Przetargi.pl
Budowa parkingów przy szpitalu wraz z przebudową ulicy Dekerta

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingów przy szpitalu wraz z przebudową ulicy Dekerta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej nr 100719F - ulicy Dekerta wraz z budową zatoki parkingowej i miejsc postojowych usytuowanych w pasie drogowym ulicy Dekerta w Gorzowie Wlkp. Przebudowa ul. Dekerta będzie dotyczyć odcinka o długości ok. 930m od skrzyżowania z ul. ks. A. Czartoryskiego do ul. Wyszyńskiego i będzie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa parkingów przy szpitalu wraz z przebudową ulicy Dekerta. 1. ZAKRES PLANOWANYCH DO WYKONANIA ROBÓT BĘDZIE OBEJMOWAĆ W SZCZEGÓLNOŚCI: 1) Tablice informacyjne: zakup i montaż, 2) Tymczasowa organizacja ruchu, a w szczególności: wykonanie objazdów tymczasowych wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym, wykonanie i utrzymanie tymczasowych dróg dojazdowych, wykonanie chodników tymczasowych, kładek dla pieszych, podestów, sygnalizacji świetlnej, zabezpieczeń wygradzających plac budowy. 3) Stała organizacja ruchu, a w szczególności oznakowanie pionowe i poziome 4)Branża drogowa: a)roboty pomiarowe, b)rozbiórka elementów dróg, nawierzchni chodników, krawężników i obrzeży, oznakowania pionowego, gazonów, c)karczowanie pni po wyciętych drzewach, d)usuniecie krzewów, e)wywóz i utylizacja gruzu, f)roboty drogowe: roboty ziemne, wykonanie koryta, wykonanie nasypów, zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy, wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, parkingów, ścieżki rowerowej, wraz z krawężnikami i obrzeżami, g)zagospodarowanie zieleni: sadzenie drzew i krzewów z zaprawą dołów, dostawa i montaż donic betonowych, wykonywanie trawników, h)urządzenia bezpieczeństwa ruchu: oznakowanie poziome i pionowe, poręcze ochronne, i)dostawa i montaż stojaków rowerowych, j)dostawa i montaż elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci. 5)Branża sanitarna a)roboty ziemne: wykopy, umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopów, zasypanie i zagęszczenie wykopów, b) sieć kanalizacji deszczowej: rozbiórka istniejącej kanalizacji deszczowej, budowa kanalizacji deszczowej wraz z studzienkami i wpustami ulicznymi, c) roboty montażowe rur kanalizacyjnych, studni rewizyjnych, studzienek systemowych, podłączenie kanalizacji do istniejących studni, d) próba szczelności kanałów, e) kontrola wykonania sieci kanalizacji deszczowej kamerą telewizyjną, f) hydranty pożarowe podziemne. 6) Branża elektroenergetyczna: a) demontaż i utylizacja oświetlenia drogowego, b) budowa oświetlenia drogowego: - zasilanie i montaż szafki oświetleniowej, wykonanie rowów, ułożenie i zasypanie kabla z zagęszczeniem rowu, pomiary uziemienia ochronnego, - zasilanie oświetlenia drogowego obwód nr I , wykonanie rowów, ułożenie i zasypanie kabla z zagęszczeniem rowu, pomiary uziemienia ochronnego, - zasilanie oświetlenia drogowego obwód nr II , wykonanie rowów, ułożenie i zasypanie kabla z zagęszczeniem rowu, pomiary uziemienia ochronnego, - montaż słupów oświetleniowych, - powiązanie istniejącego słupa nr SO-063/l/25 z istniejącym słupem nr SO-166/III/15 przy ul. ks. A. Czartoryskiego. 7)Branża telekomunikacyjna: a)sieć ORANGE TP S.A. - podwyższenie włazu studni, wymiana ramy studni, wymiana pokryw studni. b)sieć MMP S.A. - wymiana ramy studni, wymiana pokryw studni. 2. ZESTAWIENIE PODSTAWOWYCH POWIERZCHNI PROJEKTOWANYCH: - jezdnia o nawierzchni z mieszanki SMA - ok. 8 068 m2 - zatoki autobusowe o nawierzchni betonowe - ok. 114 m2 - miejsca postojowe parkingi - ok. 249 miejsc - chodnik o nawierzchni z kostki brukowej - ok. 3 121 m2 - ścieżka rowerowa - ok. 1 170 m2 - słupy oświetleniowe - 34 szt. - zieleń - drzewa - 19 szt. - zieleń - krzewy - 786 szt. - zieleń - trawniki - ok. 4 030 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach