Miasto Orzesze ogłasza przetarg
- Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
- Data zamieszczenia: 2017-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
ul. Św. Wawrzyńca 21
43-180 Orzesze, woj. śląskie
tel. +48323248800, fax. +48323248826
REGON: 276257653 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa oświetlenia ulicznego w rejonie skrzyżowania ul. Żorskiej i ul. Kawika w Orzeszu-Zawadzie” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2. Opis przedmiotu zamówienia: „Budowa oświetlenia ulicznego w rejonie skrzyżowania ul. Żorskiej i ul. Kawika w Orzeszu-Zawadzie” zgodnie z dokumentacją techniczną, polegającą na budowie sieci napowietrznej na słupie typu E (1 szt.) przewodem typu AsXS 2x25 (długość przewodu 3m). Na słupie należy zabudować oprawę oświetleniową typu LED 82W/1000lm (1 szt). Zakres zamówienia: 1) roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia, 2) w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni ulic poza terenem prowadzenia robót budowlanych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego, 3) w miejscu występowania istniejących sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych, 4) należy uwzględnić w kalkulacji oferty wszelkie kolizje nie wymienione w opisie oraz uwagach 5) oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej projekt, 6) prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16:00 do 8:00 rano 7) na 30 dni przed planowanym przystąpieniem do realizacji robót należy wystąpić do PZD w Mikołowie zs. W Łaziskach Górnych z wnioskiem o wydanie zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym 8) należy powiadomić Starostę Mikołowskiego, Zarząd drogi – Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych i Burmistrza Miasta Orzesz oraz Komendanta Powiatowego Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu (czasowej) na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia, 9) przy kalkulowaniu ceny oferty należy uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 10) przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót, 11) po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9.Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4) Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 6) Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.10. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.11. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, układaniem kabli, montażem słupów, wysięgników i opraw wykonywane podczas realizacji zamówienia. 1.12. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 45232210-7 – Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych – elektryczne – paczka nr 2 – ul. Targowa 5
Dodano: 2024-07-11 - Budowa oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW 945 w Gminie Łodygowice etap II
Dodano: 2024-04-18 - „Przebudowa sieci oświetlenia ulicznego doświetlenie sześciu przejść dla pieszych przy ulicach Okrzei, Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Powstańców Śląskich ”
Dodano: 2023-10-30 - Budowa oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW 945 w Gminie Łodygowice
Dodano: 2022-10-11 - Doświetlenie przejść dla pieszych, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 492 w Kłobucku w obrębie skrzyżowania ul. 11 Listopada z ul. Baczyńskiego i ul. Paderewskiego
Dodano: 2022-09-05 - Budowa oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW 945 w Gminie Łodygowice w miejscowości Łodygowice
Dodano: 2022-09-01 - Wykonanie oświetlenia Alei Parkowych Parku Bończyk – Tuwima - Dzielnica Bończyk – Tuwima – MBO 2022
Dodano: 2022-08-08 - zadanie nr 1: Budowa oświetlenia zewnętrznej siłowni w Suminie przy ul. Dworcowej; zadanie nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego w Suminie przy ul. Nowej
Dodano: 2020-11-13 - „Budowa oświetlenia ulicznego łącznika ulic Franciszka Szymańskiego, Mieczysława Niedziałkowskiego i Bohaterów Westerplatte w Zawierciu.”
Dodano: 2020-09-28 - Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Dworcowej w Lyskach – etap II
Dodano: 2020-09-28