Przetargi.pl
„Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST), 2) budowa parkingu typu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną na obszarze przyległym do terenu obecnego dworca PKP w Nakle nad Notecią oraz ulic: Nowej, al. Mickiewicza, fragmentu drogi wojewódzkiej nr 241 wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej. W programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) określono wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także budowy parkingu, fragmentów dróg oraz budowy i przebudowy infrastruktury towarzyszącej w formule „zaprojektuj i wybuduj”, a także zakres przedmiotu zamówienia. Zamówienie realizowane będzie dwuetapowo: Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz z SST w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną” od skrzyżowania al. Mickiewicza z ul. Nową do istniejącego ronda przy skrzyżowaniu ul. Nowej z drogą wojewódzką nr 241 wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych umożliwiających realizację zadania. Etap II – realizacja robót budowlanych wraz z nadzorem autorskim na podstawie dokumentacji wykonanej w ramach etapu I. Formuła „zaprojektuj i wybuduj” odnosi się do całego zakresu prac objętych opracowaniem. Uwaga: Projekt zostanie wykonany zgodnie z zapisami zawartymi w „Regionalnych zasadach i standardach kształtowania ładu przestrzennego w polityce Województwa Kujawsko-Pomorskiego” – przy wykorzystaniu środków publicznych w okresie programowania 2014-2020. Obszar inwestycji zlokalizowany jest w centralnej części miasta Nakło nad Notecią (województwo kujawsko – pomorskie), na terenie bezpośrednio przyległym do istniejącego Dworca PKP. W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi m.in. budowa wielostanowiskowego powierzchniowego parkingu typu „Park&Ride” zawierającego 176 szt. miejsc parkingowych ogólnodostępnych, w tym 17 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, 30 szt. miejsc postojowych dla rowerów, przystanek komunikacji zbiorowej autobusowej, punkt dozoru parkingu - portiernie, kompleks toalet oraz układ ulic obsługujących parking wraz fragmentaryczną przebudową obecnego układu drogowego w otoczeniu inwestycji w zakresie umożliwiającym podłączenie parkingu do obecnego układu drogowego: al. Mickiewicza i ul. Nowej. W ramach przebudowy istniejącego układu drogowego w zakresie dostosowującym go do obsługi nowego parkingu „Park&Ride” planuje się przebudowę obecnego skrzyżowania ul. Nowej z al. Mickiewicza na małe rondo oraz wykonanie przebudowy fragmentu ul. Nowej w zakresie niezbędnym w celu zachowania ciągłości ciągów pieszych i rowerowych na całej jej długości tj. pomiędzy planowanym rondem, a rondem już istniejącym przy drodze wojewódzkiej nr 241. Przedmiotowy obszar inwestycji nie jest obecnie objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. W ramach planowanej inwestycji szacuje się wykonanie m.in.: • 3100 m2 nawierzchni asfaltobetonowych jezdni układu ulic układu podstawowego, • 4600 m2 modernizacji nawierzchni ul. Nowej, • 350 m2 nawierzchni z kostki kamiennej w rejonie ronda • 6500 m2 nawierzchni asfaltobetonowych jezdni obsługujących parking • 2350 m2 nawierzchni miejsc parkingowych z kostki betonowej • 3050 m2 nawierzchni chodników i placów • 2950 m2 nawierzchni asfaltobetonowych dróg rowerowych • 350 m2 nawierzchni zatok autobusowych • 270 m muru oporowego • 500 m2 nawierzchni zjazdów publicznych, indywidualnych oraz powierzchni utwardzonych w rejonie parkingu z kostki betonowej • ponad 100 punktów nowego oświetlenia ulicznego z lampami wyposażonymi w źródło światła opartego o diody LED • kubaturowe obiekty sanitarne (toalety) i dozorowania parkingu, • elementy małej architektury, • zadaszone miejsca postoju dla 30 rowerów oraz pozostałe elementy wynikające z zakresu rzeczowego określonego w PF-U. Obecne miejsce planowanej inwestycji ograniczone jest w terenie od północy poprzez ul. Nową, od zachodu poprzez Al. Mickiewicza, od południa poprzez istniejące torowiska i Dworzec PKP, a od wschodu poprzez dawne tereny PKP (obecnie tereny prywatne). W otoczeniu ulicy Nowej (od strony północnej) dominuje obecnie zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, strona południowa ulicy Nowej pozbawiona jest zabudowań bezpośrednio przyległych do jezdni. Aleja Mickiewicza objęta opracowaniem w stanie istniejącym jest zagospodarowana obiektami zabudowy jednorodzinnej, niewielkimi obiektami handlowo – usługowymi. W miejscu planowanego parkingu „Park&Ride” obecnie zlokalizowany jest utwardzony i oświetlony plac rozładunkowy służący towarowemu transportowi kolejowemu PKP z obsługą komunikacyjną wyłącznie od strony Al. Mickiewicza w bezpośredniej bliskości torów kolejowych. Nowy układ drogowy obsługujący parking „Park&Ride” objęty opracowaniem został dostosowany do obecnego ukształtowania terenu i dowiązany wyłącznie do ul. Nowej, która dzięki zastosowanym na jej końcach rondom (planowanym i istniejącym) zapewni użytkownikom dostęp ze wszystkich możliwych kierunków. Z uwagi na występujące znaczne różnice wysokościowe terenu pomiędzy ul. Nową i planowanym parkingiem układ obsługujących go jezdni został dostosowany możliwie do istniejącego terenu i zapewnia wjazd na teren parkingu od strony skrzyżowania Al. Mickiewicza i ul. Nowej oraz wyjazd z parkingu na ul. Nową w kierunku wschodnim tj. w kierunku istniejącego ronda przy skrzyżowaniu ul. Nowej z drogą wojewódzką nr 241. Wjazd na parking realizowany będzie z ul. Nowej poprzez wyodrębniony pas wyłączenia, włączenie do ul. Nowej poprzez pas włączenia. Z uwagi na ograniczony zakres ingerencji w obecny przebieg ul. Nowej w opracowaniu ograniczono się do zapewnienia kontynuacji ciągów pieszych i rowerowych na jej całej długości pomiędzy wymienionymi wcześniej rondami oraz wykonanie nakładki na ul. Nowej. W związku z planowaną realizacją parkingu „Park&Ride” oraz przebudową otaczającego układu drogowego w zakresie optymalizującym obsługę parkingu na obszarze związanym z inwestycją należy przebudować fragmenty sieci kanalizacji deszczowej, energetycznej, teletechnicznej, wodociągowej, gaz, oświetlenia ulicznego oraz podłączyć nowo projektowany parking wraz z obiektami kubaturowymi do sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, teletechnicznej, energetycznej, oświetlenia ulicznego. W obecnym pasie drogowym ul. Nowej i Al. Mickiewicza znajduje się sieć kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociąg z przyłączami, sieć gazowa, sieć energetyczna i teletechniczna. W pasie drogowym ul. Nowej po stronie południowej znajduje się także gęste zadrzewienie. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą m.in. następujące elementy składowe: • uzyskanie, bądź aktualizacja warunków, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dla opracowanej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt wykonawczy), • przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, • wykonanie geotechnicznych badań gruntu, w celu ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U z 2012r. poz. 463), Wykonawca przeprowadzi wszystkie niezbędne czynności określone w w/w rozporządzeniu, • wykonanie projektu budowlanego dla wszystkich projektowanych branż: drogowa, budowlana, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, zieleń, • sporządzenie projektów podziałów nieruchomości oraz utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych, • uzyskanie decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę) dla zadań wymagających takiej decyzji, w tym również przygotowanie wniosku i uzyskanie opinii w trybie o którym mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2031) • wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich projektowanych branż: drogowa, budowlana, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, zieleń, stała organizacja ruchu drogowego, infrastruktura kubaturowa towarzysząca (wiaty, portiernia, toalety), elementy małej architektury, • opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich projektowanych branż, • przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót budowlanych. • projekty usunięcia kolizji. Dla wszystkich powyższych opracowań należy uzyskać wszystkie niezbędne warunki, uzgodnienia, opinie i pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych. Dokumentacja projektowa obejmuje następujące elementy składowe (branże): • drogowa, • budowlana (m.in. • obiekty kubaturowe infrastruktury towarzyszącej, elementy małej architektury) • kanalizacja deszczowa, • kanalizacja sanitarna, • sieć wodociągowa, • sieć elektryczna, • oświetlenie uliczne, • sieć teletechniczna, • zieleń, • usunięcie kolizji z projektowanym układem drogowym. W zakres robót budowlanych związanych z realizacją parkingu wchodzą m.in. następujące elementy składowe: • obsługa geodezyjna inwestycji, • rozbiórka istniejących nawierzchni jezdni, placów, garaży, torów kolejowych, elementów infrastruktury technicznej terenu PKP, • wycinka drzew i krzewów znajdujących się w kolizji, • rozbiórka istniejącego oświetlenia, • wykonanie koryta, • wykonanie nawierzchni jezdni obsługującej parking z asfaltobetonu o szerokości 4,50m, • wykonanie nawierzchni jezdni manewrowych obsługującej parking z asfaltobetonu o szer. min. 5,50 m, • konstrukcję nawierzchni należy określić przy założeniu kategorii ruchu min. KR3, • wykonanie nawierzchni miejsc parkingowych z kostki betonowej, • wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej, • wykonanie fragmentów dróg rowerowych o nawierzchni asfaltobetonowej szer. min. 2,0 m, przejazdów rowerowych szer. min. 3,0 m • wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, • wykonanie murów oporowych, • wykonanie ekranu akustycznego wysokości 3,5 m długości ok. 27m, • wykonanie ścieku korytkowego przy skarpach drogowych, • wykonanie kanalizacji deszczowej, • wykonanie kanalizacji sanitarnej, • wykonanie niezbędnej sieci energetycznej dla potrzeb parkingu i obiektów kubaturowych, • wykonanie kompleksowego systemu oświetlenia ulicznego opartego o źródła światła LED, • wykonanie sieci teletechnicznej wraz z kanalizacją, • wykonanie instalacji wszystkich urządzeń obsługowo-dostępowych parkingu Park&Ride kompatybilnego z wytycznymi systemu biletowego Zamawiającego, • wykonanie obiektów kubaturowych portierni, toalet, wiat parkingu rowerowego i przystankowych wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi, elementów małej architektury, • wykonanie ogrodzenia terenu przyległego (działka 442/31) wzdłuż torów kolejowych, • usunięcie kolizji infrastruktury projektowanego parkingu z istniejącym uzbrojeniem, • zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego, • wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego (oznakowanie poziome grubowarstwowe), • wykonanie organizacji ruchu drogowego na czas budowy, • zorganizowanie placu budowy, • wykonanie zieleni, • sporządzenie operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. W zakres robót budowlanych związanych z połączeniem parkingu „Park and Ride” z al. Mickiewicza i ul. Nową wchodzą następujące elementy składowe: • obsługa geodezyjna inwestycji, • rozbiórka istniejących nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, ogrodzenia, • wycinka drzew i krzewów znajdujących się w kolizji, • wykonanie koryta dla nowych fragmentów ulicy oraz ronda, • wykonanie nawierzchni jezdni, konstrukcję nawierzchni należy przyjąć na podstawie opracowanej przez Wykonawcę prognozy ruchu, (przy czym przyjęta kategoria ruchu nie może być niższa niż KR4) zgodnie z obowiązującym Katalogiem Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji nawierzchni metodami mechanistycznymi lub mechanistyczno-empirycznymi z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań konstrukcji nawierzchni, pod warunkiem wykazania, że trwałość zmęczeniowa nawierzchni nie będzie mniejsza niż przy zastosowaniu rozwiązań typowych konstrukcji. Ostatecznie do realizacji zostanie skierowana konstrukcja charakteryzująca się lepszymi parametrami, zatwierdzona przez Zamawiającego. • wykonanie modernizacji nawierzchni ul. Nowej z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji jezdni, • wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej, • wykonanie fragmentów dróg rowerowych o nawierzchni asfaltobetonowej szer. min. 2,0 m, przejazdów rowerowych szer. min. 3,0 m • wykonanie ciągów pieszo-rowerowych o szerokości min. 3,5 m, • wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, • rozbudowie/ przebudowie kanalizacji deszczowej, • przebudowie kanalizacji sanitarnej, • przebudowie oświetlenia ulicznego, • przebudowie sieci elektro-energetycznej, • usunięcie kolizji projektowanego układu drogowego z istniejącym uzbrojeniem – sieć elektroenergetyczna, teletechniczna, wodociągowa i gazowa. • zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego, • wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego (oznakowanie poziome grubowarstwowe), • wykonaniu organizacji ruchu drogowego na czas budowy, • zorganizowaniu placu budowy, • wykonaniu zieleni, • sporządzeniu operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca ma obowiązek z 14 dniowym wyprzedzeniem powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Należy przewidzieć kompatybilność lokalnego systemu oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia z systemem Głównego Zarządcy – Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy. Uwaga: do obowiązków Wykonawcy będzie należało przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 120 000,00 złotych, ( słownie : sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną” 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 4, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, 3.1.2, 3.1.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.2 i 3.1.3., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach