Gmina Swarzędz ogłasza przetarg
- Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
Rynek 1 1
62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Rolna, Letnia, i Lodowa w Paczkowie oraz przebudowa oświetlenia ulicznego w ul. Kwaśniewskiego w Swarzędzu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Budowę oświetlenia ulicznego w ulicach Rolna, Letnia i Lodowa w Paczkowie - 18 słupów i 800m linii kablowej oraz przebudowę oświetlenia ulicznego w ul. Kwaśniewskiego w Swarzędzu - wymiana 36 słupów na stalowe z oprawami typu LED zgodnie z projektami specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami przedmiarowymi. Opracowanie projektu organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót wraz z oznakowaniem objazdów związanych z prowadzonymi robotami. Projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwą jednostkę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi, informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty), informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem), organizacja placu budowy, każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac, obsługa geodezyjna w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej (3 egzemplarze oryginały oraz wersja elektroniczna w formacie PDF kolorowa), dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem, całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę, utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późniejszymi zmianami). Wartość zamówienia do kwoty 5150000 Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452322004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 11.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: dysponują: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót elektrycznych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień i zaświadczeń), co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia kwalifikacyjne wykonawcze do 1 kV, (załączyć kopie stosownych uprawnień), wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty dotyczące budowy oświetlenia ulicznego* w terenie zabudowanym - w pasie drogowym ulic* każda z nich o zakresie min. 1500m linii kablowej i 50 opraw oświetleniowych oraz wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, potwierdzone referencjami - dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje muszą potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, termin i miejsce realizacji). *Zgodnie z definicją Encyklopedii PWN ulica to niezabudowany teren w obrębie miasta (osiedla, wsi) na ogół dwustronnie ograniczony szeregami budynków lub zespołami zieleni. Z kolei z definicji z ustawy o drogach publicznych ulica to droga na terenie zabudowanym lub przeznaczonym do zabudowy zgodnie z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (...) oraz z komentarza LEX do art. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych ulica w potocznym rozumieniu jest to droga w mieście lub osiedlu, składająca się z jezdni przeznaczonej do ruchu kołowego i chodnika przeznaczonego dla pieszych (...). dysponują, co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: żuraw samochodowy: 2 szt., podnośnik koszowy: 2 szt. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) 4.Wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3); 5.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) 6.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. i Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.) V. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda: 1.Dla lampy ulicznej LED - opisu produktu, fotografię, kartę katalogową zawierającej dane: moc oprawy oraz strumień świetlny oprawy - parametry zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie oświetlenie ulicy Zamenhoffa i skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną w Pile
Dodano: 2012-09-20 - ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE NOWYCH ODCINKÓW OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE MIASTA PIŁY
Dodano: 2011-09-28 - ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE NOWYCH ODCINKÓW OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE MIASTA PIŁY
Dodano: 2011-09-07 - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W DOBRAMYŚLI, DRZECZKOWIE, FRANKOWIE, GRODZISKU, KĄKOLEWIE, ŁONIEWIE, MIĄSKOWIE, OSIECZNEJ,POPOWIE WONIESKIM, ŚWIERCZYNIE, ZIEMNICACH, TRZEBANI I WITOSŁAWIU ORAZ UZUPEŁNIENIE POJEDYŃCZYCH PUNKTÓW ŚWIETLNYCH, NA TERENIE GMINY
Dodano: 2010-09-29 - Budowa placu rekreacyjnego w miejscowości Dąbie - ul. Kościuszki i 3 Maja, budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego związanego z budową placu rekreacyjnego oraz odnową parku miejskiego w Dąbiu
Dodano: 2009-08-19