Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Ustrzyki Dolne

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.ustrzyki-dolne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Ustrzyki Dolne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: „Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Ustrzyki Dolne” Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę 2 Otwartych Stref Aktywności w wersji rozszerzonej (siłownia plenerowa oraz plac zabaw) w Gminie Ustrzyki Dolne. W celu zwiększenia udziału w niniejszy postępowaniu firmom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), zamówienie zostało podzielone na dwie części. CZĘŚĆ I: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w mieście Ustrzyki Dolne, na dz. nr 238/28 obejmuje: 1) dostawę i montaż urządzeń siłowni plenerowej tj.: - biegacz + pylon – 1 szt., - narciarz + pylon – 1 szt., - przywodziciel – odwodziciel + pylon – 1 szt., - prasa nożna + pylon – 1 szt., - jeździec + pylon - 1 szt., - rowerek + pylon – 1 szt., - tablica regulaminowa - 1szt. 2) dostawę i montaż urządzeń placu zabaw tj.: - zestaw sprawnościowy – 1 szt., - liniowiec – 1 szt., - zestaw zabawowy – 1 szt., - huśtawka podwójna metalowa - jedno siedzisko kubełkowe – 1 szt., - tablica regulaminowa – 1 szt. - kosz na śmieci – 1 szt., - ławka z oparciem – 2 szt., - stojak na rowery – 1 szt. 3) dostawa i montaż ogrodzenia terenu placu zabaw: - ogrodzenie wys. 1,20m – 95,50 m2, - furtka 100/200 – 2 szt. 4) urządzenia „strefy relaksu”: - stolik do gry w szachy i chińczyka – zestaw z ławkami – 1 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - ławka z oparciem – 2 szt. 5) pozostałe roboty: - dosianie trawy, nasadzenia – 1 kpl. - wykonanie nawierzchni piaskowej – 183,0 m2, - inwentaryzacja powykonawcza. CZĘŚĆ II: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w m-ci Krościenko, na dz. nr 750 obejmuje: 1) dostawę i montaż urządzeń siłowni plenerowej tj.: - orbitrek – 1 szt., - wioślarz -1 szt., - wyciskanie siedząc – 1 szt., - biegacz – 1 szt., - wahadło - 1szt., - trójkąt - 1 szt., - tablica regulaminowa – 1 szt., 2) dostawę i montaż urządzeń placu zabaw tj.: - ważka miejska – 1 szt., - huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt., - zestaw sprawnościowy – 1 szt., - tablica regulaminowa – 1 szt. - kosz na śmieci – 1 szt., - ławka z oparciem – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt. 3) dostawa i montaż ogrodzenia terenu placu zabaw: - ogrodzenie wys. 1,20m – 52,00 m2, - furtka 100/200 – 1 szt. 4) urządzenia „strefy relaksu”: - stolik do gry w szachy – 1 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - ławka z oparciem – 2 szt. 5) pozostałe roboty: - dosianie trawy, nasadzenia – 1 kpl. - wykonanie nawierzchni piaskowej – 157,08 m2, - inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, którą stanowią: dla Część I - Załącznik nr 9, dla Części II – Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37530000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - dla Części I: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), - dla Części II: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). 11.B Wadium może być wnoszone w następujących formach: •pieniądzu; •poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; •gwarancjach bankowych; •gwarancjach ubezpieczeniowych; •poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018r. poz. 110). 11.C Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: Wadium: „Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Ustrzyki Dolne – Cześć I”, „Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Ustrzyki Dolne – Cześć II”, Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 11.D Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1.przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna; 2.przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.3.B są zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 7 do SWIZ, 3.w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 5A.3 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia, 4.w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem: •uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, •zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby skierowanej do realizacji zamówienia o której mowa w pkt 5A.2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach