Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ulicy Spacerowej w Pustkowiu

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-344 Rewal, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 38 62 624
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Mickiewicza 19 19
    72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 38 62 624
    REGON: 00054423700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ulicy Spacerowej w Pustkowiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pustkowo przy ul. Spacerowej. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie (m.in.): 88 miejsc parkingowych, 4 miejsc dla niepełnosprawnych, posadowienie 3 słupów oświetleniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymaga się wnieseinia wadium, w wysokości 5.000,00 zł, w formie wskazanej w art. 45 Ustawy prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych . 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ; . 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium ; . 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.- w wysokości minimum 200.000,00 zł ; .3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca musi udowodnić dysponowanie osobami z następującymi uprawnieniami: - kierownik budowy o specjalności drogowej - minimum jedna osoba, - kierownik robót o specjalności elektrycznej - minimum jedna osoba. Jedna osoba może łączyć wskazane uprawnienia. ; .4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykonawca musi udowodnić, poprzez referencje lub inne dokumenty, należyte wykonanie następujących robót budowlanych (wykonanych powierzchni robót nie sumuje się): - wykonanie minimum trzech zadań o pow. min. 2.000 m2 nawierzchni drogowej każda, z podbudową, z kostki typu polbruk o grubości 8 cm. Poszczególne powierzchnie zadań nie sumują się. ; .5. Oświadczenie z art. 22 i 24 ww Ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną