zamieszczenia: 2015-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 00, fax. 48 341 42 04
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Pawilonu Sportowego w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy Pawilonu Sportowego przy ul. Sportowej w Pionkach, dz. nr geod. 1470/6. Prace budowlane były prowadzone do grudnia 2014r. wg pierwotnego Projektu budowlanego budowy Pawilonu Sportowego. Po przerwaniu robót został opracowany nowy Projekt budowlany zamienny dokończenia budowy Pawilonu Sportowego, wg którego należy wykonać prace budowlane objęte niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W związku z wprowadzonymi zmianami w Projekcie budowlanym zamiennym w stosunku do pierwotnego projektu część wykonanych ścian i stropów należy rozebrać. 2. Opis technologiczny Pawilon sportowy jest budynkiem przeznaczonym do użytkowania przez lokalną drużynę piłkarską Proch Pionki oraz o przeznaczeniu ogólnodostepnym. Pomieszczenia pod trybunami pełnią funkcję użytkową dla ww. drużyny oraz ewentualnych gości. Trybuny, wraz z węzłami sanitarnymi mają służyć widzom, cześć trybun jest przekryta zadaszeniem. Piętro i część parteru przewidziano na kompleks sałnowy, sale do ćwiczeń, siłownie, fitness. Toalety ogólnodostępne przeznaczone są dla 60 mężczyzn i 40 kobiet. Szatnie i toalety wewnątrz w budynku są przeznaczone dla drużyn. Dla osób korzystających z siłowni, sauny, fitness oraz sal do ćwiczeń przewidziano odrębne szatnie i łazienki ogólnodostępne. Pomieszczenia nie wyposażone w wentylację grawitacyjną będą posiadały wentylację mechaniczną. 3. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym zamiennym Część architektoniczna - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie budowlanym konstrukcyjnym Obliczenia statyczno-wytrzymałościowe - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Projekcie budowlanym zamiennym Instalacje sanitarne - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Projekcie budowlanym zamiennym Instalacje elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 6 do SIWZ, 5) w Projekcie kolorystyki elewacji Pawilonu Sportowego w Pionkach - załącznik nr 7 do SIWZ, 6) w Projekcie zagospodarowania terenu - załącznik nr 8 do SIWZ, 7) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - roboty budowlane (załącznik nr 9 do SIWZ), 8) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - roboty instalacje (załącznik nr 10 do SIWZ), 9) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - roboty elektryczne (załącznik nr 11 do SIWZ), 10) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych budowy pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 12 do SIWZ, 11) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącej instalacji elektrycznej w budynku pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 13 do SIWZ, 12) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącej instalacji sanitarnych w budynku pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 14 do SIWZ. 4. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. Uwaga: w przypadku wystąpienia rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót - prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiary robót (załączniki nr 9 -11 do SIWZ) należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny oferty, która powinna uwzględnić rozbieżności w ilości i rodzaju robót pomiędzy przedmiarem robót a opisem przedmiotu zamówienia. 5. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, 6. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM, 8) wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz konieczne do wykonanie w celu odbioru budynku przez Komendę Miejską PSP w Radomiu oraz przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczna w Radomiu, 9) wykona montaż (wraz z jego dostawą) dźwigu osobowego 630kg / 8 osób i przeprowadzi odbiór dźwigu przez UDT, 10) wykona powłokę uszczelniającą na powierzchni betonu na trybunie pawilonu (płaszczyzny pionowe i poziome oraz ciągi komunikacyjne) np. powłoką uszczelniającą Ceresit CR 90 Crystaliser, 11) wykona montaż 808 szt. siedzisk mocowanych do betonowych stopni na trybunie pawilonu. Siedziska wykonane z polipropylenu z podwójną ścianą oparcia, która podnosi właściwości wytrzymałościowe krzesła w trakcie użytkowania. Wysokość oparcia min. 325mm, szerokość siedzisk min. 420mm. Kolorystyka siedzisk do wyboru przez Zamawiającego. 12) wykona montaż 30 szt. siedzisk stojących ze składanym oparciem na trybunie pawilonu. Siedziska wykonane z polipropylenu wg załącznika Nr 16 do SIWZ (rysunek nr 2). Kolorystyka siedzisk do wyboru przez Zamawiającego. 13) wykona montaż 2 kpl. schodów ewakuacyjnych wg załącznika Nr 15 do SIWZ, 14) wykona montaż balustrady (49 mb.) schodowej z prętów stalowych osadzonych i zabetonowanych w co 3 stopniu wg załącznika Nr 16 do SIWZ (rysunek nr 3). 15) dokona wycinki 3 szt. drzew (sosny) kolidujących z budową Pawilonu Sportowego. Obwód drzew to ok. 150-180cm, 16) wykona przyłącze kanalizacji deszczowej wg załączników Nr 20 i 21 do SIWZ. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 8. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Nr 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620, z późn. zmianami). 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w czyim imieniu i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty oryginał bądź kserokopię przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach