Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Barwinek - etap II. Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tylawa - etap III

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4329135 , fax. 013 4331011
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 013 4329135, fax. 013 4331011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Barwinek - etap II. Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tylawa - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Barwinek - etap II Zakres prac obejmuje : Wybudowanie sieci kablowej oświetleniowej , wbudowanie 1 szafy oświetleniowej i 5 słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi. Szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem określono w przedmiarze robót . i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tylawa - etap III Zakres robót obejmuje: Wybudowanie sieci kablowej oświetleniowej (z przejściem pod drogą powiatową metodą odwiertu ) , wbudowanie 4 słupów oświetleniowych od S-1 do S-4 wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi. Szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem określono w przedmiarze robót . i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej - zakres Tylawa w ciągu drogi powiatowej w kierunku do Mszany . Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami przy tego typu robotach oraz normami. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem określony jest w przedmiarze robót do niniejszej specyfikacji. Przed przygotowaniem oferty każdy wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz powinien zdobyć konieczne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453151009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja dotycząca wadium; dla zadania Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Barwinek - etap II 1 000,00 zł słownie: jeden tysięcy złotych dla zadania Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tylawa - etap III 1 000,00 zł słownie: jeden tysięcy złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 prawa zamówień publicznych, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodnili, że wynika to z przyczyn nie leżących po ich stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, Spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o podwykonawcach, wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, tylko robót ziemnych (art.36 ust5 pzp), - załącznik nr 3, 4) kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4, 5) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że w wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 7. 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (nie mniej niż 3) - załącznik nr 8, 8) potwierdzenie wpłaty wadium - załącznik nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach