Przetargi.pl
Budowa Otwartej Strefy Aktywności na terenie Bazy Sportowo-Rekreacyjnej w Łobodnie

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartej Strefy Aktywności na terenie Bazy Sportowo-Rekreacyjnej w Łobodnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Otwartej Strefy Aktywności na działce nr ew. 2010/6 (obręb Łobodno) poprzez budowę stref sportowych, edukacyjnych, rekreacyjno-zabawowych wraz z elementami małej architektury oraz zagospodarowaniem terenu. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: 1. Część 1 – Dostawa urządzeń sprawnościowych Otwartej Strefy Aktywności: Zakres obejmuje: 1) siłownię zewnętrzną: - wioślarz; - orbitrek eliptyczny; - wyciskanie siedząc oraz wyciąg górny; - wahadło oraz twister; - ławka oraz stepper; - drabinka oraz podciąg nóg. 2. Część 2 – Dostawa urządzeń edukacyjnych, rekreacyjno – zabawowych wraz elementami małej architektury Otwartej Strefy Aktywności: Zakres obejmuje: 1) urządzenia edukacyjne; - stół do ping – ponga; - stół do gry w szachy. 2) urządzenia rekreacyjno – zabawowe; - linarium; - trampolina; - poligon sprawnościowy; - huśtawka bocianie gniazdo. 3) nowe elementy małej architektury; - ławki 4 szt.; - kosze na śmieci 4 szt.; - stojak na rowery 1 szt. Szczegółowe zestawienie urządzeń Otwartej Strefy Aktywności zostało przedstawione w projekcie budowlano – wykonawczym stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Część 3 – Montaż urządzeń Otwartej strefy Aktywności wraz z zagospodarowaniem terenu: Zakres obejmuje: 1) montaż urządzeń Otwartej Strefy Aktywności wymienionych w części 1 oraz części 2 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) wykonanie zagospodarowania terenu łącznie z przygotowaniem bezpiecznej nawierzchni z mat przerostowych. Zagospodarowanie terenu nie dotyczy terenów zielonych; 3) budowa ścieżki tłuczniowej. Zamawiający powierzy Wykonawcy urządzenia Otwartej Strefy Aktywności dostarczone w ramach ww. postępowania o zamówienie publiczne wymienione w części 1 i 2 w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym. Wymagany zakres robót budowlanych należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Część 4 – Wykonanie nasadzeń roślinności w obrębie Otwartej Strefy Aktywności: Zakres obejmuje: 1) zagospodarowanie terenu zielonego z nasadzeniami zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym ; Wymagany zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGA: 1. Niniejsze zamówienie nie obejmuje ogrodzenia oddzielającego plac zabaw od terenu przyległego, ujętego w projekcie budowlano – wykonawczym. . 2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje pielęgnacji wykonanych nasadzeń ujętych w projekcie budowlano – wykonawczym. Pielęgnację będzie wykonywać Zamawiający we własnym zakresie i z własnych środków. 3. Odległość transportu materiałów z rozbiórki należy kalkulować indywidulanie. 3.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany wraz z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. 3.5.Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przepisami i normami technicznymi, oraz na zasadach określonych w SIWZ. 3.6.Wykonawca jest także zobowiązany do takiego prowadzenia robót i takiego zabezpieczenia terenu budowy, aby umożliwiłoby to niezakłócone funkcjonowanie obiektu, zgodnie z jego przeznaczeniem. 3.7.Podstawą do opracowania opisu przedmiotu zamówienia oraz jego zakresu (ilościowo – rzeczowego) są następujące dokumenty: 1) projekt budowlano – wykonawczy – załącznik nr 8 do SIWZ 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ 3) ponadto Zamawiający załączył przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ), który stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty, a podane w przedmiarze robót podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2 dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 1. Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1) spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. V pkt 2 niniejszej SIWZ; 2) złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. VI SIWZ, 3) ustanowić Pełnomocnika i złożyć wraz ofertą pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2 jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która musi zawierać: 1) dla oferty składanej przez konsorcjum: a) jednoznaczne określenie celu gospodarczego konsorcjum, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy pod warunkiem zawieszającym. Wyklucza się możliwość wprowadzania zmian do umowy konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) dla oferty składanej przez spółkę cywilną: – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach