Przetargi.pl
Budowa parkingu przy drodze powiatowej nr 1052P w Górce Klasztornej

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2010-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy drodze powiatowej nr 1052P w Górce Klasztornej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy drodze powiatowej nr 1052P w Górce Klasztornej. 2. W ramach zamówienia należy wykonać: a) przełożenie istniejącego chodnika, b) przełożenie i uzupełnienie krawężnika kamiennego, c) wbudowanie krawężnika betonowego - wtopionego, d) wykonanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej polbruk, e) sadzenie drzew i krzewów liściastych, f) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za teren robót, urządzenia i materiały od czasu rozpoczęcia robót do ich zakończenia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników i osób postronnych na terenie budowy, właściwe oznakowanie robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 6. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 9. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi dwie faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty: a) pierwsza faktura na kwotę 50 000 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy zł), b) druga faktura na pozostałą kwotę, - do faktury VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót, - zapłata ostatniej faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym odbiorem całości robót, - termin zapłaty faktur - do 21 dni od doręczenia faktury Płatnikowi. 10. Harmonogram robót i płatności 10.1. Harmonogram powinien zawierać rzeczowo - finansowy postęp robót. W harmonogramie należy uwzględnić dwie płatności. 10.2. Przy sporządzaniu harmonogramu należy wziąć pod uwagę warunki zapłaty określone w pkt. 3.10. SIWZ. 10.3. Z harmonogramu powinna jednoznacznie wynikać wartość faktur. 10.4. Harmonogram robót i płatności będzie stanowił załącznik do umowy. 11. Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji na wykonane roboty budowlane krótszego niż 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach