Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w Rucianem-Nidzie przy ul. Gałczyńskiego, Kraweckiego, Harcerskiej i Szkolnej

Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4231036 , fax. 087 4254456
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
    Aleja Wczasów 4 4
    12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4231036, fax. 087 4254456
    REGON: 00053082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ruciane-nida.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w Rucianem-Nidzie przy ul. Gałczyńskiego, Kraweckiego, Harcerskiej i Szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Roboty demontażowe (rozebranie i ułożenie płytek chodnikowych, demontaż słupów żelbetowych, wysięgników, opraw i przewodów na słupach); b. Budowę zasilenia i montaż SO 592 (kopanie rowów, układanie kabli, montaż urządzenia rozdzielczego i uziomów); c. Budowę linii kablowej oświetlenia (kopanie i zasypywanie rowów układanie rur osłonowych i kabli, montaż słupów z wysięgnikami i oprawami, uziomów); d. Badania i pomiary zgodnie Książką Przedmiarów Robót załączoną do SIWZ, planem sytuacyjnym (do wglądy u Zamawiającego) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Dokumentacja do wglądu u Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 6) lit. c, e SIWZ i oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 6) lit. e, SIWZ i oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 6) lit. d SIWZ i oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 4 ppkt 6) lit. b SIWZ; 5) akceptują warunki i wymagania określone w SIWZ. 6) dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie przedmiotu zamówienia. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy wraz z cenami (załącznik nr 1 do SIWZ); b) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); c) oryginał lub potwierdzoną kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzielności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; d) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; e) dokumenty stwierdzające, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. do kierowania robotami w specjalności remontu i budowy dróg oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; f) kosztorys ofertowy (wg załącznika do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ruciane-nida.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach