Przetargi.pl
budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skaryszew

Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6103095 , fax. 048 6103089
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew
    ul. Słowackiego 6 6
    26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
    tel. 048 6103095, fax. 048 6103089
    REGON: 00052770100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skaryszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: -budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skaryszew. Zamówienie składa z siedmiu niżej wymienionych zadań (części) w następujących miejscowościach: 1/ Maków - ul. Osiedlowa ze st. trafo (Maków 1), 12 lamp o mocy 100W 2/ Makowiec - ul. Rzemieślnicza - ze st. trafo (Makowiec SKR), 5 lamp o mocy 100W 3/ Skaryszew - ul. Malczewskiego, 14 lamp o mocy 100W 4/ Skaryszew - ul. Krasickiego ze st. trafo (Magierów), 8 lamp o mocy 100W 5/ Edwardów ze st. trafo (Edwardów 2), 5 lamp o mocy 100W 6/ Chomentów Szczygieł ze st. trafo (Chomentów 3), 2 lampy o mocy 100W 7/ Kobylany Kolonia ze st. trafo (Kobylany 4), 5 lamp o mocy 70W.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 313200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.500zł należy wnieść do dnia 16.11.2009r do godz. 11.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy: - których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie, - których oferta spełnia warunki zamieszczone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali min. 3 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzonymi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokumenty określone w pkt 6 niniejszej SIWZ, regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie . 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania w całości decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy 10) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie branży elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów) wraz dołączyć uprawnienia: a/ min. 2 pracowników posiadających świadectwa kwalifikacyjne E i PPN ważne min. 12 m-cy od chwili rozpoczęcia realizacji umowy, b/ min. 2 pracowników uprawnionych do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym 11) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5.2.10 SIWZ Wykonawca wskazał , którymi będzie dysponował 12) Wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca a/ min. 1 podnośnik na podwoziu samochodowym o wysięgu min. 18m b/ samochód dostawczy o masie całkowitej min. 2,5t Do wykazu należy dołączyć: - aktualny atest podnośnika montażowego na samochodzie do prac przy budowie oświetlenia ulicznego - uprawnionego operatora z nadanymi uprawnieniami na dany typ podnośnika. 13) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5.2.12 SIWZ Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 14) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie budowy, przebudowy oświetlenia - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 15) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających z niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. skaryszew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną