Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta oraz w miejscowości Swobodnia

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 01327039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zakroczym.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta oraz w miejscowości Swobodnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta oraz miejscowości Swoodnia. 2. Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego (długość ok. 1500m) zlokalizowana jest na dz. ew. nr 39 obr. 02-03, 28 obr. 02-04 Zakroczym oraz dz. ew. nr 6 obr. 0008 Poligon w miejscowości Zakroczym i Swobodnia na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim gmina Zakroczym. 3. Budowa oświetlenia obejmuje 36 w miejscowości Zakroczym ul. kpt T. Doranta oraz w miejscowości Swobodnia. 4. Zakres robót obejmuje: 1) kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szerokości dna do 0,4 m w gruncie kat. III-IV, 2) ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III, 3) wykonanie przewiertów mechanicznych dla rury o śr. do 110 mm pod obiektami, 4) nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szer. do 0,6 m, 5) układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75mm w wykopie otwartym, 6) układanie rur ochronnych KR 50/50 na całej trasie, 7) układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rurach przepustowych, 8) układanie ręcznie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych i przy słupach, 9) układanie bednarki w rowach kablowych –bednarka do 120 mm2, 10) zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. IV, 11) zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II ubijakami mechanicznymi, 12) mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych 8m, 13) montaż wysięgników pojedynczych na słupach, 14) montaż opraw na słupach oświetleniowym, 15) wciągniecie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słupy, 16) mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat. III, 17) Badanie linii kablowej nn – kabel 4 żyłowy, 18) badanie i pomiary instalacji uziemiającej, 19) obsługa geodezyjna (wytyczenie, inwentaryzacja). 5. Na słupy przewidziano oprawy w przyjaznej środowisku technologii LED, o wyglądzie i formie zgodnej z zainstalowanymi na wcześniejszym odcinku drogi powiatowej. 6. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. 7. Przed przystąpieniem do prac miejsce prowadzenia robót należy oznakować zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu zatwierdzonym przez Starostę Nowodworskiego. Koszty opracowania i uzgodnienia projektu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, leżą po stronie Wykonawcy. 8. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót określa: 1) Projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Projekt zamienny stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ, 4) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ. 10. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 11. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 12. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 13. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w dokumentacji technicznej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy. 14. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 15. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej (na własny koszt) na terenach objętych zakresem rzeczowym zadania oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wyceny przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 5000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 7) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami Rozdz. VI część 2 SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę; 4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię uprawnień budowlanych osób wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, oraz oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach