Przetargi.pl
Budowa parkingu w Łopienniku Górnym

Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-351 Łopiennik Górny, Łopiennik Górny 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5773123 , fax. 082 5773010
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
    Łopiennik Górny 1 1
    22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
    tel. 082 5773123, fax. 082 5773010
    REGON: 11019794800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu w Łopienniku Górnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa parkingu dotyczy: - budowy wjazdu na teren działki, - wykonanie placu manewrowo - parkingowego, - budowa ciągów pieszych, wysepek, - wykonanie likwidacji studni na terenie zieleni. Dane techniczne parkingu. - powierzchnia jezdni dojazdowych, placów postojowych wynosi 527 m2, - powierzchnia chodników wynosi 83 m2, - powierzchnia poszerzenia jezdni wynosi 24 m2, - powierzchnia zieleni wynosi 101 m2, - 2 - Norma PRO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Oferenta: 1) Pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie Oddział w Łopienniku Nadrzecznym Nr 91 8200 1018 2002 1800 0171 0003 2) Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł: (Wadium - przetarg - remont Biblioteki) 3) Poręczeniach bankowych, 4) Gwarancjach bankowych, 5) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 7) Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert najpóźniej na godzinę przed otwarciem ofert. 8) Wadium w formie innej niż przelew bankowy musi być złożone za pokwitowaniem w kasie Urzędu Gminy, do oferty należy załączyć kserokopie dokumentu wadium. 9) Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 10) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11) Zamawiający dokona niezwłocznie, nie później niż po upływie 7 dni, od dnia przetargu zwrotu wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania oferta; 2) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub nie zostały wniesione przed upływem terminu ich wniesienia. 4) Zamawiający dokona niezwłocznie, nie później niż po 7 dniach, zwrotu wadium, na pisemny wniosek Oferenta: - który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 12) Złożenie wniosku o zwrot wadium przez Oferenta wykluczonego lub którego oferta została odrzucona, jest równoznaczne ze zrzeczeniem sie prawa do wniesienia protestu. 13) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, 14) pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowa za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Oferenta. 15) Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne. 5. Ocena warunków spełnienia odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów - oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny wypis/odpis z krajowego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy. Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2. Wykaz sprzętu oraz osób niezbędnych do wykonania robót. 3. Wykaz prowadzonych robót z ostatnich 2 lat. 4. Szczegółowa kalkulacja cenowa, z uwzględnieniem cen jednostkowych elementów oferowanego przedmiotu zamówienia w kwotach brutto zgodnie z przedmiarem robót. 5. Aktualne zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w zobowiązaniach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lopiennikgorny.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach