Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. Spokojnej w Przecieszynie

Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327 728 500
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
    ul. Kościelna 4
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 327 728 500
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. Spokojnej w Przecieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową parkingu przy ul. Spokojnej w Przecieszynie w ich zakresie wyodrębnia się m. in.: a) budowa parkingu Teren objęty opracowaniem stanowi rejon ulicy Spokojnej zlokalizowanej w miejscowości Przecieszyn. Obecnie znajduje się tam parking o nawierzchni z kruszywa łamanego. Brak prawidłowego odwodnienia powoduje tworzenie się licznych zastojów wody. Ulica Spokojna ma szerokość około 3,50 m. Aktualna nawierzchnia z betonu asfaltowego jest w złym stanie technicznym: widoczne ubytki, spękania siatkowe oraz przełomy. W ramach zadania planuje się rozbiórkę ogrodzenia, sieci kanalizacji deszczowej, słupów elektroenergetycznych; budowę miejsc postojowych, chodnika, zjazdu, sieci kanalizacji deszczowej, ogrodzenia, montaż trzech słupów elektroenergetycznych, montaż 2-ch nowych opraw oświetleniowych ; przebudowę jezdni, zjazdu, słupów elektroenergetycznych, sieci elektroenergetycznej; remont zjazdów. Planuje się budowę 22 miejsc postojowych prostopadłych o wymiarach 2,5m x 5,0m oraz 1 miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6m x 5,0m. Nawierzchnię miejsc postojowych projektuje się z kostki betonowej typ behaton kolor grafit. Obramowania miejsc postojowych stanowi krawężnik 15x30x100, natomiast na połączeniu budowanych miejsc postojowych oraz przebudowywanej jezdni należy wykonać krawężnik najazdowy o wym. 15x22x100 cm wraz ze ściekiem z betonowej kostki brukowej typ „krakowski”. Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu. Opracowanie i zatwierdzenie stałej organizacji ruchu w rejonie parkingu. b) remont ul. Spokojnej W ramach zamierzenia inwestycyjnego zaprojektowano remont ulicy Spokojnej o długości 45,50 m i zmiennej szerokości od 4,0 m do 17,0 m. Przebieg jezdni w planie dostosowano do stanu istniejącego, całość inwestycji zawiera się w istniejącym pasie drogowym ulicy Spokojnej. Remont jezdni polega na wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego. Po obu stronach jezdni zaprojektowano remont poboczy, który polega na wymianie wyeksploatowanych warstw konstrukcyjnych. Projekt obejmuje remont zjazdów, który polega na dostosowaniu ich wysokości do stanu po remoncie jezdni oraz odtworzeniu ich nawierzchni z betonu asfaltowego. Z uwagi na zapis w uzgodnieniu wydanym przez Polską Spółkę Gazownictwa zaprojektowano wykonanie nawierzchni dwóch zjazdów z betonowej kostki brukowej kolor bordo, pod którymi znajduje się sieć gazowa. Dodatkowo w projekcie uwzględniono regulację wysokościową istniejącego wpustu deszczowego oraz zaworu wodociągowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach