Przetargi.pl
Budowa otwartych stref aktywności na terenie Gminy Czersk (Odry, Wieck i Zapędowo)

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa otwartych stref aktywności na terenie Gminy Czersk (Odry, Wieck i Zapędowo)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa otwartych stref aktywności na terenie Gminy Czersk (Odry, Wieck i Zapędowo)” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 1) Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Odrach: a) ławka stalowo-drewniana z oparciem – 4 szt. b) stolik do gry w szachy z czterema siedziskami – 2 szt. c) kosz na śmieci – 1 szt. d) tablica informacyjna – 1 szt. e) nasadzenia zieleni – 10 szt. (Trzmelina) f) element siłowni zewnętrznej – Biegacz– 1 szt. g) element siłowni zewnętrznej – Twister– 1 szt. h) element siłowni zewnętrznej – Wioślarz– 1 szt. i) element siłowni zewnętrznej – Wahadło– 1 szt. j) element siłowni zewnętrznej – Orbitrek– 1 szt. k) element siłowni zewnętrznej – Steper– 1 szt. l) element siłowni zewnętrznej – Wyciąg górny– 1 szt. m) element siłowni zewnętrznej – Pajacyk– 1 szt. 2) Budowa Otwartej Strefy Aktywności we Wiecku: a) roboty ziemne na placu zabaw – 1 kpl. b) ogrodzenie placu zabaw (panelowe wraz z furtką) – 1 kpl. c) ułożenie geowłókniny na placu zabaw – 1 kpl. d) nawiezienie piasku na plac zabaw – 1 kpl. e) ławka stalowo-drewniana z oparciem – 4 szt. f) stolik do gry w szachy z czterema siedziskami – 2 szt. g) kosz na śmieci – 1 szt. h) tablica informacyjna – 1 szt. i) stojak na rowery – 1 szt. j) zestaw zabawowy - fala wspinaczkowa – 1 szt. k) zestaw zabawowy - podwójny drążek – 1 szt. l) zestaw zabawowy - Action – 1 szt. m) zestaw zabawowy - huśtawka z bocianim gniazdem – 1 szt. n) nasadzenia zieleni – 10 szt. (Trzmelina) o) element siłowni zewnętrznej – Biegacz – 1 szt. p) element siłowni zewnętrznej – Twister – 1 szt. q) element siłowni zewnętrznej – Wioślarz – 1 szt. r) element siłowni zewnętrznej – Wahadło – 1 szt. s) element siłowni zewnętrznej – Orbitrek – 1 szt. t) element siłowni zewnętrznej – Steper – 1 szt. u) element siłowni zewnętrznej – Koła Tai-Chi – 1 szt. v) element siłowni zewnętrznej – Drabinka – 1 szt. 3) Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Zapędowie: a) roboty ziemne na placu zabaw – 1 kpl. b) ogrodzenie placu zabaw (panelowe wraz z furtką) – 1 kpl. c) ułożenie geowłókniny na placu zabaw – 1 kpl. d) nawiezienie piasku na plac zabaw – 1 kpl. e) ławka stalowo-drewniana z oparciem – 4 szt. f) stolik do gry w szachy z czterema siedziskami – 2 szt. g) kosz na śmieci – 1 szt. h) tablica informacyjna – 1 szt. i) stojak na rowery – 1 szt. j) zestaw zabawowy - fala wspinaczkowa – 1 szt. k) zestaw zabawowy - podwójny drążek – 1 szt. l) zestaw zabawowy - Action – 1 szt. m) zestaw zabawowy - huśtawka z bocianim gniazdem – 1 szt. n) nasadzenia zieleni – 10 szt. (Trzmelina) o) element siłowni zewnętrznej – Biegacz – 1 szt. p) element siłowni zewnętrznej – Twister – 1 szt. q) element siłowni zewnętrznej – Wioślarz – 1 szt. r) element siłowni zewnętrznej – Wahadło – 1 szt. s) element siłowni zewnętrznej – Orbitrek – 1 szt. t) element siłowni zewnętrznej – Steper – 1 szt. u) element siłowni zewnętrznej – Koła Tai-Chi – 1 szt. v) element siłowni zewnętrznej – Drabinka – 1 szt. 2. Urządzenia powinny spełniać wymagania bezpieczeństwa zawarte w polskich normach: PN-EN 16630:2015-06 Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań, PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie z jej nowelizacjami oraz PN-EN 1177:2009 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku. 3. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych wykonawca jest zobowiązany do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami. 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem urządzeń, które mają być zamontowane w ramach niniejszego zadania, powinien posiadać zgodę producenta urządzeń na wykorzystanie urządzeń i ich montaż w ramach tego projektu. 5. Wykonawca na czas prowadzonych robót zabezpieczy, oznakuje i ogrodzi teren budowy. 6. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje media (woda, energia) na potrzeby prowadzenia robót budowlanych. 7. Wykonawca po skończonych robotach uporządkuje teren budowy. 8. Wykonawca zagospodaruje odpady niebezpieczne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 10.1. Wykonanie robót ziemnych, 10.2. Wykonanie robót montażowych. 10.3. Wykonanie robót ogólnobudowlanych. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy. Zamawiający wskazuje, że nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenie wymienione w pkt 10.1. SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – propozycję oświadczenia stanowi zał. nr 3. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia/dokumenty takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach