Przetargi.pl
„Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Niecieplin”

Urząd Gminy Garwolin ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6820560 w. 57 , fax. 256 820 567
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Garwolin
    ul. Mazowiecka 16
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 025 6820560 w. 57, fax. 256 820 567
    REGON: 53622600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Niecieplin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Niecieplin na działce nr 149. W zakres robót wchodzą: 1. Przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych należy wykonać prace przygotowawcze: 1.1. zabezpieczenie terenu prowadzenia robót, 1.2. oczyszczenie terenu z gruzu, kamieni, nieczystości, itp. 2. Prace przygotowawcze pod nawierzchnię z piasku 2.1. Mechaniczne wykonanie koryta na głębokości 30 cm (m3) - 97,70 m3 2.2. Rozplantowanie ziemi z wykopów -97,70m3 3. Wykonanie obrzeża pomiędzy trawnikiem a nawierzchnią z piasku 3.1. Wykonanie obrzeża z krawężników betonowych 100x30x8 zabezpieczonych nakładką elastyczną 100x10x8 cm w kolorze zielonym, na ławie betonowej - 18,54 mb 4. Wykonanie nawierzchni z piasku 4.1. Ułożenie geowłókniny (dno wykopu) -325,66 m2 4.2. Wykonanie nawierzchni z piasku - 97,70 m3 5. Zakup i montaż wyposażenia siłowni plenerowej  Urządzenie Podciagacz + Motyl- 1 kpl.  Urządzenie Narciarz + Twister - 1 kpl.  Urządzenie Wioślarz + Biegacz - 1 kpl.  Tablica z regulaminem siłowni zewnętrznej - 1 szt. 6. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw  Orka zestaw sprawnościowy - 1 kpl.  Koparka - 1 kpl.  Spinner I - 1 kpl.  Zjeżdżalnia 'Maluch' - 1 kpl. 7. Przestawienie istniejących elementów placu zabaw  Tablica z regulaminem 'Sowa' - 1 szt.  Urządzenie linarne 'Dwie sieci z rurą' - 1 kpl.  Karuzela z kierownicą - 1 kpl. 8. Zakup i montaż wyposażenia strefy relaksu  Tablica do gry w kółko i krzyżyk - 1 kpl.  Stół do chińczyka - 1 szt.  Ławka z oparciem - 4 szt. 9. Zakup i montaż wyposażenia dodatkowego  Kosz na śmieci (gminny, BEZ ZAKUPU - przestawienie) - 1 szt.  Stojak na rowery 5-stanowiskowy - 2 szt. 10. Wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym, wys. 1,26 m - 63,07 mb  wykonanie fundamentów pod słupki: fundament gł. 70cm, beton B20, otwór fi 25cm, głębokość 44 cm, otwór wiercony świdrem spalinowym - 28szt.  ustawienie krawężników 30x100x8 cm wraz z wykonaniem ław betonowych B10, szer. 25 cm, 10 cm w ławie, 20 cm ponad ławę, pomiedzy słupkami (bez otworu bramy i furtki) - 59,44mb  zakup i montaż słupków 60x60mm, h=1700mm, gr. ścianki 3 mm, ocynkowane -4szt.  zakup i montaż słupków 60x40mm, h=1700mm, gr. ścianki 3 mm, ocynkowane- 24szt.  zakup i montaż obejm 60x60, ocynkowane -8kpl.  zakup i montaż obejm 60x40, ocynkowane -48kpl.  zakup i montaż paneli 3D, fi=4mm, dł. 2500mm, wys. 1030mm, ocynkowane wraz z docięciem do wymiarów wg projektu-23 szt.  zakup i montaż furtki, z klamką, zamkiem YALE, zawiasy samozamykające, szer. 1080mm, wys. 1200mm, ocynkowana- 1 kpl.  zakup i montaż bramy dł. 2500mm, wys. 1200mm, zamykana na zamek YALE z klamką, rygle pionowe do zamocowania skrzydła w linii ogrodzenia- 1 kpl. 11. Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów  Sadzenie krzewów z zaprawianiem dołów ziemia torfową - 76 szt. Krzewy liściaste:  dereń Świdwa – 10 szt.  Tawuła brzozolistna ‘T Gold’ – 28 zt.  tawuła Van Houtte’a – 38 szt.  Korowanie terenu wokół nasadzeń gr. 5cm korą sosnową średnio zmieloną - 81,19m3 12. Wykonanie trawników siewem - 168,47 m2 Wszystkie dostarczone urządzenia przeznaczone do montażu musza być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność produktu z normami (urządzenia muszą być wykonane zgodnie z normą PN - EN 16630:2015-06 oraz PN-EN 1176-1:2017-12, oraz potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem wydanym przez Europejskie Centrum Jakości i Promocji Sp. z o.o.). Dopuszcza się sprzęty i urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji sprzętu i urządzenia oraz minimalnego składu zestawu do ćwiczeń. Wymagania elementów siłowni: • Konstrukcję nośną (podpierającą) urządzeń powinien stanowić słup okrągły wykonany w całości ze stali konstrukcyjnej o wzmocnionej wytrzymałości S355J2G3 o średnicy ø minimum 193,7 mm, grubość 4,0 mm. • Zamawiający nie dopuszcza pylonów (składających się m. in. ze stelaża z rur i z tablicy), aby urządzenia komponowały się z w otoczenie (środowiskiem naturalnym) i aby ćwiczący mieli ze sobą kontakt co służy budowaniu relacji międzyludzkich, • Siedziska i oparcia muszą być wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej, odpornej na warunki atmosferyczne, z otworami pozwalającymi na ewentualny odpływ wody deszczowej, • Stopnice wykonane ze stali perforowanej ocynkowanej, • Dopuszczalne maksymalne obciążenie urządzeń nie mniejsze niż 155kg, • Urządzenia mają zabezpieczenie antykorozyjne poprzez malowanie podkładem wysokocynkowym, • malowanie proszkowe farbami metalizowanymi, poliestrowymi odpornymi na promienie UV, • Posadowienie fundamentu pod słup z urządzeniami poniżej 30 cm od poziomu “0” głębokość fundamentu poniżej głębokości przemarzania gruntu. Fundamenty zalewane na miejscu, dobrze związane z gruntem (nie prefabrykaty). Głębokość posadowienia 1,2m, • Czytelna instrukcja obsługi dla urządzeń umieszczona po obu stronach słupa, • wszystkie urządzenia siłowni przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi Polskich Norm i UE, w tym normę PN-EN 16630:2015, • Wymagane jest, aby producent posiadał certyfikat poświadczający spełnianie pełnych wymagań dotyczących jakości spawania PN-EN ISO 3834-2, • Zamawiający zaleca dostarczenie kart technicznych urządzeń oraz certyfikatów nie później niż w wyznaczonym terminie składania ofert, • Zamawiający nie dopuszcza zmiany stref bezpieczeństwa W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygodniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. Zastosowane urządzenia powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa spełniające normy PN-EN 16630:2015. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ oraz wzór umowy podstawie, której Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego zgodnie z przedmiarem robót. Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Gminy Garwolin w Banku Spółdzielczym w Garwolinie o Nr: 42 9210 0008 0000 0055 2000 0010 z dopiskiem na przelewie: Wadium w przetargu na „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Niecieplin” 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5. 2) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia) - załącznik Wykonawcy, 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 2 niniejszej SIWZ; 4) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, stanowiący integralną część formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach