Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności w mieście Sierpc

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 61101548300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/bipkod/004

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności w mieście Sierpc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie m.in. następujących robót: 1) Sierpc ul. Jana Pawła II dz. nr ewid. 3973 W ramach zadania zostaną wykonane: siłownia plenerowa składająca się z 6 różnych urządzeń. Jedno z urządzeń jest przeznaczone do korzystania przez osoby niepełnosprawne oraz strefa relaksu. 2) Sierpc ul. Jana Pawła II dz. nr ewid. 3989/2 W ramach zadania zostaną wykonane: siłownia plenerowa składająca się z 6 różnych urządzeń. Jedno z urządzeń jest przeznaczone do korzystania przez osoby niepełnosprawne, strefa relaksu, plac zabaw o charakterze sprawnościowym (ogrodzony). 3) Sierpc ul. Sempołowska dz. nr ewid. 2082/6 W ramach zadania zostaną wykonane: siłownia plenerowa składająca się z 6 różnych urządzeń. Jedno z urządzeń jest przeznaczone do korzystania przez osoby niepełnosprawne, strefa relaksu, plac zabaw o charakterze sprawnościowym (ogrodzony). 4) Sierpc ul. Płocka/Wiosny Ludów dz. nr ewid. 1505/2 W ramach zadania zostaną wykonane: siłownia plenerowa składająca się z 6 różnych urządzeń. Jedno z urządzeń jest przeznaczone do korzystania przez osoby niepełnosprawne oraz strefa relaksu. 3. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wykonania na każdym z placów zabaw tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu ze środków Ministerstwa Sportu i Turystki. Wzór tablicy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1) Projekty techniczne na poszczególne zakresy, 2) Przedmiary robót, 3) Specyfikacje techniczne na poszczególne zakresy 5. Uwaga: Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, pochodzenie, patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji projektowej oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy:  przeprowadzenia przeglądów min. 1 raz w roku w okresie gwarancji,  zakupu i założenia książki obiektu dla każdego placu zabaw,  sporządzenia wykazu elementów składowych tworzących środek trwały dla każdego placu zabaw. 6. Termin gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577. Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. 2) Okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat. 7. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium; 2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach