Przetargi.pl
Budowa otwartych stref aktywności na terenie Gminy i Miasta Odolanów, w miejscowości Kaczory, ul. Raszkowska - 2 postępowanie

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa otwartych stref aktywności na terenie Gminy i Miasta Odolanów, w miejscowości Kaczory, ul. Raszkowska - 2 postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy i Miasta Odolanów w m. Kaczory ul. Raszkowska, w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Rozwoju Małej Infrastruktury Sportowo - Rekreacyjnej o Charakterze Wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2019, (wniosek inwestycyjny nr 9849802/OSA/2019). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem n/w urządzeń na obszarze działki 1514/7 (obręb Tarchały Wielkie, jedn. ewid. Gmina Odolanów) o powierzchni ok. 750 m2 . 3. W ramach w/w zadania Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) Dostawy wraz z montażem siłowni terenowej obejmującej 6 urządzeń, tj.: a) orbitrek 1 kpl, b) biegacz 1 kpl, c) wyciąg górny 1 kpl, d) wyciskanie siedząc 1 kpl, e) jeździec 1 kpl, f) wioślarz 1 kpl, g) oraz regulamin siłowni zewnętrznej - 1 szt. 2) Dostawy wraz z montażem strefy relaksu obejmującej: a) stolik do gier planszowych - 1 kpl, b) gra przestrzenna kółko i krzyżyk - 1 kpl. 3) Dostawy wraz z montażem małej architektury obejmującej: a) 5 ławek z oparciem, b) kosz na śmieci - 3 szt., c) stojak na rowery - 1 szt. (przeznaczony na minimum 5 rowerów), d) tablica informacyjna - 1 szt.; tablica ma informować o programie dofinansowania "OSA - Otwarte Strefy Aktywności". 4) Dostawy wraz z montażem placu zabaw obejmującego urządzenia dla dzieci o charakterze sprawnościowym, tj.: a) huśtawka sprawnościowa typu bocianie gniazdo - 1 szt., b) zestaw sprawnościowy typu pluton 2 - 1 szt., c) urządzenie sprawnościowe typu stożek - 1 szt., d) oraz piaskownica - 1 szt., e) i regulamin placu zabaw - 1 szt. Plac zabaw ma zostać wydzielony ogrodzeniem systemowym panelowym bez podmurówki o całkowitej długości 76 m, furtka w systemie ogrodzenia. Należy przyjąć obmiar z projektu budowlanego! 5) Wykonania nawierzchni betonowej z kostki brukowej szarej o gr. 6 cm, nawierzchni piaskowej oraz nawierzchni trawiastej; 6) Zagospodarowania zieleni - wykonanie nasadzeń (sadzenie drzew i krzewów liściastych) - 4 szt. 4.Szczegółowy zakres robót stanowi projekt techniczny opracowany przez mgr inż. arch. Monikę Zadka Chałabała przy współpracy z mgr inż. arch. Maciejem Boreckim i mgr inż. arch. Remigiuszem Jurkiem. 5.Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 6. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm). 8. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach