Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7428155 , fax. 85 7197147
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    ul. Białostocka 25 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. 85 7428155, fax. 85 7197147
    REGON: 05065925000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia składa się z trzech części: 1) Część I - Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV w miejscowości Dobrzyniewo Duże, ul. Ełcka na dz. nr geod 87. Zamówienie obejmuje między innymi: a) Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV YAKXs4x35mm2 - 780 (900) m długości b) Montaż szafki oświetleniowej SO - 1 szt. c) Montaż słupów oświetleniowych - 20 szt. 2) Część II - Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV w miejscowości Dobrzyniewo Kościelne, dz. nr geod 79/1. a) Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV AsXsn2x25mm2 - 199 (216) m długości b) Montaż słupów oświetleniowych - 5 szt. 3) Część III - Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV w miejscowości Kobuzie, dz. nr geod 538,539,578,579,905. a) Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV AsXsn2x25mm2 - 215 (225) m długości b) Dowieszenie przewodu oświetlenia ulicznego AsXsn2x25mm2 295 (305) m długości c) Montaż szafki oświetleniowej na istniejących słupach energetycznych nN - 3 szt. d) Budowa przyłącza napowietrznego nN AsXsn2x25mm2 - 42 (52) m długości e) Montaż szafki oświetlenia ulicznego SO z tablicą licznikową - 1 szt. f) Nałożenie rury ochronnej DN180 na istniejący wodociąg - 24 m długości. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja: 1) Część I - projekt wykonawczy załącznik nr 7A do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 7B do SIWZ. 2) Część II - projekt wykonawczy załącznik nr 8A do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 8B do SIWZ. 3) Część III - projekt wykonawczy załącznik nr 9A do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 9B do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. Wykonawca udzieli ponadto co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 4. Wybrany oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ. 5. Zaleca się, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin miejsca wykonania inwestycji celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 6. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 7. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualny atest higieniczny i certyfikat dopuszczający do stosowania w budownictwie na terenie Polski. 8. Przy wykonywaniu robót budowlanych niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie realizacji inwestycji, przekazania wybranych opraw oświetleniowych do badania w jednostce badawczej posiadającej akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w celu potwierdzenia parametrów technicznych zawartych w ofercie wykonawcy. 10. Dokonanie uzgodnień przed realizacją modernizacji dotyczących robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym (koszty wyłączeń ponosi Wykonawca). 11. Zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). 12. Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 13. Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót modernizacyjnych z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe). 14. Odbiór wykonanych robót modernizacyjnych pod względem technicznym przez właściwy terenowo Zakład Energetyczny. 15. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 16. Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Konserwacja systemu oświetlenia obejmująca utrzymanie sprawności oświetlenia w czasie 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, a w szczególności: - wymianę uszkodzonych źródeł światła z materiałami, - wymianę uszkodzonych opraw z materiałami, - wymianę zabezpieczeń opraw z materiałami, - pozostałe czynności konserwacyjne obejmujące utrzymanie sprawności oświetlenia ulicznego. 18. Czas przystąpienia do usunięcia usterki systemu oświetlenia ulicznego wykonanego w ramach modernizacji oświetlenia, zgłoszonej telefonicznie lub fax-em przez Zamawiającego: - awarie całych ciągów - 24 godziny - pojedyncze awarie - 72 godziny 19. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Cześć I - Zamawiający żąda wniesienia kwoty 3.000,00 zł wadium Cześć II - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Cześć III - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Wymagania dotyczące wadium zawarte są w rozdziale VIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach