Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Świdnickiej w Sobótce.

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Świdnickiej w Sobótce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Świdnickiej w Sobótce,polegającego na budowie ciągu oświetleniowego składającego się z trzydziestu dwóch słupów oświetleniowych o wysokości 10,0 m z wysięgnikiem 2 m i oprawami oświetleniowymi o mocy 100W. 3.1 Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do 1.zapewnienia dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczenia trasy oświetlenia oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 2.opracowania dokumentacji organizacji ruchu zastępczego, 3.wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i p.poż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, 4.zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, 5.dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów, 6.ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. 3.2 Zakres zadania obejmuje -montaż szafki oświetleniowej typu SOP 3 w obudowie OP 58.2 FD -montaż i ustawienie 32 szt. słupów oświetleniowych o wysokości h równy 0,0 m, -montaż 32 szt. wysięgników 2 m na słupach oświetleniowych, -montaż na wysięgnikach 32 szt. opraw oświetleniowych typu OU 5 100W z sodowymi źródłami światła, -montaż przewodów 3xDY 4 do opraw oświetleniowych wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, -montaż rur osłonowych na słupie, -kopanie zasypanie rowów dla kabli zasilających, -wykonanie przewiertów sterowanych podłużnych mechanicznych dla rur o średnicy do 125mm pod zjazdami, w sąsiedztwie drzew i przy zbliżeniach z krawędzią jezdni, -wykonanie przewiertów mechanicznych dla rury rs o średnicy 100 mm, -układanie kabli YAKXS 4 razy 35 w rurach i rowach kablowych, -wprowadzenie kabli YAKXS 4 razy 35 do złącza, rozdzielni i w słupy oświetleniowe -zarobienie kabla YAKXS 4 razy 35 -podłączenie przewodów pojedynczych w izolacji polwinitowej pod zaciski lub bolce, -układanie bednarki, wprowadzenie bednarki do złącza, rozdzielni i w słupy oświetleniowe, podłączenie bednarki pod zaciski, -badanie linii kablowej -pierwszy i następny pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego, -obsługa geodezyjna, -opracowanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu zastępczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załącznik nr 1 do SIWZ składająca się z następujących opracowań 1.Projekt budowlany składający się z części opisowej i części rysunkowej w tym z projektu zagospodarowania terenu 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiary będą stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych. Uwaga Przedmiar robót ma charakter wyłącznie informacyjny. Ilość jednostek przedmiarowych podanych w przedmiarze są orientacyjne, zaś Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej okaże się to rzeczywiście konieczne, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2014 r., poz. 833 wraz z aktami wykonawczymi i do powszechnego stosowania w budownictwie.Zaleca się, by każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia uwarunkowań terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem robót i prac będących przedmiotem niniejszego postępowania, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny. 3.3 Roboty określone powyżej powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 3.4 Wszystkie prace objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453173005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 3.pieniądzu 4.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 5.gwarancjach bankowych 6.gwarancjach ubezpieczeniowych 7.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 29.08.2014 roku do godz. 10.00.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce w tytule przelewu prosimy wpisać wadium przetargowe sprawa GNiZP.271.17.2014 Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Świdnickiej w Sobótce. Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty.Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 8 ppkt 2 do 5 SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert pok. nr 15, a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane Wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust. 2 pkt.2 Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami Ustawy, na podstawie art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach