Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 46-081 Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4695524 , fax. 077 4695524
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
ul. Namysłowska 44 44
46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie
tel. 077 4695524, fax. 077 4695524
REGON: 91453545000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego w Chróscicach, Dobrzeniu Wielkim, Dobrzeniu Małym i Czarnowąsach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa oświetlenia ulicznego w Chróscicach, Dobrzeniu Wielkim, Dobrzeniu Małym i Czarnowąsach polegająca między innymi na : - wykonaniu linii kablowej oświetlenia ( ok. 540m) wraz z latarniami (7szt.) w miejscowości Chróścice ul. Babilas - wykonaniu linii kablowej oświetlenia ( ok. 250m) wraz z latarniami (5szt.) w miejscowości Dobrzeń Mały ul. Otok - wykonaniu linii kablowej oświetlenia ( ok. 320m) wraz z latarniami (5szt.) w miejscowości Dobrzeń Wielki ul. Wrocławska (boczna) - wykonaniu linii kablowej oświetlenia ( ok. 540m) wraz z latarniami (6szt.) w miejscowości Chróścice ul.Polna - wykonaniu linii kablowej oświetlenia ( ok. 220m) wraz z latarniami (4szt.) w miejscowości Czarnowąsy ul.Leśna - wykonaniu linii kablowej oświetlenia ( ok. 250m) wraz z latarniami (5szt.) w miejscowości Dobrzeń Wielki ul. Herberta - wykonaniu linii kablowej oświetlenia ( ok. 1400m) wraz z latarniami (42szt.) w miejscowości Dobrzeń Wielki ul. Kwiatowa-Reymonta - wykonanie linii kablowej oświetlenia ( ok 270 m) wraz z latarniami ( 5 szt.) w m. Dobrzeń Wielki ul.Kochanowskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452322107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11 000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.Sprzęt -Posiadać lub mieć dostęp do sprawnych jednostek sprzętu niezbędnych do wykonania zadania. 5.Środki finansowe -Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres dwóch miesięcy, oszacowanymi na sumę 100 000,00 zł bez zobowiązań z tytułu innych zamówień 6.Trzy zamówienia - Wykonali (zakończyli) jako główny wykonawca w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości 50.000,00 zł każde . 7.Uprawnienia - Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (wpisaną na listę członków właściwej izby zawodowej) w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 8.Warunki gwarancji -Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Informacje z banku lub kasy -Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6.Informacja o liczbie zatrudnionych pracowników -Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi 7.Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych zamówieniem, - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji. Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 9.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 10.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 11.Oświadczenie z art.22 - oświadczenie z art.22 12.Wykaz sprzętu- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 13.Wykaz robót zlecanych podwykonawcom Rodzaj powierzonej części oraz zakres zamówienia . 14.Harmonogram - Szczegółowy harmonogram prac rzeczowo - finansowy. 15.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika. Może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba (np. radca prawny). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzenwielki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa linii 110 kV Dobrzeń - Hermanowice w ramach zadania Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 39 (km 46+687) z droga krajową nr 94 ( km 140+515) w m. Skarbimierz na skrzyżowanie typu rondo
Dodano: 2010-10-06 - Budowa punktów oświetleniowych w miejscowości: Miedziana, Walidrogi, Przywory, Kąty Opolskie, Tarnów Opolski, Kosorowice, Raszowa
Dodano: 2010-07-16 - Budowa oświetlenia przy ul. Bukowej, Błękitnej i Baczyńskiego
Dodano: 2010-03-22 - Budowa oświetlenia końcowego odcinka ul. Kłodnickiej
Dodano: 2010-03-22