Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. Sądowej w Rogoźnie

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64610 Rogoźno, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    ul. Nowa 2
    64610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
    REGON: 57079142500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. Sądowej w Rogoźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa parkingu przy ul. Sądowej w Rogoźnie 2. Zakres przedmiotu zamówienia zakłada m.in.: Niniejsze postępowanie dotyczy wyłącznie budowy parkingu od ulicy Sądowej. Parking od ul. Czarnkowskiej został już wykonany, natomiast budowa parkingu od ul. Kościuszki stanowić będzie kolejny etap inwestycji. Zamawiający informuje, że zapisane w projekcie szambo (do likwidacji) zostało już zlikwidowane i zasypane zgodnie z dokumentacją techniczną. W ramach postępowania należy wykonać miejsca postojowe oraz chodniki zgodnie z dokumentacją techniczną od ul. Sądowej zgodnie z załącznikiem przedstawiającym zakres przedmiotowego postępowania. Inwestycja przewiduje również wykonanie odwodnienia terenu. Zadanie ma na celu uporządkowanie zagospodarowania terenu przy ul. Sądowej, usprawnienie układu komunikacyjnego, zapewnienie potrzeby parkingowej mieszkańców oraz wprowadzenie czytelności parkowania przez wydzielenie miejsc postojowych. Projektowana konstrukcja parkingów, placów manewrowych: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 8 cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - podbudowa z chudego betonu o wytrzymałości na ściskanie po 28 dniach od 6 do 9 MPa, gr. 20 cm, - warstwa odcinająca z piasku 0/2, gr. 10 cm. Projektowana konstrukcja chodników: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6 cm (czerwona) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - podbudowa z piasku 0/2 gr. 10 cm. Nawierzchnie placów z kostki betonowej gr. 8 cm obramować krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z betonu B15 w ilości 0,06 m3/mb, wystający 10 cm nad nawierzchnię, w miejscu zjazdów należy wykonać krawężnik obniżony 15x22 cm wystający 4 cm ponad poziom nawierzchni. Szczegółowe rozwiązania projektowe zostały zamieszczone w dokumentacji technicznej. Z uwagi na konieczność odprowadzenia wód przykanalikiem do istniejącej kanalizacji deszczowej zachodzi konieczność lokalnej rozbiórki, a następnie odtworzenia konstrukcji jezdni i zjazdu na ulicy Sądowej. Projektowana konstrukcja nawierzchni do odtworzenia: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12, KR3, gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5, gr. 20 cm. W celu sprawnego odwodnienia placów z kostki betonowej zaprojektowano ściek z dwóch rzędów kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na podbudowie z betonu B20 w ilości 0,04 m3/mb i warstwie odcinającej z piasku o gr. 10 cm. Inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a zwłaszcza w poszczególnych niżej wskazanych dokumentach, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (OPZ) a) Projekt budowlany budowy parkingu przy ul. Sądowej wraz z zakresem przedmiotowego postępowania; b) Przedmiary robót - pomocniczo; c) Podstawą dokonania wyceny jest dokumentacja techniczna tylko w zakresie parkingu przy ul. Sądowej, 4. W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca sporządzi również dokumentację powykonawczą. 5. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych oraz min. 36 miesięcznej rękojmi za wady, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin miejsca wykonywania robót budowlanych (wizja w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi Wykonawca. 7. W wycenie realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie prace towarzyszące umożliwiające prawidłową i zgodną z normami i zasadami sztuki budowlanej realizację zadania. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie ma charakter ryczałtowy, a ryzyko wynikające z niedoszacowania lub niewłaściwego oszacowania inwestycji ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia, jak również inne – jeśli według oceny Wykonawcy są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wymaga, aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę min. 2 pracowników w zakresie robót drogowych opisanych w dokumentacji projektowej, na cały okres realizacji zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. osoby będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r, poz. 1666). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia ww. osób, w tym żądania przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w zakresie takich informacji jak imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu – zgodnie z Komunikatem Prezesa UZP i Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dn. 28.04.2017 r.). Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania danych czynności wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się do niezwłocznego zapewnienia na to miejsce innej osoby/innych osób, jeżeli będzie konieczność kontynuowania zatrudnienia celem wykonywania danej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia (w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy), a w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego (w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie), oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, stanowisk, na których zatrudnione są te osoby, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu w odniesieniu do rodzajów czynności wymienionych w ust. 9 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących dane czynności przy realizacji zamówienia lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany. W przypadku rozwiązania stosunku pracy osób przed zakończeniem okresu realizacji danych czynności, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do przekazania oświadczenia potwierdzającego sposób zatrudnienia nowych osób, jeżeli ich zatrudnienie niezbędne jest do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia nie później niż w terminie 7 dni od rozwiązania stosunku pracy. W przypadku nie zatrudnienia na to miejsce nowych osób - uzasadnienie dla tego faktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach