Przetargi.pl
Budowa parkingu miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 4032/37, 4032/47, 4032/48 i 4039 w Ostrowi Mazowieckiej przy ulicy Rubinkowskiego

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 4032/37, 4032/47, 4032/48 i 4039 w Ostrowi Mazowieckiej przy ulicy Rubinkowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa parkingu miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr ew. 4032/37, 4032/47, 4032/48 i 4039 w Ostrowi Mazowieckiej przy ulicy Rubinkowskiego. Zakres rzeczowy: W zakres rzeczowy wchodzi budowa: 1) parkingu miejskiego z kostki betonowej przy ul. Rubinkowskiego, 2) wjazdu i wyjazdu na ul. Rubinkowskiego, 3) odwodnienia parkingu do istniejącej kanalizacji deszczowej, 4) oświetlenia parkingu, 5) elementów małej architektury. Podstawowe parametry techniczne: • szerokość drogi manewrowej - 6,0 m – 7,0 m, • wymiary miejsc parkingowych - 2,5 m x 5,0 m, • wymiary miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych - 3,6 m x 5,0 m, • szerokość wjazdu i wyjazdu - 5,0 m, • odwodnienie – do istniejącej kanalizacji deszczowej, • oświetlenie – linia kablowa wraz z lampami typu LED. Roboty przygotowawcze i ziemne: W ramach prac przygotowawczych należy usunąć wszelkie zbędne przedmioty i oczyścić teren oraz usunąć zbędna roślinność. Należy dokonać dokładnego sprawdzenia całego omawianego terenu i jego otoczenia w celu wyeliminowania jakichkolwiek utajonych zagrożeń i ostrych, niebezpiecznych przedmiotów mogących znajdować się na terenie robót budowlanych. Roboty ziemne należy wykonać koparko-ładowarką lub ręcznie. Należy usunąć warstwę humusu, którą można częściowo wykorzystać do wyrównania terenu, po przeprowadzeniu głównych prac budowlanych. Tereny wokół systemu korzeniowego drzew i krzewów oraz w sąsiedztwie elementów budowlanych i podziemnej infrastruktury należy wykorytować ręcznie. W związku z zakresem przewidzianych robót nie przewiduje się wystąpienia znaczących ilości robót ziemnych. Ziemia z urobku po wykonywanych robotach ziemnych zostanie wywieziona z terenu inwestycji na zwałkę. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymogami normy PN - S - 02205:1998 z zagęszczeniem podłoża do wskaźnika Is = 1,0. Przekroje normalne i konstrukcja nawierzchni: Ze względu na ruch kategorii KR1 przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni: miejsc parkingowych, drogi manewrowej oraz wjazdu i wyjazdu z parkingu: • 10 cm – warstwa mrozoochronna z podsypki piaskowej, • 25 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, • 3 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:3, • 8 cm – kostka betonowa. Zaprojektowane miejsca parkingowe i drogę manewrową z kostki brukowej należy ująć w krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem od strony zieleni i w krawężnik betonowy wtopiony o wymiarach 15 x 30 cm na ławie betonowej od strony dróg manewrowych oraz wjazd i wyjazd na ul. Rubinkowskiego. Zamiast krawężnika wtopionego dopuszcza się krawężnik najazdowy wtopiony o wymiarach 15x22 cm. W niniejszej dokumentacji przyjęto kostkę betonową grubości 8 cm w kolorze szarym oraz wydzielenie miejsc parkingowych kolorem grafitowym. Odwodnienie: Odprowadzenie wód opadowych z projektowanego parkingu odbywać się będzie częściowo powierzchniowo za pomocą odpowiednio nadanych spadków poprzecznych do projektowanych kratek deszczowych, dalej przykanalikami poprzez separator do istniejącego kanału kanalizacji deszczowej. Projektowana zieleń: Zgodnie z decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego projektowany parking miejski od strony północnej, południowej oraz zachodniej zostanie oddzielony zielenią izolacyjną. Po wykonaniu powyższych robót należy wykonać roboty ziemne związane z ukształtowaniem terenu mające na celu plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego oraz rozłożenie warstw humusu wraz z obsianiem trawą terenu między projektowanymi miejscami parkingowymi a granicą opracowania. Dodatkowo należy wykonać cięcie pielęgnacyjne istniejącego drzewostanu Infrastruktura techniczna niezwiązana z drogą: Na odcinku objętym opracowaniem występuje sieć, energetyczna telekomunikacyjna, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, które nie kolidują z planowanymi robotami. W trakcie prowadzenie robót w rejonie urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych należy naziemne elementy istniejącego uzbrojenia infrastruktury sanitarnej dostosować do rzędnych wysokościowych nawierzchni projektowanych miejsc parkingowych. W przypadku uszkodzenia ww. elementów uzbrojenia zlokalizowanego w obrębie inwestycji przewidzieć do wymiany po odkryciu i przeprowadzeniu przeglądu technicznego przez służby eksploatacyjne. W trakcie prowadzenie robót w rejonie urządzeń telekomunikacyjnych, należy roboty te wykonywać ręcznie. Należy bezwzględnie zachować minimum 0,6 m przykrycia urządzeń. Zagęszczenie gruntu wykonać w taki sposób, aby nie uszkodzić urządzeń telekomunikacyjnych. Studnie włazów należy dowiązać do rzędnych projektowanych miejsc parkingowych. Uwaga: W przypadku natrafienia podczas robót na jakikolwiek obiekt geodezyjny należy go zabezpieczyć przed zniszczeniem, niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, a następnie jeśli będzie to konieczne w porozumieniu z odpowiednim organem administracji geodezyjnej przenieść. Elementy małej architektury: W związku z projektem parkingu miejskiego zaprojektowano dodatkowo następujące elementy małej architektury: • ogrodzenie parkingu typu „panelowego”, • ławki parkowe, • kosze na śmieci, • słupki blokujące typu „U-12c”. Branża sanitarna: Odwodnienie parkingu zaprojektowano w postaci kanalizacji grawitacyjnej z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego kanalizacji deszczowej kd300. Przewody kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych z litego PVC SN8, kielichowych z uszczelkami gumowymi, w zakresie średnic DN200. Uzbrojenie stanowić będą studzienki połączeniowe: • studzienki połączeniowe z prefabrykowanych elementów żelbetowych o średnicy 1200, z włazami żeliwnymi kl. „D”. Stosowane elementy powinny posiadać aprobaty techniczne (na podstawie wymagań zawartych w normie PN-EN 1917:2004). • wpusty uliczne żeliwne kołnierzowe kl. „D”, posadowione na studzienkach kanalizacyjnych niewłazowych, osadnikowych, z prefabrykowanych kręgów betonowych DN 450 mm, • separator osadnikowy. Elementy prefabrykowane wykonane z betonu klasy min. C 35/45 o wodoszczelności W8 i mrozoodporności F150. Należy stosować studzienki z komorami roboczymi do wysokości 2,0 m. W przypadku zbliżenia projektowanej kanalizacji do podziemnych sieci technicznych zostaną on zabezpieczone rurami osłonowymi zgodnie z opisem na profilach podłużnych. Ze względu na płytkie posadowienie dla kanału projektuje się zabezpieczenie w postaci warstwy keramzytu gr. 20 cm oraz warstwy betonu C 8/10 zgodnie z rysunkami szczegółowymi. Branża elektryczna: Projektowane oświetlenie należy zasilić z istniejącego słup oświetlenia ulicznego na dz. nr ew. 4039 ul. Romana Rubinkowskiego, zasilanie oświetlenia należy wykonać kablem YAKY 5x16mm2, układać z zachowaniem następujących warunków: • głębokość układania kabli nN – 0,7m (w przypadku braku możliwości spełnienia warunku –obejście urządzeń podziemnych - kable chronić rurą ochronną typu DVK 75, przy czym minimalna głębokość ułożenia w tym przypadku nie może być mniejsza niż 50cm), • kable układać w wykopie na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm i zasypać warstwą piasku grubości co najmniej 10 cm a następnie warstwą gruntu rodzimego o grubości od 15 do 25 cm. Następnie ułożyć folię z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego o szerokości tak dobranej, by folia wystawała przynajmniej 5 cm z każdej strony poza krawędzie układanego kabla (np. 20cm), • kable na skrzyżowaniach z uzbrojeniem terenu /woda, gaz, kanalizacja/ układać w rurze ochronnej typu DVK 75, • zachować min. odległość linii kablowej od fundamentów 50 cm, • przejścia poprzeczne pod ulicą Romana Rubinkowskiego należy wykonać metodą przecisku w rurze ochronnej SRS o średnicy 75, • rury ochronne na obu końcach uszczelnić przy użyciu redukcji termokurczliwych lub dławic czopowych, kable układać zgodnie z normą N SEP-E-004. Kable ułożone w ziemi wyposażyć w trwałe oznaczniki w odległości nie większej niż 10m, w miejscach charakterystycznych, np.: skrzyżowania, wejściach rur ochronnych. Na oznacznikach należy umieścić trwałe napisy zawierające /symbol linii, napięcie linii, relację linii, znak użytkownika i właściciela kabla, rok ułożenia kabla/. Na całej długości kabla w ziemi trasę oznaczyć folią o grubości 0,5mm i trwałym niebieskim kolorze. Krawędzie folii powinny wystawać poza krawędzie skrajnych kabli równomiernie z obu stron trasy na słupie w rurze osłonowej. 2. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 3. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy, kierowników poszczególnych robót, - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 6. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlanym, wykonanym przez: Usługi Projektowo – Kosztorysowe „PRZEKRÓJ” Maciej Styś, ul. 1 Maja 44A, 07-130 Łochów - Projektant: branża drogowa- mgr inż. Bartłomiej Małetka, branża elektryczna - Jarosław Bagiński, branża sanitarna – Krzysztof Gąsiorek. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 8. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-03-10 do godz. 12:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach