Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 01327039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zakroczym.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta. 2. Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego zlokalizowana jest na dz. ew. nr 83/6 obręb 02-09, 32/3 obręb 02-10, 28 obręb 02-04, 39 obręb 02-03, 42 obręb 02-05, w miejscowości Zakroczym na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim gmina Zakroczym. 3. Budowa oświetlenia obejmuje 40 punktów świetlnych przy drodze powiatowej nr 3001W. 4. Zakres robót obejmuje: 1) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, 2) naprawa nawierzchni z kostki betonowej, 3) kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szerokości dna do 0,4 m w gruncie kat. III-IV, 4) wykonanie przewiertów mechanicznych dla rury o śr. Do 110 mm pod obiektami, 5) nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szer. do 0,6 m, 6) układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75mm w wykopie otwartym, 7) układanie rur ochronnych KR 50/50 na całej trasie, 8) układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rurach przepustowych, 9) układanie ręcznie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych i przy słupach, 10) układanie bednarki w rowach kablowych –bednarka do 120 mm2, 11) układanie rur dwudzielnych, 12) zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. IV, 13) zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II ubijakami mechanicznymi, 14) mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych 8m, 15) montaż wysięgników pojedynczych na słupach, 16) montaż opraw na słupach oświetleniowych, 17) wciągniecie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słupy, 18) mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat. III, 19) Badanie linii kablowej nn – kabel 4 żyłowy, 20) badanie i pomiary instalacji uziemiającej, 21) demontaż istniejących opraw oświetlenia wraz z wysięgnikami, 22) podłączenie kabla oświetleniowego do istniejącej skrzyni SON, 23) montaż osprzętu modułowego w skrzyni SON – dostosowanie zabezpieczeń, 24) obsługa geodezyjna (wytyczenie, inwentaryzacja). 5. Na słupy przewidziano oprawy w przyjaznej środowisku technologii LED. 6. Zdemontowane oprawy oraz wysięgniki Wykonawca przewiezie do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu, ul. Parowa Okólna 3b. 7. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. 8. Przed przystąpieniem do prac miejsce prowadzenia robót należy oznakować zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu zatwierdzonym przez Starostę Nowodworskiego. Koszty opracowania i uzgodnienia projektu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, leżą po stronie Wykonawcy. 9. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót określa: 1) Projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Projekt zamienny stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ, 4) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ. 10. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 11. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 12. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 13. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w dokumentacji technicznej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy. 14. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 15. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej (na własny koszt) na terenach objętych zakresem rzeczowym zadania oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wyceny przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wysokość wadium: 6000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 7) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami Rozdz. VI część 2 SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę; 4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię uprawnień budowlanych osób wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, oraz oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 5 lit. a niniejszego rozdziału sytuacja ekonomiczna wykonawców składających ofertę wspólną zostanie zsumowana. Oznacza to, że w celu wykazania spełnienia warunku wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą wykazać się posiadaniem więcej niż jednej polisy ubezpieczeniowej, pod warunkiem że każda z polis będzie obejmowała odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a ich suma będzie opiewała co najmniej na określoną w warunku kwotę. 4. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 6 lit. a warunek dysponowania kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawienia musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 7 lit. a, warunek dotyczący zdolności zawodowej musi spełniać w całości co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 10. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 11. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 12. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 13. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, kosztorysy ofertowe, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 15. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 14.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach