Gmina Końskowola ogłasza przetarg
- Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
- Data zamieszczenia: 2020-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
ul. Pożowska
24-130 Końskowola
tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
REGON: 54347900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu wraz z toaletą publiczną w m. Końskowola pomiędzy ulicami Lubelską i Kurowską. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej i architektoniczno - konstrukcyjnej, w tym elektrycznej i sanitarnej, w ramach zadania pn.: „Budowa parkingu wraz z toaletą publiczną w m. Końskowola pomiędzy ulicami Lubelską i Kurowską”. Zakres robót objętych zadaniem, przewiduje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, budowa parkingu na 29 miejsc postojowych - (24 miejsca dla samochodów osobowych z kostki szarej prostokątnej, 2 miejsca dla autobusów z kostki szarej prostokątnej, 3 miejsca dla niepełnosprawnych z kostki szarej prostokątnej pomalowanej farbą w kolorze niebieskim, utwardzenie terenu i ciąg pieszy z kostki szarej prostokątnej, droga dojazdowa do miejsc parkingowych z kostki czarnej prostokątnej, linie dzielące miejsca parkingowe z kostki czarnej kwadratowej), łączna powierzchnia utwardzona 1308,80 m2, montaż stacji ładowania pojazdów - 4 stacje, budowę toalety publicznej o kubaturze 21,83 m3 – szkielet budynku wykonany z ramy stalowej ocynkowanej ogniowo - połączonej ze stalową konstrukcją dachu i podłogi, wykończenie zewnętrzne blacha trapezowa 6mm, wykończenie wewnętrzne płyty wykończeniowe zmywalne, montaż na fundamencie żelbetowym, wykonanie elementów BRD, uporządkowanie terenu robót, w tym wykonanie nasadzeń zieleni. Zakres robót obejmuje również wykonanie przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego do budynku toalety, wykonanie instalacji wewnątrz budynku, wykonanie zasilenia stacji ładowania pojazdów w energię elektryczną poprzez projektowane WZL z istniejącego złącza, wykonanie oznakowania. Zakres zadania obejmuje ponadto wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Projektach budowlano - wykonawczych i wykonawczych, oraz przedmiarach robót - stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiary robót udostępnione w załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny ofert. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający prosi o ich wskazywanie na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytania. Po zawarciu umowy, w przypadku pojawienia się w/w rozbieżności, Zamawiający będzie dokonywał ich interpretacji na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu informacji; 2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu. Dokumenty składane samodzielnie przez wykonawcę po otwarciu ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy) wg załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Przed zawarciem umowy Zamawiający żąda aby wykonawca złożył dokumenty dotyczące uprawnień Kierownika Budowy i Kierowników robót (poświadczone za zgodność z oryginałem decyzje o nadaniu uprawnień, oraz informacje o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest do złożenia kosztorysu sporządzonego zgodnie z przedmiarem robót znajdująca się w załączniku nr 1 do SIWZ. Kosztorys ma charakter pomocniczy, jego zadaniem jest ułatwienie wykonawcy rozpoznanie zakresu przedmiotu umowy i skalkulowania na własną odpowiedzialność i ryzyko cenę oferty. Wykonawcy nie służą żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niedoszacowania, przeszacowania, pominięcia lub zawarcia innych błędów w kosztorysie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa parkingu wraz z toaletą publiczną w m. Końskowola pomiędzy ulicami Lubelską i Kurowską.
Dodano: 2021-02-16 - „Termomodernizacja budynku ratusza w Złotym Stoku”.
Dodano: 2018-10-17 - „Termomodernizacja budynku ratusza w Złotym Stoku”
Dodano: 2018-08-22 - Przebudowa istniejącej wiaty wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek szkoleniowo-dydaktyczny
Dodano: 2018-04-20 - „Termomodernizacja budynku ratusza w Złotym Stoku”
Dodano: 2017-10-26 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Sielce Gmina Końskowola.
Dodano: 2017-09-06 - „Termomodernizacja budynku ratusza w Złotym Stoku”
Dodano: 2017-08-04 - „Dziedzictwo Przodków” odrestaurowanie mauzoleum rodziny Guttlerów.
Dodano: 2017-07-10 - "ROZBUDOWA DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE GLISNO PRZEZ ODDZ. 184 - 195".
Dodano: 2017-07-05 - „Rozbudowa ul. Newelskiego oraz ul. Spokojnej w Wodyniach ”
Dodano: 2017-06-13