Przetargi.pl
Budowa parkingów z odwodnieniem i przebudową, przekładką sieci oświetlenia, remont chodników w rejonie budynków przy ul. Tysiąclecia 86, 86a, 86b w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingów z odwodnieniem i przebudową, przekładką sieci oświetlenia, remont chodników w rejonie budynków przy ul. Tysiąclecia 86, 86a, 86b w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingów z odwodnieniem (przebudową sieci kanalizacji deszczowej) i przebudową, przekładką sieci oświetlenia wraz z montażem słupów i opraw, remont drogi dojazdowej i chodników, odnowieniem trawników, demontażem i montażem elementów małej architektury w rejonie budynków przy ulicy Tysiąclecia 86, 86a, 86b w Katowicach, na działce nr 17/6, k.m.18, obręb Tysiąclecie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Instalacje elektryczne z podziałem na parkingi: a) prace związane z przełożeniem kabli średniego napięcia dla parkingu nr 1 (przy skwerze Karola Hieronima Chodkiewicza): wykonanie przekopów kontrolnych (szt.4 – 8 mb), mechaniczne kopanie rowów 0,6m x 0,8m (185 mb), układanie rur ochronnych w wykopie fi 110mm (185 mb) w podsypce i obsypce piaskowej, układanie kabli o masie do 3 kg/m (555 mb), wykonanie pomiarów elektrycznych (4x odcinek), wywóz nadmiaru gruntu z wykopu (22,5 m3), opłata za dopuszczenie RE i wyłączenia oraz inne (1 kpl.); b) prace związane z przełożeniem kabli średniego napięcia dla parkingu nr 2 (przy ul. Tysiąclecia): wykonanie przekopów kontrolnych (szt. 4 – 12 mb), mechaniczne kopanie rowów 0,6 m x 0,8 m (95 mb), układanie rur ochronnych w wykopie fi 110 mm (190 mb) w podsypce i obsypce piaskowej, układanie kabli o masie do 9 kg/m (80 mb), układanie kabli o masie do 12 kg/m (80 mb), układanie kabli o masie do 3 kg/m (90 mb), montaż muf o przekroju jednożyłowym do 240 mm2 (12 szt.), montaż muf o przekroju wielożyłowym do 150 mm2 (4 szt.), montaż muf o przekroju wielożyłowym do 240 mm2 (4 szt.), wykonanie pomiarów elektrycznych (6 x odcinek), wywóz nadmiaru gruntu z wykopu (11,4 m3), opłata za dopuszczenie RE i wyłączenia oraz inne (1 kpl.); c) prace związane z wymianą oświetlenia parkingu nr 2: demontaż opraw na wysięgniku oraz wysięgnika rurowego na słupie (1 szt.), montaż wysięgnika dwuramiennego (1 szt.), wciąganie przewodów YDYżo 3x2,5 mm2 z udziałem podnośnika samochodowego (4,5 mb), montaż opraw LED 24W (2szt.), sprawdzenie oświetlenia (1 kpl.); d) prace związane z wymianą oświetlenia parkingu nr 3: demontaż opraw na wysięgniku oraz wysięgnika rurowego na słupie (2 szt.), montaż wysięgnika dwuramiennego (2 szt.). Wciąganie przewodów YDYżo 3x2,5 mm2 z udziałem podnośnika samochodowego (6 mb), montaż opraw LED 24W (4szt.), sprawdzenie oświetlenia (2 kpl.); 2) Budowę kanalizacji deszczowej dla parkingów w rejonie budynków przy ul. Tysiąclecia 86, 86a, 86b: a) wytyczenie kanalizacji deszczowej (492,7 m), wbijanie ścianek szczelnych wibromłotem HVB, grodzie G-62 głębokość wbicia 6 m wraz z odzyskiem (24 mb), wykopy wykonane koparkami 20,22 m3, wykopy ręczne ściany pionowe do 6 m głębokości (1,3 m3), do 3 m głębokości (9,15 m3+11,65 m3), głębokość do 1,5 m (4,17 m3), wykopy koparkami na odkład (474,35 m3), wykopy koparkami na wywóz (88,02 m3), wykopy ręczne z odwozem urobku (16,16 m3), roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z odwozem materiału (306,96 m3), opłata za składowanie materiału (411,14 m3), umocnienie ścian pionowych głębokość do 6 m palami szalunkowymi stalowymi wraz z rozbiórką (45,88 m), umocnienie ścian pionowych głębokość do 3 m palami szalunkowymi stalowymi wraz z rozbiórką (272,20 m), pełne umocnienie pionowych ścian wykopów linowych o głębokości do 3 m wypraskami wraz z rozbiórką (1219,54 m2)+(301,69 m2 krotność 0,25)+(7,8 m2 krotność 0,05); b) montaż zbiornika retencyjnego stalowego o pojemności roboczej 30 m3 (1 kpl.), wykonanie płyty balastowej zbiornika beton C20/25 (11,78 m3) wraz z wykonaniem zbrojenia, deskowania podłoża, przekładki amortyzacyjnej oraz zakotwienia zbiornika, obsypanie zbiornika piaskiem (7 m3), izolacja pozioma zbiornika styropian 10 cm (24,2 m2), nawierzchnia z płyt żelbetowych (36 m2); c) montaż studzienek: 1500 mm żelbet (1 szt.), 1200 mm żelbet (13 szt.), 500 mm bet (16 szt.), montaż rur kanalizacyjnych: fi 400mm (88 m), fi 315 mm (98,50 m), fi 250 mm (7 m), fi 200 mm (164 m) – wraz z przejściami szczelnymi, wykonanie prób szczelności i kamerowanie dla wszystkich odcinków; d) renowacja odcinków i studni: odcinek rur do wymiany fi 150-200 (4,4 m) wraz z robotami towarzyszącymi, regulacja pionowa włazów kanałowych (10 szt.), regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych (3 szt.); e) podłoże z piasku gr. 30 cm (356,16 m2 krotność 1,2), obsypanie piaskiem rur (fi 400, 315, 250, 200) 30 cm ponad wierzch rury (134,75 m3), zasypanie i zagęszczenie wykopów (20,22 m3+17,43 m3+9,15 m3+11,65 m3+4,14 m3+474,35 m3); 3) Budowę 3 parkingów w rejonie budynków przy ul Tysiąclecia 86, 86a, 86b: a) Parking nr 1: - roboty rozbiórkowe: rozebranie chodników (97,93 m2), rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznych (108,49 m2), rozebranie krawężników wraz z ławą betonową (120,27 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (13,59 m3+10,85 m3), - nawierzchnie: wykonanie koryta gł. 53 cm (653,87 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (346,55 m3), podbudowa 0/63 20 cm (653,87 m2), podbudowa 0/31,5 20 cm (653,87 m2), nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm (640,87 m2) - kolor szary, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm (13,00 m2) - kolor grafitowy, - krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem (107,07 m +7,06 m + 5,04 m), - wykonanie trawników z przekopaniem i nawożeniem (249,36 m2), - wykonanie oznakowania (2 szt.), malowanie miejsc dla osób niepełnosprawnych (33,6 m2); b) Parking nr 2: - roboty rozbiórkowe: rozebranie chodników (97,93 m2), rozebranie nawierzchni mineralno- bitumicznych (108,49 m2), rozebranie krawężników (120,27 m2) wraz z ławą betonową, wywiezienie i utylizacja gruzu (13,59 m3 + 10,85 m3), demontaż kosza na śmieci do ponownego montażu (1szt.), demontaż ławki do ponownego montażu (2szt.), - budowa chodnika: korytowanie, profilowanie podłoża, podbudowa, warstwa odsączająca, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (216,99 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (43,40 m3); - nawierzchnie: wykonanie koryta gł. 53cm (895,89 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (474,82 m3), podbudowa 0/63 20cm (895,89 m2), podbudowa 0/31,5 20cm (895,89 m2), nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8cm (865,49 m2) - kolor szary, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8cm (30,40 m2) - kolor grafitowy; - krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem (87,18 m + 5,93 m), obrzeża betonowe 20x6 (99,65 m), palisada betonowa (30 m); - wykonanie oznakowania: słupki do znaków drogowych (2szt.), przymocowanie tablic znaków drogowych (2 szt.), malowanie miejsc dla osób niepełnosprawnych (33,6 m2); - wykonanie trawników z przekopaniem i nawożeniem (42,91 m2); - mała architektura, elementy ślusarskie: montaż słupków stalowych w kolorze grafitowym (10 szt.), montaż ławek z demontażu (2szt.) oraz kosza na śmieci z demontażu (1szt.); c) Parking nr 3 - roboty rozbiórkowe: rozebranie chodników (97,93 m2), rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznych (108,49 m2), rozebranie krawężników wraz z ławą betonową (120,27 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (13,59 m3 + 10,85 m3); - budowa chodnika: korytowanie, profilowanie podłoża, podbudowa, warstwa odsączająca, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm (61,44 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (12,29 m3) - nawierzchnie: wykonanie koryta gł. 53cm (547,74 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (290,30 m3), podbudowa 0/63 mm 20cm (547,74 m2), podbudowa 0/31,5 mm 20cm (574,74 m2), nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8cm (527,86 m2) - kolor szary, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8cm (19,88 m2) - kolor grafitowy; - krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem (97,79 m + 7,66 m + 5,14m); - wykonanie oznakowania: słupki do znaków drogowych (2szt.), przymocowanie tablic znaków drogowych (2 szt.), malowanie miejsc dla osób niepełnosprawnych (33,6 m2), ułożenie płyt ostrzegawczych; - mała architektura, elementy ślusarskie: montaż słupków stalowych w kolorze grafitowym o wysokości 150 cm (18 szt.); - wykonanie skarpy z geosiatki i geowłókniny (108,66 m2), profilowanie skarpy ze wzmocnieniem ażurami ułożonymi na warstwie filtracyjnej (30,58 m2). d) Droga asfaltowa: - nawierzchnie asfaltowe: wykonanie koryta na głębokości 35 cm (260,78 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (91,27 m3), wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm, podbudowy o grubości 20 cm z kruszywa, podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych (8 cm), warstwy wiążącej (6cm), warstwy ścieralnej (4cm) – pow. 260,78 m2; - krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem (39,83 m + 5,81 m + 2,93 m); - oznakowanie: ułożenie płyt ostrzegawczych; e) Główny chodnik ze schodami: - budowa chodnika: korytowanie (269,63 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu (53,93 m3), profilowanie podłoża, podbudowa, warstwa, odsączająca nawierzchnia z kostki brukowej betonowej – pow. 269,63 m2; - schody: korytowanie (17,37 m2), wywiezienie i utylizacja gruzu, wykonanie schodów terenowych z kostki brukowej betonowej, krawężników i obrzeży, dostawa i montaż balustrady ze stali nierdzewnej (15,6 mb), montaż najazdu aluminiowego dla wózków inwalidzkich (1 szt.); - krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem (66,38 m + 5,86 m); -oznakowanie: ułożenie kostki ostrzegawczej (11,69 m2); - wykonanie trawników z przekopaniem i nawożeniem (72,00 m2). 2. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności określone w przedmiarach, związane w szczególności z wykonaniem prac ziemnych, drogowych, profilowaniem, zagęszczaniem podłoża, z rozbiórką, wykonaniem nawierzchni z obrzeżami, wykonaniem przekopów, wzmocnień, schodów, skarpy, nasadzeń, korytowaniem, wykonaniem podbudowy, oznakowaniem, malowaniem, układaniem rur, kabli, oświetleniem, demontażem i montażem opraw, wysięgników, zbiorników, studzienek, elementów małej architektury. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 3. Parametry równoważności 1) Jeżeli dokumentacja projektowa (w tym STWiORB) lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej (w tym STWiORB) lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały (z wyłączeniem materiałów roślinnych) i zainstalowane urządzenia - minimalny wymagany okres gwarancji wynosi - 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny oferty wynosi 60 miesięcy (zgodnie z rozdziałem XVIII SIWZ). 5. Prace będą prowadzone w otoczeniu zamieszkałych budynków. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierają: dokumentacja projektowa wraz ze STWIORB stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 3 SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia - Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach