Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. Okrężnej w Sulechowie oraz budowa parkingu przy ul. Plac Kościelny w Sulechowie, dz. nr 173

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. Okrężnej w Sulechowie oraz budowa parkingu przy ul. Plac Kościelny w Sulechowie, dz. nr 173
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1. Zamówienie obejmuje budowę parkingu przy ulicy Okrężnej w Sulechowie, w tym: 1.1.1. Roboty drogowe 1. rozebranie: 1) nawierzchni chodników wraz ze schodami terenowymi z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, 2) nawierzchni chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce, 3) nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, 4) nawierzchni z brukowca o gr. 16 -20 cm, 5) nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm, 6) krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, 7) obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej, 8) podbudowy z betonu o gr. 15 cm ręcznie, 9) rozebranie ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych, w tym: - podpory żelbetowe - obudowa drewniana siedzeniowa. 2. wykonanie: 1) zabezpieczenia drzew na okres wykonywania robót ziemnych, 2) humusowania skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10 cm, w tym zakup i dowóz na miejsce wbudowania humusu i nasion traw, 3) sadzenia drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. III, z zaprawą do połowy głębokości dołów, średnica/głębokość 0,5 m - gatunek drzew i krzewów do uzgodnienia z Zamawiającym; 4) pielęgnacji drzew liściastych form naturalnych w okresie gwarancyjnym, 5) odspojenia i przewozu humusu taczkami na odległość ok. 10 m z odkładu w celu humusowania terenów zielonych, 6) ręcznego rozplantowania humusu dowiezionego z wykopów, 7) koryta o gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI, mechanicznie, 8) koryta o gł. 30 cm w gruncie kat. III-IV, ręcznie, 9) koryta o gł. 20 cm w gruncie kat. III-IV, ręcznie, 10) koryta o gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI, mechanicznie, 11) robót ziemnych koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. I-III, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, z transportem urobku na odległość 1 km samochodami samowyładowczymi, 12) formowania i zagęszczenia nasypów zapór ziemnych o wys. do 10 m z ziemi dostarczonej samochodami, z wykopów pod parking, grunt kat. III-IV, 13) wymiany pokryw studni 600x1000 na typ ciężki przejazdowy, 14) wymiany ramy studni 600x1000 na typ ciężki przejazdowy, 15) ręcznego kopania rowów dla ułożenia rur osłonowych w gruncie kat. III, 16) podsypki z piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m z dowozem piasku na miejsce wbudowania, 17) ręcznego zasypania rowów dla kabli wykonanych w gruncie kat. III dla kabli, 18) zabezpieczenia końców rur pianką poliuretanową, 19) mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 20) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2 o grubości warstwy 10 cm, 21) dolnej warstwy podbudowy o gr. 20 cm z kruszyw łamanych o frakcji 0-32 mm z dowozem na miejsce wbudowania, 22) dolnej warstwy podbudowy o gr. 20 cm z kruszyw łamanych o frakcji 0-62 mm z dowozem na miejsce wbudowania, 23) podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, wcinka w istniejącą nawierzchnię, 24) warstwy odcinającej zagęszczonej mechanicznie o gr. 10 cm, 25) nawierzchni parkingu z bruku lubuskiego o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - pasy rozdzielające pola parkingowe koloru żółtego, 26) nawierzchni parkingu z bruku lubuskiego o gr. 8 cm, w kolorze brązowym, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, 27) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm - warstwa ścieralna - miejsce styku nawierzchni z bruku lubuskiego i nawierzchni asfaltowej naprawianej po zatopieniu nowego krawężnika, 28) nawierzchni chodnika z bruku lubuskiego w kolorze żółtym o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 29) oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie. 3. montaż: 1) rur osłonowych dwudzielnych TYP PS 110 mm, 2) rur osłonowych dwudzielnych TYP PS 160 mm, 3) krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej z uwzględnieniem na długości ustawienia krawężników na łukach o promieniu do 10 m, 4) krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej, 5) krawężników betonowych skośnych o wymiarach 15x22x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej, 6) obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, z uwzględnieniem na długości ustawienia obrzeży na łukach o promieniu do 10 m, 7) koszy na śmieci betonowych lub z innego materiału wskazanego przez Zamawiającego, wandaloodpornych, trwale mocowanych do podłoża, osadzonych w uprzednio wykonanych fundamentach, 8) ławek parkowych o konstrukcji żeliwno-drewnianej, mocowanych trwale do podłoża, wandaloodpornych, z fundamentami betonowymi pod każdą nogę - 5 kpl. - wzór ławki do uzgodnienia z Zamawiającym, 4. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: 1) studzienki telefoniczne, 2) zawór wodociągowy, 3) włazy kanałowe, 5. wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym, w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 1.1.2. Odwodnienie drogi 1. wykonanie: 1) robót ziemnych koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi, 2) wykopów w gruncie kat. III z ręcznym załadunkiem i transportem na odległość do 1 km, 3) wykopów oraz przekopów o głębokości do 3 m na odkład w gruncie kat. I-III, koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3, 4) wykopów liniowych lub jamistych ręcznie w gruncie kat. III o głębokości do 1,5 m ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, 5) wykopów jamistych o głębokości do 3,0 m na odkład w gruncie kat. III koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3, 6) zasypanie wykopów spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym, warstwami o grubości w stanie luźnym 30 cm, 7) zasypywanie wykopów ze skarpami ręcznie z przerzutem na odległość do 3 m z zagęszczeniem - grunt kat. I-III, 8) oczyszczającego pompowania z wykopów, 9) oczyszczającego pompowania instalacja urządzeń, 10) odwodnienia igłofiltrami o średnicy do 50 mm wpłukiwanymi bezpośrednio w grunt do głębokości 4 m, 11) mechanicznego oczyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej o śr. 20 cm wypełnionych osadem do 1/3 wysokości kanału, 12) podłoża pod kanały z materiałów sypkich o gr. 20 cm - podsypka i obsypka z dowiezionego kruszywa, 13) podłoża pod kanały z materiałów sypkich o gr. 15 cm, nadsypka z dowiezionego kruszywa, 14) próby wodnej szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 200 mm - 1 próba na 3 odcinkach, 15) przejścia przez ścianę betonową o gr. 15-20 cm dla rurociągów o śr. 200 mm w studniach istniejących, 16) obetonowania włazów betonem B20, 17) podstawy studni z betonu B15, 18) kinet w studzienkach istniejących z betonu B20 po włączeniu nowych kanałów, 19) izolacji wewnętrznej rur betonowych i żelbetowych o śr. 500 mm lepikiem asfaltowym stosowanym na zimno, 20) oznakowania trasy rurociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego, 21) kamerowania sieci, 22) podłoża pod studzienki o gr. 15 cm z materiałów sypkich, 23) rozbiórki starych kinet, 24) deskowania tradycyjnego ław fundamentowych betonowych lub żelbetowych, 25) zbrojenia konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi, o śr. do 14 mm, 26) zbrojenia konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o śr. do 14 mm, 27) betonowania ław fundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym beton B-40, 28) odwodnienia liniowego systemowego typu C-250 lub równoważnego. 2. montaż: 1) kanału z rur PPE łączonych na wcisk o średnicy zewn. 200 mm wraz z kształtkami jednokielichowymi, 2) betonowych studzienek ściekowych ulicznych o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem, 3) studzienek kanalizacyjnych z gotowych elementów z tworzyw sztucznych PPE o średnicy 600 mm i głębokości 1 m. 1.1.3. Zadanie należy zrealizować na podstawie projektu opracowanego przez P.U.P.I. PLAN Sp. z o. o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Browarnej 1 i decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1195/08 z dnia 16.10.2008 r. 1.2. Zamówienie obejmuje budowę parkingu przy ulicy Plac Kościelny w Sulechowie, w tym: 1. mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o średniej grubości 6 cm oraz ręczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 15 cm; 2. wykonanie: 1) koryta w gruncie kat. I-IV o gr. 42 cm; 2) profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV; 3) warstwy odsączającej w korycie o grubości warstwy po zagęszczeniu 16 cm; 4) podbudowy z kruszywa łamanego, tłuczeń kamienny 0-31,5mm, o grubości warstwy po zagęszczeniu 16 cm; 5) nawierzchni z kostki kamiennej granitowej 10 x 10 cm o grubości 10 cm na podsypce piaskowej z pasami rozdzielczymi z kostki kamiennej w kolorze czarnym; 6) ręcznego plantowania powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III; 7) humusowania terenu warstwą humusu o gr. 10 cm i obsiania trawą 3. montaż: 1) krawężników betonowych 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem; 2) pionowych znaków drogowych słupków z rur stalowych, Fi 70 mm i znaków o powierzchni do 0,3 m2. 4. Zadanie należy zrealizować na podstawie projektu opracowanego przez Pracownię Projektową INFRA-WB z siedzibą w Świebodzinie przy ul. Jana Pawła II 17b i decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1475/08 z dnia 30.12.2008 r. 2. Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie ziemi urodzajnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta; 2) wywiezienie gruzu i materiału z koryta - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dotycz tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; 3) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; 4) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących - skośnych; 5) badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2; 6) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu. 3. Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań. b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań. przy czym: dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania nawierzchni drogi i zjazdów, na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie materiały rozbiórkowe, które nie zostaną ponownie wbudowane, stanowią własność Zamawiającego. 6. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2009 na realizację zadań. 7. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.900,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie wypłacone jednorazowo po zakończeniu i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń każdego z zadań określonych w pkt 1 na podstawie wystawionych faktur VAT. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień z branży drogowej - to znaczy trzech robót drogowych, w których występowało wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub z kostki granitowej o powierzchni nie mniejszej niż 300m2 w każdej z tych robót. 1.4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy w branży drogowej. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.). 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana we-dług kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny od-pis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.1.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających), b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.4) lit. b, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2). Uwaga - Zamawiający nie żąda dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach