Przetargi.pl
Budowa parku miejskiego w Chęcinach

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 151 006 , fax. 413 151 085
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 151 006, fax. 413 151 085
    REGON: 52766400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parku miejskiego w Chęcinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu położonego w Chęcinach między ulicami: Armii Krajowej a nowobudowaną Al. Piłsudskiego z przeznaczeniem na miejsce służące wypoczynkowi, rekreacji, sportom, zabawom dzieci i młodzieży, itp. Inwestycja polega m.in. na budowie budynku toalety publicznej, małej architektury: placów zabaw, skateparku, siłowni zewnętrznej, altan rekreacyjnych, kapliczki przydrożnej, oczka wodnego i fontanny, kładki, ławek, koszy, ścieżek pieszych, ścieżek rowerowych, drogi dojazdowej kd-d2, 10 miejsc postojowych, instalacji wewnętrznych i infrastruktury towarzyszącej, nasadzenia zieleni. Przewidziane zostały rozbiórki, przesadzenia istniejącej zieleni oraz wycinki. Wyszczególnienie robót: 1. Oczyszczenie, przygotowanie i uporządkowanie terenu inwestycji, utylizacja materiałów wynikających z porządkowania terenu, wykonanie rozbiórek z utylizacją materiałów rozbiórkowych 2. Rozbiórki – należy wykonać rozbiórki budynków, ogrodzeń, murowanych słupków, wszystkich innych elementów kolidujących z inwestycją. a) Poza rozbiórkami opisanymi w projekcie należy przewidzieć rozbiórkę ogrodzenia (ogrodzenie częściowo wykonane z kamienia) i murowanych słupków znajdujących się na terenie inwestycji oraz na działkach (od strony północnej): 1109/1, 1121/3, 1124/3, 1121/4, 1124/4. b) Należy zlikwidować słup oświetleniowy będący własnością gminy, znajdujący się na działce nr ewid. 1121/2. c) Prefabrykowany budynek magazynowy znajdujący się na działce nr ewid. 1121/2 (opisany w projekcje rozbiórek jako R1) należy przenieść w całości w miejsce wskazane przez zamawiającego ( w odległości do 10 km). d) Przy jednym z budynków przewidzianych do rozbiórki znajduje się skrzynka elektryczna przyłączeniowa, dedykowana dla tej inwestycji. Przy wykonywaniu rozbiórek należy ją odpowiednio zabezpieczyć. 3. Wycinki i przesadzenia – Wykonawca ma wykonać inwentaryzacje drzew i krzewów koniecznych do wycinki lub przesadzenia, uzyskać decyzje na wycinki i przesadzenia oraz wykonać prace. Należy uwzględnić wycinki krzewów i samosiejek drzew we wszystkich miejscach kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem. 4. Nasadzenia nowej zieleni. UWAGA: Należy wycenić dwuletnią pielęgnację zieleni istniejącej i nowonasadzonej polegającą na co najmniej dwukrotnym w ciągu jednego roku nawożeniu roślin odpowiednimi nawozami oraz raz w roku (po uzgodnieniu z zamawiającym) przycinaniu i formowaniu roślin. Ponadto należy uwzględnić dwuletnią gwarancję na wszystkie nowonasadzone i przesadzone rośliny przy założeniu, że w przypadku „nie przyjęcia” się rośliny, uschnięcia lub wszelkiego dłużej trwającego naruszenia równowagi w czynnościach życiowych rośliny przez jakikolwiek czynnik chorobotwórczy, wykonawca niezwłocznie wymieni ją na nową, na którą udzieli gwarancji na kolejne dwa lata i będzie dokonywał pielęgnacji w zakresie opisanym powyżej. 5. Wykonanie budynku podziemnego toalet publicznych. 6. Wykonanie uzbrojenia terenu: wody, kanalizacji, gazu, odprowadzenia wód opadowych, oświetlenia. 7. Wykonanie korekty przebiegu sieci telekomunikacyjnej UWAGA: należy zwrócić szczególną uwagę na zapisy w warunkach technicznych oraz uzgodnieniach branżowych Orange Polska S.A. oraz protokołu z narady koordynacyjnej gn-iii.6630.836.2017 (zawarte w projekcie branży telekomunikacyjnej) dotyczące: • Firm mogących wykonywać prace budowlane branży teletechnicznej, • Zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac, zatwierdzenie do realizacji • Zapewnienie nadzoru właścicielskiego • Rozpoczęcia, wykonywania i zakończenia prac, Wszelkie koszty związane z w/w procedurami ponosi wykonawca robót budowlanych. 8. Wykonanie monitoringu . 9. Wykonanie parkingu na 10 miejsc samochodów osobowych. 10. Wykonanie drogi gminnej KD-D2. 11. Wykonanie oczka wodnego z fontanną, mostkiem-kładką. 12. Wykonanie siłowni zewnętrznej, placów zabaw, skateparku, pumptracka. 13. Wykonanie małej architektury: altany, pergole, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery itp. 14. Przeniesienie i renowacja istniejącej kapliczki. 15. Wykonanie pozostałego zagospodarowania terenu: ukształtowanie terenu, wykonanie ścieżek spacerowych, rowerowych, schodków, placów itp. 16. Na czas prowadzenia robót w pasie drogowym dróg gminnych: ul. Armii Krajowej należy sporządzić i zatwierdzić tymczasowy projekt organizacji ruchu drogowego. 17. UWAGA: Informuje się, że dwa odcinki przyłączy kanalizacji deszczowej na odcinkach od studzienek D1 i D8 (łącznie z tymi studzienkami) do istniejących studni w nowobudowanej drodze Al. Piłsudskiego, zostaną wykonane w ramach budowy drogi gminnej Al. Piłsudskiego. Nie należy wyceniać tego zakresu. 18. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu. Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem technicznym oraz zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekty budowlane i wykonawcze; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA! Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: - określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń , - oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 110 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach