Gmina Nowa Sucha ogłasza przetarg
- Adres: 96-513 Nowa Sucha, Nowa Sucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 46 861 20 51 , fax. 46 861 20 51 w.18
- Data zamieszczenia: 2022-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sucha
Nowa Sucha
96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie
tel. 46 861 20 51, fax. 46 861 20 51 w.18
REGON: 750148377 - Adres strony internetowej zamawiającego: nowasucha.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości: Glinki, Szeligi-Nowy Kozłów Drugi, Stary Żylin, Nowy Białynin, Okopy, Wikcinek, Stary Białynin, Braki, Marysinek, Rokotów, Roztropna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości: Glinki, Szeligi-Nowy Kozłów Drugi, StaryŻylin, Nowy Białynin, Okopy, Wikcinek, Stary Białynin, Braki, Marysinek, Rokotów, Roztropna.Zakres 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w Glinkach, stanowiącego własność gminy- długość napowietrznej linii oświetleniowej – 250 m- ilość opraw oświetleniowych – 6 sztZgodnie z planem zagospodarowania terenu wykonanie słupów od 101/201 do 106Zakres 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Nowy Kozłów Drugi - Szeligi, będącego własnością gminy - długość napowietrznej linii oświetleniowej – 360 m- ilość opraw oświetleniowych – 11 szt.Zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.Zakres 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Mizerka - Stary Żylin, będącego własnością gminy- długość kablowej linii oświetleniowej – 267 m- ilość opraw oświetleniowych – 10 szt.Realizacja słupów od nr 1/1 do nr 9/2 z załącznika Zakres 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w Nowym Białyninie, stanowiącego własność gminy - długość napowietrznej linii oświetleniowej – 209 m- ilość opraw oświetleniowych – 7 szt.Realizacja słupów od nr 1 do nr 7 z załącznika mapowegoZakres 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w Okopach, stanowiącego własność gminy- długość napowietrznej linii oświetleniowej – 306 m- ilość opraw oświetleniowych – 7 szt.Realizacja słupów od nr 101 do nr 107 z załącznika mapowegoZakres 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Wikcinek, będącego własnością gminy- długość napowietrznej linii oświetleniowej – 267,5 m- ilość opraw oświetleniowych – 8 szt.Realizacja słupów od nr 1/1 do nr 8/1 z załącznika mapowegoZakres 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w Starym Białyninie, będącego własnością gminy- długość napowietrznej linii oświetleniowej – 186 m- ilość opraw oświetleniowych – 6 szt.Realizacja słupów od nr 1.4/1 do nr 2/1 z załącznika mapowegoZakres 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Braki, stanowiącego własność gminy- długość napowietrznej linii oświetleniowej – 315 m- ilość opraw oświetleniowych – 7 szt.Realizacja słupów od nr 1 do nr 7 z załącznika mapowegoZakres 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w Marysinku, będącego własnością gminy- długość napowietrznej linii oświetleniowej – 103 m- ilość opraw oświetleniowych – 3 sztZgodnie z załączoną dokumentacją projektową.Zakres 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w Sołectwie Rokotów, stanowiącego własność gminy- długość napowietrznej linii oświetleniowej – 380 m- długość kablowej linii oświetleniowej – 39 m- ilość opraw oświetleniowych – 12 szt.Zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.Zakres 11 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Roztropna, stanowiącego własność gminy, przy drodze gminnej- długość napowietrznej linii oświetleniowej – 301 m- ilość opraw oświetleniowych – 6 sztRealizacja słupów od nr 19 do nr 24 z załącznika mapowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert t.j. do dnia 04.08.2022 r. do godziny 10:00.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Bank Spółdzielczy w Sochaczewie nr rachunku 73 9283 0006 0031 0095 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert t.j. do dnia 04.08.2022 r. do godziny 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona .7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje tego warunku2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie precyzuje tego warunku3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 200 000,00 zł.(słownie złotych: dwieście tysięcy złotych).W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek muszą spełniać wykonawcy łącznie.b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaOcena spełnienia warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale XII ust. 2, pkt 4) lit. b4) Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres prowadzenia działalności, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 prace polegające na budowie/przebudowie linii oświetlenia ulicznego i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z prawem budowlanym.- dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w tym:• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej oraz należącą do samorządu zawodowego - pełniącą funkcję kierownika budowy branży elektrycznej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".
Dodano: 2024-07-22 - Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17