Przetargi.pl
Budowa parkingu z zielenią i małą architekturą oraz remont schodów wraz z budową oświetlenia parkingu i schodów

Urząd Gminy Mstów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-244 Mstów, ul. 16 Stycznia 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3284005 , fax. 034 3785558
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mstów
    ul. 16 Stycznia 14 14
    42-244 Mstów, woj. śląskie
    tel. 034 3284005, fax. 034 3785558
    REGON: 05427290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu z zielenią i małą architekturą oraz remont schodów wraz z budową oświetlenia parkingu i schodów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa parkingu z zielenią i małą architekturą oraz remont schodów wraz z budową oświetlenia parkingu i schodów o zakresie rzeczowym : - parkingi wraz z drogą dojazdową i rejon figury, nawierzchnia z kostki betonowej i granitowej o łącznej pow.1509,2m? - remont schodów wraz z murem oporowym kpl.1 - mała architektura kpl.1 - oświetlenie parkingów i schodów kpl.1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 15 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , dotyczące : a) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia t.j. - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 3 zamówienia polegające na budowie dróg, parkingów lub chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub granitowej w tym 1 zamówienie o nawierzchni nie mniejszej niż 1500m? oraz minimum 1 zamówienie polegające na budowie, remoncie lub modernizacji sieci energetycznych. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - dysponują osobami posiadającymi niżej wymienione uprawnienia i kwalifikacje : Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zmianami) Kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zmianami) d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 90% wartości złożonej oferty - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 800 000 zł Ponadto wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji według zasady spełnia-niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 ustawy c) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. f) że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia , że uzyskał aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składania ofert h) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. i) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. j) oświadczenia , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. k) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert l) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach