Przetargi.pl
Budowa parkingu naziemnego wraz z drogami dojazdowymi oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej dla oświetlenia obiektu i sterowania szlabanami wjazdowymi, rozbudowa instalacji kanalizacyjnej odwadniającej parking i budowa ogrodzenia na działkach nr 21/80, 21/82, 21/83; obr. 6 jedn. ewid.; Nowa Huta, ul. Skarżyńskiego Kraków w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa parkingu dla samochodów osobowych na Osiedlu Domów Studenckich ul. Skarżyńskiego, Kraków

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu naziemnego wraz z drogami dojazdowymi oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej dla oświetlenia obiektu i sterowania szlabanami wjazdowymi, rozbudowa instalacji kanalizacyjnej odwadniającej parking i budowa ogrodzenia na działkach nr 21/80, 21/82, 21/83; obr. 6 jedn. ewid.; Nowa Huta, ul. Skarżyńskiego Kraków w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa parkingu dla samochodów osobowych na Osiedlu Domów Studenckich ul. Skarżyńskiego, Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA PARKINGU NAZIEMNEGO WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WEWNĘTRZNEJ DLA OŚWIETLENIA OBIEKTU I STEROWANIA SZLABANAMI WJAZDOWYMI, ROZBUDOWA INSTALACJI KANALIZACYJNEJ ODWADNIAJĄCEJ PARKING I BUDOWA OGRODZENIA NA DZIAŁKACH NR 21/80, 21/82, 21/83; OBR. 6, JEDN.EWID; NOWA HUTA, UL. SKARŻYŃSKIEGO KRAKÓW w zakresie : - ARCHITEKTURA - Parking naziemny o nawierzchni utwardzonej, oświetlony, odwodniony powierzchniowo do kanalizacji i oświetlony. Dojazd do parkingów nowoprojektowanym zjazdem z ulicy Skarżyńskiego. Nawierzchnia parkingu wraz z drogami dojazadowymi i manewrowymi z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej. Ogrodzenie terenu systemowe z wykorzystaniem paneli zgrzewanych o wys. 176cm. Ogrodzenie montowane do słupków systemowych (rozstaw osiowy słupków 256cm). Fundamenty monolityczne wylewane na mokro na budowie o wymiarach ? 25cm z betonu B15, głębokość posadowienia 120cm. Każdy słupek wyposażyć w stopę nośną prefabrykowaną wraz z pokrywą stopy. Pod pomiędzy słupkami podmurówka systemowa osadzana w gniazdach stopy nośnej. Kolor ogrodzenia RAL 6005. Na drodze wjazdowej brama przesuwna otwierana ręcznie o szerokości przejazdu 600cm, umożliwiająca czasowo zamknięcie teren parkingu. Brama z wypełnieniem identycznym jak w ogrodzeniu. Bariery ochronne zabezpieczające maszty lamp przed uszkodzeniem montowane w fundamencie betonowym z betonu B15. głębokość posadowienia 120cm. Bariery w kolorze żółtoczarnym. Dwa szlabany automatyczne, wjazdowy i wyjazdowy z posadowieniem systemowym. Preferowany system kontroli dostępu Mifare Classic 1k (13,56 MHz), ISO/IEC 14443 lub kompatybilny z tym systemem. - DROGI - Parking na 135 samochodów osobowych. Stanowiska o wymiarach 5x2,3m, a jezdnie manewrowe szerokość 5m. Cztery jezdnie manewrowe połączone jezdnią poprzeczną, prowadząca ruch w kierunku wyjazdu z parkingu. Jezdnie manewrowe równoległe w miejscu gdzie, znajdują się stanowiska postojowe, oraz w dalszej części, na wysokości zieleńca poprowadzono je w sposób prostopadły do jezdni D-B-H-F-I. Przy wyjeździe szerokość jezdni 5,8m i umieszczono w jej osi wyspę o szerokości 0,8m, na której przewiduje się umieszczenie szlabanów automatycznych. Za wyspą zwężenie jezdni do 5m. Parking połączony jest z ulicą Skarżyńskiego przy pomocy zjazdu publicznego, wyokrąglonego promieniami 5m. Część terenu parkingu z uwagi na występującą roślinność nie przeznaczono do parkowania. Pozostawiono istniejące drzewa oraz fragmenty zieleńców otaczające je. Przyjęto kategorię ruchu KR-2, co w połączeniu z kategorią geotechniczną G4 oraz głębokością przemarzania gruntu 1,0m sprawia, że wymagana grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 0,6m. -WOD-KAN - Odprowadzenie wód opadowych z terenu projektowanej zabudowy nastąpi do istniejącego kolektora opadowego dn400, przebiegający po zachodniej stronie projektowanego parkingu. Zgodnie z warunkami technicznymi odbioru wód opadowych z terenu przedmiotowej działki do cieku wodnego mogą zostać odprowadzone wody w ilości jak z terenów zielonych. Z tego względu zaprojektowano szczelny zbiornik retencyjny magazynujący wody opadowe, które zostaną odprowadzone po przez studzienkę z regulatorem przepływu. Przewiduje się grawitacyjne odprowadzenie wód opadowych z całego terenu. Przyłącza kanalizacji opadowej z rur PVC klasy S. Przewiduje się separator substancji ropopochodnych tj. separator koalescencyjny z osadnikiem o przepustowości 50l/s -ELEKTRYKA - Zasilanie dla instalacji związanych z parkingiem zostanie wykonane jako poza pomiarowe z istniejący przyłącz elektroenergetyczny dla budynku hydroforni PK. Na poziomie kondygnacji podziemnej jest zlokalizowana główna rozdzielnica RG hydroforni z istniejącym układem pomiarowym. Z szyn głównych rozdzielnicy RG należy wykonać podłączenia dla zabudowy rozłącznika bezpiecznikowego o In = 20 A stanowiącego zabezpieczenie wewnętrznej linii zasilającej dla rozdzielnicy TO instalacji parkingu. Tablicę rozdzielczo sterownicza TO należy zabudować zabezpieczeniami dla instalacji zasilania napędu i sterowania szlabanu wjazdowego i szlabanu wyjazdowego oraz zabezpieczenia dla oświetlenia parkingu. Oświetlenie parkingu podzielone jest na dwie sekcje: sekcja A i sekcje B. Sekcja A stanowi oświetlenie podstawowe działające w całym okresie nocnym i sekcja B posiadająca możliwość wyłączana np. w okresie nocnym między godziną 2300 a 500 - okres określa użytkownik przy użyciu programatora CPA 6. /system ten nie jest wiążący/. Dodatkowo na poszczególnych liniach zasilających oprawy oświetlenia parkingu, (analogiczne jak styczniki SF1; SF2 i SF3) należy zabudować rozłączniki instalacyjne Q1, Q2 i Q3 dla ręcznego wyłączenia zasilania oświetlenie parkingu. Projektowane instalacje odbiorcze dla parkingu należy wykonać kablami ziemnym YKYżo 06/1 kV układanymi w terenie na minimalnej głębokości 0,5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000.00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach