Przetargi.pl
BUDOWA OTWARTEJ STREFY AKTYWNOŚCI W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OTWARTEJ STREFY AKTYWNOŚCI W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA OTWARTEJ STREFY AKTYWNOŚCI W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA 3. Zakres rzeczowy zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę obiektu małej architektury o charakterze sportowo-rekreacyjnym – Otwartej strefy aktywności w miejscowości Handzlówka, a w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – 0,02 ha; 2) Chodniki i utwardzenia terenu – nawierzchnia z kostki betonowej wraz z podbudowami oraz warstwami odsączającymi – 20,00 m2; 3) Ogrodzenie palcu zabaw – stopu fundamentowe, ogrodzenie z siatki stalowej wraz z furtką – 71,00 mb; 4) Nawierzchnia bezpieczna – nawierzchnia z granulatu gumowego wraz z podbudowami – 99,00 m2; 5) Zakup dostawa i montaż urządzeń o charakterze sportowo-rekreacyjnym oraz urządzeń technicznych – 17 szt.; 6) Uporządkowanie terenu – niwelacja terenu, wykonanie trawników, nasadzeń, nawożenie, deszczowanie. Wartości wskazane powyżej zostały podane w zaokrągleniu. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji przetargowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. 5. W celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia podane zostają następujące informacje: 1) Zgodnie z dokumentacją należy wykonać 29,20 mb obrzeży wokół chodnika, wartość ta odczytana została z rysunku zagospodarowania. Obrzeża zostały uwzględnione w pozycji 2,3 przedmiaru dołączonego do dokumentacji przetargowej. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia uszkodzonych w trakcie wykonywania robót nawierzchni trawiastych w szczególności obszarów, które znalazły się w zasięgu robót ziemnych, poprzez wyplantowanie, wyrównanie terenu i obsianie trawą. 3) Zamawiający informuję, że strefę bezpieczną pod huśtawką należy wykonać z maty przerostowej na wcześniej wyrównanym podłożu. Obszar został określony na rysunku udostępnionym przez Zamawiającego. 4) Zamawiający informuję, że uzna inny zestaw zabawowy – niż zestaw zabawowy zamek jako równoważny jeżeli będzie spełniał te same funkcje użytkowe, tzn. jeżeli zostanie wyposażony w równoważne elementy zabawowe, jak zjeżdżalnie, rury, elementy zacieniające, jak np. daszki, elementy sprawnościowe i edukacyjne szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej, a ponadto wykonany zostanie przy zachowaniu wymiarów i lokalizacji określonych w dokumentacji projektowej. Dodatkowo Zamawiający informuję, że zgodnie z dokumentacją projektową konstrukcja nośna urządzenie winna zostać wykonana z rur metalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo. Elementy zabawowe oraz ozdobne i pomosty należy wykonać z tworzywa sztucznego. Wszystkie zastosowane materiały muszą być bezpieczne dla użytkowników oraz posiadać dopuszczenie do zastosowania na placu zabaw. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji przetargowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. W przypadku wątpliwości Wykonawcy, Zamawiający wyjaśnia, że dokumentację projektową traktować należy jako wiążącą do wyceny zamówienia. Zasadniczym dokumentem na podstawie którego należy skalkulować cenę ofertową jest dokumentacja projektowa. W przypadku stwierdzenia, że w przedmiarze pominięto istotne pozycje, które należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym zgodnie z dokumentacją projektową, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, który ustosunkuje się do powiadomienia zamieszczając wyjaśnienia na swojej stronie internetowej. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne: montaż urządzeń o charakterze sportowo – rekreacyjnym. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego określone zostały w § 16 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) do dnia 29.11.2019 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Kosztorys ofertowy /uproszczony/. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach