Przetargi.pl
Budowa parkingu w miejscowości Stary Lubotyń

Gmina Stary Lubotyń ogłasza przetarg

  • Adres: 07303 Stary Lubotyń, Stary Lubotyń
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 446 422 , fax. 296 446 425
  • Data zamieszczenia: 2017-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Lubotyń
    Stary Lubotyń 42
    07303 Stary Lubotyń, woj. mazowieckie
    tel. 296 446 422, fax. 296 446 425
    REGON: 55066790700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu w miejscowości Stary Lubotyń
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu w miejscowości Stary Lubotyń polegająca w szczególności na: - wykonaniu nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni bitumicznej; - budowie nawierzchni bitumicznej jezdni manewrowej i miejsc postojowych; - budowie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; - przebudowie istniejących zjazdów z drogi powiatowej; - ustawieniu oznakowania pionowego i wymalowanie oznakowania poziomego; - wykonaniu oznakowania poziomego w zakresie włączeń do drogi powiatowej; - remoncie wiaty przystankowej: wymiana dachu z dobudową wieżyczki, montaż zegara elewacyjnego, remoncie elewacji z wyłożeniem płytkami klinkierowymi, remont ścian wewnętrznych i sufitu, ułożenie posadzki z kostki brukowej prasowanej, montażu ławek; - wymurowaniu kwietników (szt. 12) z bloczków betonowych typu vario, barwionych w masie (piaskowy melanż), na zaprawie cementowej z plastyfikatorem; - wymurowaniu murku z bloczków betonowych typu vario, barwionych w masie (piaskowy melanż); - montażu tablicy ogłoszeń we wnęce ściany; - montażu siedziska opartego na murku z cegieł; - montażu ogrodowego kranu mosiężnego wraz z instalacją wod.-kan.; - sadzeniu krzewów zimozielonych w kwietnikach; - montażu ławek parkowych i koszy na śmieci; - przebudowie linii napowietrznej NN; - budowie oświetlenia parkingu i wiaty przystankowej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SIWZ: 1)dokumentacji projektowej; 2)przedmiarze robót; 3)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4)wzorze umowy. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.181). Mając na uwadze powyższe, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób, wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) operator koparki. 2) brukarza. 5. Zasady dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę: 1) Zatrudnianie osób w ilościach wskazanych w ust. 4 przy realizacji przedmiotu umowy musi trwać od podpisania umowy o zamówienie publiczne do dnia 31.07.2017 r. 2)W przypadku zakończenia zatrudniania osób wskazanych w ust. 4 przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, tak aby wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Kodeksu Pracy były spełnione przez cały okres trwania umowy. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osoby na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób i przedłożyć dokumenty, o które wnioskuje Zamawiający, tj. co najmniej jednego z poniższych dokumentów: - kopie umów o pracę, przekazane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, - zgłoszenie pracownika do ubezpieczeń w sposób zapewniający ochronę danych osobowych. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4 w okresie, o którym mowa w ust. 5, pkt 1, bądź w przypadku niezłożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4, w takich przypadkach Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną, określoną na zasadach wskazanych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach