Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Morelowej i Orzechowej w Stanowicach w ramach inwestycji „Budowa oświetlenia ul. Morelowej w Stanowicach”

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Pl. M. J. Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    Pl. M. J. Piłsudskiego 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Morelowej i Orzechowej w Stanowicach w ramach inwestycji „Budowa oświetlenia ul. Morelowej w Stanowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w ul. Morelowej i Orzechowej w Stanowicach w ramach inwestycji „Budowa oświetlenia ul. Morelowa w Stanowicach.” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: • Budowa linii oświetlenia o dł. ok 1350m z kabli YAKY 4x 35m2• Postawienie 35szt słupów stalowych ocynkowanych o wys. 6m na fundamentach prefabrykowanych• Montaż lamp 35szt. typu LED,35-40W w oprawach szczelnych IP66, IK10, CRI min 70, 5700 lm min.• Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej „8” - 14m2 i tłucznia - 80 m2• Karczowanie drzew i krzaków• Wykonanie pomiarów • Opłacenie nadzoru archeologicznego i geodezyjnego Zakres przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy obejmuje również:• zabezpieczenie terenu robót na czas trwania robót, • zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, • opracowanie planu BIOZ,• przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,• odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami,• koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm oraz warunkami wydanymi przez zarządców sieci,• koszty związane z opłatami za wodę i odpady,• ubezpieczenie placu budowy,• wszelkie koszty związane z odbiorami robót przez odpowiednie służby, • koszty związane z wypełnieniem wymogów decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu o pozwoleniu na przeprowadzenie badań archeologicznych w zakresie przedmiotu umowy wraz z zatrudnieniem i poniesieniem kosztów wynagrodzenia i prac archeologa• złożenie do PINB zgłoszenia o rozpoczęciu robót• uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą – operat kolaudacyjny.• uzyskanie w imieniu inwestora zaświadczenia o braku sprzeciwu PINB na użytkowanie obiektu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa [projekt budowlany, przedmiar robót (dokument pomocniczy do obliczenia ceny oferty), informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, decyzja archeologiczna], specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projektowane postanowienia umowy (wzór) stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień: 45231400-9 oraz 45316110-9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu:1) wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. nr: 79 1020 5226 0000 6802 0596 2891, na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Wadium. Sprawa nr RG.271.2.2024.ZP.2) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że uznał rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa powyżej - w pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4). Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:1) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie sieci oświetlenia, o długości co najmniej 200m każda;2) Wykonawca dysponuje następującymi osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, tj.:a) Kierownik Budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane(*1) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach