Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ulicy Wojska Polskiego w Ciechanowcu

Urząd Miejski w Ciechanowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2771145 , fax. 086 2771066
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Ciechanowcu
    ul. Mickiewicza 1 1
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 086 2771145, fax. 086 2771066
    REGON: 00052740500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ulicy Wojska Polskiego w Ciechanowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ulicy Wojska Polskiego w Ciechanowcu. Zamówienie na budowę parkingu przy ulicy Wojska Polskiego w Ciechanowcu w km rob. 0+000 - 0+112 obejmuje: - wykonanie nawierzchni parkingu z kostki Polbruk gr. 8 cm (kolor szary, oddzielenie stanowisk kostką czerwoną) na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 30cm (10cm + 20cm), i warstwie odsączającej z piasku gr. 10cm, - wykonanie zarysu parkingu krawężnikiem 15x30cm, - wykonanie chodnika z kostki betonowej Polbruk gr. 6cm (kolor szary) na podsypce cementowo-piaskowej 5cm i piaskowej 2x5cm, - dokonanie korekty oznakowania pionowego. Odwodnienie zaprojektowane zostało poprzez powierzchniowy spływ wód do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Wojska Polskiego. Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem określony jest w przedmiarze (załącznik nr 7) i kosztorysie ofertowym (załącznik nr 5) i dokumentacji projektowej (załącznik nr 6). W przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym nieprzekraczających łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki w ramach zamówienia dodatkowego, a Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia i wykonania zamówienia na podstawie odrębnej umowy. Wartość robót dodatkowych zostanie określona: a) na podstawie cen jednostkowych (netto) elementu rozliczeniowego kosztorysu ofertowego, b) w przypadku, gdy ceny jednostkowe (netto) elementu rozliczeniowego nie zostały określone w kosztorysie ofertowym, Wykonawca sporządzi kosztorys szczegółowy, a ceny materiałów i sprzętu określi w oparciu o ceny rynkowe obowiązujące w rejonie wykonywanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiace złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) dysponują własnymi środkami finansowymi i/lub kredytem dla sfinansowania realizacji robót w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena realizacji przedmiotowego zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie robót objętych zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami do prowadzenia robót drogowych, której powierzone zostanie kierowanie robotami. Osoba musi mieć min. 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówienia (każde o wartości nie mniejszej niż oferowany koszt realizacji zamówienia) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty drogowe). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządzoną na formularzu załączonym do niniejszej Specyfikacji. 2. Wypełniony kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ( pkt. 9 w przypadku podmiotów zbiorowych) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację z banku, prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż oferowana wartość realizacji zamówienia. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. 8. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót (na załączniku Nr 3) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 9. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacanie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. Kierownika Budowy). 10. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (na załączniku Nr 4) w realizacji robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. W przypadku podwykonawcy wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie realizowanym przez podwykonawcę, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, przedstawione na załączniku Nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/zam_publicz.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach