Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zduńska Wola

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zduńska Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zduńska Wola w podziale na sześć części: 1) Cz. I: Wykonanie oświetlenia ulicznego na ulicach: Czeremchy, Kalinowej i Cyprysowej – etap IV ul. Kalinowa, roboty budowlane. 2) Cz. II: Wykonanie oświetlenia na ul. Grzybowej, w trybie „Projektuj i buduj”. 3) Cz. III: Wykonanie oświetlenia na ul. Cementowej w trybie „Projektuj i buduj”. 4) Cz. IV: Wykonanie oświetlenia na ul. Henrykowskiej, w trybie „Projektuj i buduj”. 5) Cz. V: Wykonanie oświetlenia ciągu pieszego łączącego ul. Hetmańską z ul. Jana Kazimierza, w trybie „Projektuj i buduj”. 6) Cz. VI: Wykonanie oświetlenia na ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, w trybie „Projektuj i buduj”. 2. Przedmiot zamówienia Części I: 1) Obejmuje roboty budowlane i montażowe budowy linii kablowej typu YAKXS 4x35mm² o dł. 650 m, montaż 17 szt. słupów stalowych i 17 szt. opraw typu LED. Pod linią kablową należy ułożyć bednarkę ocynkowaną typu Fe/Zn 25x4 do której należy podłączyć zacisk uziemiający szafkę oraz wszystkie słupy stalowe oświetleniowe. Przed i za fundamentem należy ułożyć zapas kablowy długości 2 x ~2 m. Zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, wzdłuż linii oświetleniowej, należy ustawić na fundamentach prefabrykowanych słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane, stożkowe, wysokości 8 m z wysięgnikiem 1,0 m. Nachylenie wysięgnika 0º . Przy fundamencie do wysokości 350mm, słup należy zabezpieczyć elastomerem w kolorze zbliżonym do słupa. Na wysięgnikach należy zamontować oprawy oświetleniowe typu LED o sugerowanych parametrach dających odpowiednie oświetlenie, jezdnia - ME5, chodnik, ścieżka rowerowa - S4, odległość miedzy słupami 30 m. Moc oprawy 39W, moc LED 34W, temperatura barwowa 4000K, strumień świetlny oprawy 4100 lm, typ optyki do dróg miejskich i gminnych. Połączenie lampy z linią należy wykonać przewodem typu YDY 3 x 2,5 mm2 oraz zabezpieczyć w złączu IZK wkładkami topikowymi D01 gG 2A. Oprawy oświetleniowe należy łączyć do linii kablowej, wykorzystując kolejną żyłę kabla, tzn. kolejność L1, L2, L3, → L1, L2, L3. Projektowany kabel należy ułożyć w rowie kablowym o głębokości 80cm na podsypce z piasku grubości 10cm. Przygotowane dno rowu kablowego z podsypką piaskową należy zagęścić a kabel zaopatrzyć w oznaczniki z następującymi danymi : typ i przekrój kabla, data ułożenia, wykonawca, relacja. Po ułożeniu linię kablową należy zgłosić do inwentaryzacji geodezyjnej. Po dokonaniu pomiarów kabel należy przykryć warstwą piasku grubości 10cm i warstwą gruntu rodzimego grubości 20cm. Następnie należy ułożyć folię kablową koloru niebieskiego i wypełnić wykop gruntem rodzimym. Rów kablowy wypełnić warstwami po około 25cm, zagęszczając każdą warstwę. Dla skrzyżowań z innymi elementami uzbrojenia terenu oraz pod zjazdami, należy zastosować rurę ochronną typu DVR 110 koloru niebieskiego. 2) Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa z planem zagospodarowania terenu, specyfikacja wykonania i odbioru robót. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 3) Podstawa wykonania robót: a) Zgłoszenie robót budowlanych nr AB.6743.2.27.2017 z dnia 04 lipca 2017r. b) Dokumentacja projektowa. c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. d) Projekt organizacji ruchu. 4) Pozostałe warunki realizacji. a) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 10 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. b) Zamawiający informuje, ze zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową. c) Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego d) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. e) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 5) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków:  przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe,  materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,  wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów,  przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 3. Przedmiot zamówienia Części II - VI: 1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego na wybranych ulicach w Zduńskiej Woli, tj. sporządzenie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami. Wszystkie ww. działki stanowią pas drogowy i są w zarządzie Prezydenta Miasta Zduńska Wola. 2) Zakres prac dla poszczególnych lokalizacji: a) Wykonanie oświetlenia na ul. Grzybowej – budowa ok. 3 wolnostojacych latarnii ulicznych (komplet: słup, oprawa LED, wysięgnik, wysposażenie wnęki) i okablowanie ok. 90 mb. Lokalizacja – pas drogowy ulicy grzybowej, od posesji nr 22 do 26, dz. nr ewid. 244 obr. 19. Zasilanie ze stacji nr 1914/Z134 położnej przy ul. Grzybowej (od ostatniego słupa nn). Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranej lokalizacji. b) Wykonanie oświetlenia na ul. Cementowej – budowa ok. 6 wolnostojacych latarnii ulicznych (komplet: słup, oprawa LED, wysięgnik, wysposażenie wnęki) i okablowanie ok. 180 mb. Lokalizacja – pas drogowy ulicy Cementowej, dz. nr ewid. 218 obr. 5. Zasilanie ze stacji nr 0943/Z52 położnej przy ul. Zielongórskiej (od ostatniego słupa nn). Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranej lokalizacji. c) Wykonanie oświetlenia na ul. Henrykowskiej - budowa ok. 13 wolnostojących latarnii ulicznych (komplet: słup, oprawa LED, wysięgnik, wysposażenie wnęki) i okablowanie ok. 400 mb. Lokalizacja – pas drogowy ulicy Henrykowskej, dz. nr ewid. 99 i 213/1 obr. 5. Zasilanie ze stacji nr SK/Z124 położnej przy ul. Henrykowskiej. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranej lokalizacji. d) Wykonanie oświetlenia ciągu pieszego łączącego ul. Hetmańską z ul. Jana Kazimierza – budowa ok. 2 wolnostojacych latarnii parkowych (komplet: słup, oprawa LED, wysposażenie wnęki) i okablowanie ok. 50 mb. Lokalizacja – ciag pieszy -odcinek łączący ulicę Hetmańską z ulicą Jana Kazimierza, dz. nr ewid. 377/7 lub 377/5 obr. 4. Zasilanie ze stacji nr 1431/Z80 lub 1351/Z53. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranej lokalizacji. e) Wykonanie oświetlenia na ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego – budowa ok. 2 wolnostojących latarnii ulicznych (komplet: słup, oprawa LED, wysięgnik, wyposażenie wnęki) i okablowanie ok. 70 mb. Lokalizacja – pas drogowy ulicy Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, dz. nr ewid. 64 lub 362 obr. 27. Zasilanie ze stacji nr 1484/K10. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranej lokalizacji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II-VI w zakresie dokumentacji i robót wykonywanych na jej podstawie określa Program funkcjonalno-użytkowy, będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 60 miesięcy. 7. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak informacji o zamiarze powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom jest równoznaczny z samodzielną realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, by Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał, o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w wykonywanie części zamówienia które im zostały powierzone przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty montażowe, 3) roboty elektryczne, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 400,00 PLN (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych) przed upływem terminu składania ofert w tym: Część I – 2 000 zł Część II – 400 zł Część III - 800 zł Część IV - 1 800 zł Część V - 200 zł Część VI - 200 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 0120. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach