Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. Zielonej w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową – parking B

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. Zielonej w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową – parking B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj i wybuduj pn. Budowa parkingu przy ul. Zielonej w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową - parking B w zakres którego wchodzą: 1.1 Prace projektowe obejmujące : • Projekt budowlany - 5 egz., • Projekt wykonawczy – 4 egz., • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2 egz.; • Kosztorys inwestorski - 2 egz.; • Przedmiar robót - 2 egz.; • Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – 3egz., • Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu - 3 egz; • Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji, • Uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. • Pełnienie nadzoru autorskiego podczas procesu inwestycyjnego zadania. 1.2 Roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację: A. Roboty nawierzchniowe i odwodnieniowe, które będą obejmować: a) budowę parkingu – 35 miejsc postojowych dla samochodów osobowych ( w tym 33 miejsc o wymiarach 2,50 x 5,00 oraz 2 miejsca postojowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 x 5,00 m); POWIERZCHNIA: 461,00 m2, b) budowę zjazdu z drogi publicznej; szerokość pasa jezdni projektowanego zjazdu: 6,00 m, długość zjazdu – ok. 10,50 m, POWIERZCHNIA: ok.75,00 m2 c) budowę drogi dojazdowej: szerokość projektowanej drogi dojazdowej 6,00 m, długość drogi dojazdowej ok. 53,00 m, POWIERZCHNIA: 327,00 m2, d) budowę kanalizacji deszczowej: • studzienki kanalizacyjne ø 1 000; • kolektor kanalizacji PVC ø 315, PVC ø 200; • długość kanalizacji deszczowej ok. 100 m. B. Oświetlenie parkingu: a) Budowa punktów oświetleniowych b) Budowa linii kablowej c) Budowa uziomów, montaż rur osłonowych C. Budowa systemu parkingowego polegającego na zliczaniu pojazdów i informacji o ilości wolnych miejsc, z prezentacją danych na tablicy wyposażonej w obudowę o minimalnej klasie szczelności IP65 oraz wykonanej w technologii LED. System parkingowy ma zapewnić zdalny dostęp (online) do raportów wykorzystania parkingu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (Program Funkcjonalno – Użytkowy). Wszystkie zastosowane materiały muszą być nowe, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zaprojektowaną dokumentacją projektową. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania - przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do upływu terminu określonego w rozdz. VIII SIWZ) - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 poz. 798) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach