Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rymanów

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38480 Rymanów, ul. Mitkowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 355 006 , fax. 134 355 765
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego
    38480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 134 355 006, fax. 134 355 765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rymanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rymanów w ramach Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Rymanów na lata 2016 – 2020 w miejscowościach: 1) Część nr 1 zamówienia: a) Rymanów Zdrój – Deszno: - ul. Spacerowa - budowa 6 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych oksydowanych 6 m i oprawami LED na łącznej długości około 150 m, - ul. Spacerowa - budowa 3 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych oksydowanych z oprawami LED na łącznej długości około 100 m, - ul. Węgierska (boczna) - budowa 5 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych oksydowanych z oprawami LED na łącznej długości około 170 m, b) Królik Polski: budowa 1 szt. słupa oświetleniowego aluminiowego anodowanego oksydowanego z oprawą LED na łącznej długości około 50m, c) Bałucianka: budowa 7 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych oksydowanych z oprawami LED na łącznej długości około 500 m, d) Posada Górna: budowa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drodze wojewódzkiej nr 887 w miejscowościach Rymanów ul. Grunwaldzka i Posada Górna ul. 3-go Maja o długości całkowitej instalacyjnej 2254 m dla zasilania latarni oświetleniowych w łącznej ilości 54 kpl. 2) Część nr 2 zamówienia: a) Rymanów: - ul. Bieleckiego – Z proj. szafy SO-70/WO wykonanie jednego toru oświetleniowego o łącznej długości L=175/199 m, na trasie którego w miejscach wskazanych na planie zagospodarowania terenu należy zamontować 6 szt. latarni. Z proj. szafy SO-71/WO wykonanie zasilanie istniejącego oświetlenia przy ul. Bieleckiego oraz wyprowadzenie dodatkowego toru oświetleniowego L=626/702 m, na trasie którego w miejscach wskazanych na planie zagospodarowania terenu należy zamontować 20 szt. latarni. Słupy aluminiowe z oprawami typu LED 48W. Latarnie oświetleniowe montować należy na fundamentach prefabrykowanych typu B-50. Od latarni nr L25/SO-67/WO wykonanie toru oświetleniowego o łącznej długości L=364 m, na trasie którego w miejscach wskazanych na planie zagospodarowania terenu należy zamontować 10 szt. latarni. Na w/w trasie projektuje się słupy aluminiowe z oprawami typu LED 48W. Kompletne latarnie oświetleniowe montować należy na fundamentach prefabrykowanych typu B-50. - ul. Konopnickiej – budowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości L=186/210 m, na trasie którego należy zamontować 6 szt. latarni. b) Klimkówka: - ul. Kasztanowa – budowa oświetlenia ulicznego kablowego w miejsc. Klimkówka ul.Kasztanowa przy DK 28 od 245+164 km do 245+434 km. Budowa 8 szt. latarni oświetleniowych aluminiowych anodowanych oksydowanych z wysięgnikiem łukowym oraz oprawami LED mocowanymi na fundamentach B-71 oraz budowa 4 szt. latarni oświetleniowych aluminiowych anodowanych oksydowanych mocowanymi na fundamentach B-50 o łącznej długości 675 m. 3) Część nr 3 zamówienia: a) Sieniawa: - ul. Długa – budowa 11 szt. latarni oświetleniowych aluminiowych anodowanych oksydowanych w kolorze INOX C-45 o parametrach i wyglądzie nie gorszym niż latarnie typu SAL-9 z wysięgnikiem łukowym długości według zestawienia materiałowego oraz oprawami LED –owymi typu LED 96 (pobór mocy całkowitej prze oprawę 105W) o barwie światła 3500K, mocowanymi na fundamentach B-71 lub równoważnych. Latarnie zasilić kablem YAKXS 4 x 35 mm2 o łącznej długości 675 m, - ul. Długa (boczna) - Budowa 12 szt. latarni oświetleniowych aluminiowych anodowanych oksydowanych z oprawami LED 36W mocowanymi na fundamentach B-50 o łącznej długości 446 m. b) Milcza: - ul. Szkolna - budowa 4 latarni na łącznej długości L=123/143m słupy aluminiowe z oprawami typu LED 48W na wysięgniku WR-T1 o wysięgu bocznym 0,5m, - ul. Słoneczna – budowa 3 szt. latarni na łącznej długości L=130/142m, na trasie którego w projektuje się słupy aluminiowe z wysięgnikami WR-4 i oprawami typu LED 48W. c) Wróblik Królewski: - ul. Jakubińskiego - budowa 17 szt. latarni na łącznej długości L=704/772 m, słupy aluminiowe z oprawami typu LED 60W na wysięgniku WR-T1 o wysięgu bocznym 1m, latarnie oświetleniowe montować należy na fundamentach prefabrykowanych typu B-60. d) Bzianka: od istniejącej lampy wyprowadzić obwód kablowy w kierunku lampy nr L4/WO do lampy nr L10/WO i rozprowadzić do projektowanych słupów oświetlenia ulicznego projektowanych wzdłuż ulicy o długości całkowitej instalacyjnej 325 m dla zasilania latarni oświetleniowych w łącznej ilości 7 kpl. zabudowę słupów aluminiowych anodowanych oksydowanych na i oprawami LED w ilości 7 szt. Całość posadowić na fundamentach B-50. W ofercie NIE należy wyceniać trzech zestawów lamp hybrydowych. e) Głębokie: Budowa 5 latarni na łącznej długości L=360 m słupy aluminiowe z oprawami typu LED 72W na wysięgniku. Całość posadowić na fundamentach B-60. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Dokumentacją techniczną - załącznik nr 9 do SIWZ (przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy). - Zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującym Prawem Budowlanym wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisami BHP. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracownicy fizyczni – wykonujący bezpośrednio roboty budowlane. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Jeżeli Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 6. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych. 8. Materiały konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza w całości Wykonawca. Materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane tj. wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed datą dostarczenia na teren budowy, spełniać wymogi Ustawy z dnia 16.04.2014 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi oraz muszą posiadać deklaracje zgodności z normą lub aprobatą techniczną (dotyczącą wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu przed 1 lipca 2013 r.) lub kopie deklaracji właściwości użytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 (dotyczącą wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu po 1 lipca 2013 r.) oraz muszą spełniać normy ekologiczne UE określone w obwieszczeniach Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych. 9. Każda partia materiału musi być przed wbudowaniem odebrana i zaakceptowana przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego. 10. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy, w tym na wbudowane materiały wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Okres obowiązywania gwarancji, Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: okres gwarancji – 40 %. 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 36-miesięczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - część nr 1 zamówienia: 15 000,00 zł, - część nr 2 zamówienia: 9 000,00 zł, - cześć nr 3 zamówienia: 11 000,00 zł. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski S.A., Regionalne Centrum Korporacyjne w Rzeszowie o numerze: 40 1020 4391 0000 6102 0156 8062, tytuł przelewu: ,,Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rymanów” lub znak sprawy RIN.271.3.2018. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Dokument potwierdzający wniesienie gwarancji wadialnej powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. 6) Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 7) Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: a) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, b) iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach