Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie gminy Gózd

Gmina Gózd ogłasza przetarg

  • Adres: 26634 Gózd, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 202 097 , fax. 483 202 097
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gózd
    ul. Radomska 7
    26634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 483 202 097, fax. 483 202 097
    REGON: 53199600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie gminy Gózd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie gminy Gózd” współfinansowane z Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA), w tym: Zadanie I – Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gózd” Zadanie obejmuje wykonanie Otwartej Strefy Aktywności w wariancie rozszerzonym w miejscowości Gózd, działka nr ewidencyjny 172. Obiekt będzie składał się z siłowni plenerowej wyposażonej w 6 urządzeń do ćwiczeń, placu zabaw wyposażonego w 3 urządzenia zabawowe oraz strefy relaksu wyposażonej w stół do ping-ponga, 4 ławki parkowe, 2 kosze na śmieci, 2 stojaki na rowery oraz tablicę informacyjną z regulaminem. Nawierzchnie placu zabaw i siłowni zewnętrznej będą wykonane z piasku, a nawierzchnia strefy relaksu będzie wykonana z betonowej kostki brukowej. Ponadto zostanie wykonane ogrodzenie placu zabaw oraz nasadzenia krzewów. Główne elementy zakresu zamówienia: 1) Zakup, transport i montaż urządzeń dz. Nr 172 w miejscowości Gózd a) urządzenia siłowni zewnętrznej - biegacz – 1 szt., - orbitrek – 1 szt., - wioślarz – 1 szt., - rower – 1 szt., - drabinka i podciąg – 1 szt., - urządzenie do wyciskania siedząc (krzesło) – 1 szt., b) urządzenia placu zabaw - zestaw dwuwieżowy ze zjeżdżalnią – 1 szt., - huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt., - urządzenie linarne ze ścianką wspinaczkową – 1 szt., c) urządzenia strefy relaksu wraz z wyposażeniem - stół do ping ponga – 1 szt., - ławki parkowe z oparciem – 4 szt., - stojak na rowery (min. czterostanowiskowy) – 2 szt., - kosze na śmieci – 2 szt., - tablica informacyjna z regulaminem – 1 szt., 2) Pozostałe roboty - ogrodzenie systemowe placu zabaw, - nasadzenie krzewów iglastych – 10 szt. Zadanie II – Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kolonia Kłonówek” Zadanie obejmuje wykonanie Otwartej Strefy Aktywności w wariancie rozszerzonym w miejscowości Kolonia Kłonówek, działka nr ewidencyjny 286. Obiekt będzie składał się z siłowni plenerowej wyposażonej w 6 urządzeń do ćwiczeń, placu zabaw wyposażonego w 3 urządzenia zabawowe oraz strefy relaksu wyposażonej w stół do ping-ponga, 4 ławki parkowe, 2 kosze na śmieci, 2 stojaki na rowery oraz tablicę informacyjną z regulaminem. Nawierzchnie placu zabaw i siłowni zewnętrznej będą wykonane z piasku, a nawierzchnia strefy relaksu będzie wykonana z betonowej kostki brukowej. Ponadto zostanie wykonane ogrodzenie placu zabaw oraz nasadzenia krzewów. Główne elementy zakresu zamówienia: 1) Zakup, transport i montaż urządzeń dz. Nr 286 w miejscowości Kolonia Kłonówek a) urządzenia siłowni zewnętrznej - biegacz – 1 szt., - orbitrek – 1 szt., - wioślarz – 1 szt., - rower – 1 szt., - drabinka i podciąg – 1 szt., - urządzenie do wyciskania siedząc (krzesło) – 1 szt. b) urządzenia placu zabaw - zestaw dwuwieżowy ze zjeżdżalnią – 1 szt., - huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt., - urządzenie linarne ze ścianką wspinaczkową – 1 szt. c) urządzenia strefy relaksu wraz z wyposażeniem - stół do ping ponga – 1 szt., - ławki parkowe z oparciem – 4 szt., - stojak na rowery (min. czterostanowiskowy) – 2 szt., - kosze na śmieci – 2 szt., - tablica informacyjna z regulaminem – 1 szt. 2) Pozostałe roboty - ogrodzenie systemowe placu zabaw; - nasadzenie krzewów iglastych– 10 szt. Wszystkie urządzenia stanowiące wyposażenie Otwartych Stref Aktywności muszą być fabrycznie nowe, wykonane z trwałych i bezpiecznych materiałów oraz posiadać aktualne atesty, certyfikaty tj. certyfikat na znak bezpieczeństwa B, certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176:2009 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie); PN-EN 1177:2009 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki); PN-EN 16630:2015 (Wyposażenie siłowni plenerowych) wydane przez zewnętrzne jednostki certyfikujące. Z dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że dane urządzenie jest objęte certyfikatem. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewnić sprawność eksploatacyjną. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót, dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będące załącznikami do niniejszej specyfikacji. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujące się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. sygn. akt: KIO 2315/13). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji technicznej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji urządzeń oraz minimalnego składu zestawu do ćwiczeń: W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygodniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji technicznej. W ramach przedmiotu zamówienia należy: • Wykonać roboty budowlane związane z budową w/w obiektów w zakresie określonym w przedmiarach robót (załączniki nr 2A, 2B). • Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania obiektów sportowo-rekreacyjnych – wynikające z przepisów „Prawa budowlanego” i projektu technicznego w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna, • Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren, • Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, • Sporządzić dokumentację powykonawczą. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za: • Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót, • Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekazanym terenem budowy, • Szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki (np.: zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała architektura, itp.), • Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami, • Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń loso¬wych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, aby osoby wykonujące niesamodzielne (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikiem robót itp.) czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę – a także przez podwykonawców, w przypadku gdy zakres prac byłby powierzony podwykonawcom – na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób, a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób innymi osobą lub osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. Nr 7 do SIWZ). Przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium: Zadanie I – w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Zadanie II – w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium należy wnieść do dnia 20.08.2018r. do godz.10:00 w podanej niżej formie: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2, Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w formie przelewu bankowego na wydzielony rachunek zamawiającego: Bank PKO S.A. II Oddział w Radomiu Nr rachunku 72 1240 3259 1111 0010 0618 1333, które powinno się znaleźć na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach