Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w mieście i gminie Środa Wielkopolska

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Ignacego Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 867 700, , fax. 612 867 702
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    Ignacego Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 867 700, , fax. 612 867 702
    REGON: 52578300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w mieście i gminie Środa Wielkopolska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oświetlenia ulicznego w mieście i gminie Środa Wielkopolska.Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na 3 części i obejmuje (część oznacza zadanie): 1. Zadanie Nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Nagietkowej, Tulipanowej, Sasankowej, Miętowej w Środzie Wielkopolskiej, Załączona dokumentacja techniczna obejmuje pełen zakres inwestycji. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie ogółem 35 punktów świetlnych w tym wg oznaczeń w projekcie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: odcinek linii kablowej od istniejącej szafki SO do słupa nr III/22 długość linii l=1055/1209, odcinek zabudowany l=121/142 odcinek do zabudowy l=934/1067 ilość słupów 22-2=20, odcinek linii kablowej od słupa III/1 do słupa III/1/1 l=55/62 ilość słupów 1, odcinek linii kablowej od słupa III/4 do słupa III/4/4 l=82/96 ilość słupów 2, odcinek linii kablowej od słupa III/11 do słupa III/11/7 odcinek linia kablowej istniejącej, ilość słupów do zabudowy 7-3 = 4, odcinek linii kablowej od słupa III/11/4 do słupa III/11/4/3 l=132/153 ilość słupów 3, odcinek linii kablowej od słupa III/13 do słupa III/13/2 l=93/103 ilość słupów 2, odcinek linii kablowej od słupa III/17 do słupa III/17/1 l=59/66 ilość słupów 1, łącznie do zabudowy linia kablowa YAKY4x35 + FeZn25x4 długości l=1442mb oraz 35 słupów Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje: odcinek linii kablowej istniejący od słupa nr III/8 do słupa nr III/10, słup nr III/8,III/10, odcinek linii kablowej od słupa III/10 do słupa nr III/11/7 słup III/11/2, III/11/5, III/11/7, odcinek linii czynny należy odłączyć od zasilania tymczasowego 2. Zadanie Nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pławce-Zdziechowice. Zamawiający realizuje I etap inwestycji zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: odcinek linii kablowej od istniejącej szafki SO, słup I/1do słupa nr I /12 ilość słupów 12 długość linii 549 mb. 3. Zadanie Nr 3: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Olszewo Zamawiający realizuje I etap inwestycji zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przyłącze elektroenergetyczne od złącza ZKP do szafki SO, Szafka SO, Linia kablowa nr II odcinek od szafki SO do słupa nr II/3 montaż 3x oprawa oświetleniowa D, Linia kablowa od szafki SO do słupa nr I/4 - montaż słupa nr I/1, I/2,I/3 - słup nr I/4 istniejący bez zmian, - oprawy oświetleniowe D słup nr I/1 - 2 szt., słup nr I/2 - 1 szt. słup nr I/3 - 1szt. oprawa oświetleniowa A słup I/4-1szt.( wymiana oprawy) linia kablowa od słupa I/4 do słupa nr I/5 wcinka w istniejącą linię kablową, montaż słupa nr I/5, oprawa oświetleniowa A słup I/5 - 1szt, linia kablowa od słupa nr I/3 do słupa I/3/4, montaż słupa nr I/3/1, - do słupa nr I/3/4 z oprawą oświetleniową A - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacje projektowe stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Zadania Nr 1, dla Zadania Nr 2 i dla Zadania Nr 3 - Zamawiający odstępuje od określenia w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ , 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ) podać nazwy podwykonawców w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach