Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicy w Rzeszowie w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Budowa oświetlenia ulicy Krupówka Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia ulicy Magórska

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicy w Rzeszowie w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Budowa oświetlenia ulicy Krupówka Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia ulicy Magórska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa oświetlenia ul. Krupówka, 2. Budowa oświetlenia ul. Magórska, Zakres zamówienia obejmuje dla każdego zadania: 1. dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych dla danego zadania, 2. dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3. dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania. Termin rozpoczęcia robót: po przekazaniu placu budowy nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy. Terminy zakończenia robót: 1. Budowa oświetlenia ul. Krupówka - 31 października 2009 r. 2. Budowa oświetlenia ul. Magórska - 31 października 2009 r. Terminy wykonania umowy:. 1. Budowa oświetlenia ul. Krupówka - 16 listopada 2009 r. 2. Budowa oświetlenia ul. Magórska - 16 listopada 2009 r Warunkiem rozpoczęcia robót jest zaakceptowanie przez Zamawiającego przedłożonych przez Wykonawcę do akceptacji zestawienia materiałów podlegających certyfikacji. Za termin zakończenia robót uważa się datę pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę o gotowości do odbioru robót. Za termin wykonania umowy uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru przez Zamawiający przy udziale przedstawicieli Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna byc zabezpieczona wadium. dla zadania I - Budowa oświetlenia ulica Krupówki - w wysokości 3000 zł, dla zadania II - Budowa oświetlenia ulica Magórska - w wysokości 3200 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 zadania polegające na budowie oświetlenia drogowego na kwotę minimum 50 000,00 zł. każde - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 3) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) Kierownik budowy - osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b) minimum 50% zatrudnionych z uprawnieniami eksploatacyjnymi E do 1 kV, c) minimum 1 osoba osób z uprawnieniami do prac kontrolno - pomiarowych instalacji elektrycznych, 4) potencjał techniczny Wykonawca powinien mieć do dyspozycji lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, tj.: a) samochód skrzyniowy 4t - 1 szt., b) samochód dostawczy - 1 szt., c) koparka podsiębierna o małej łyżce - 1 szt., d) agregat prądotwórczy - 1 szt., e) stopa udarowa do zagęszczania gruntu - 1 szt., f) urządzenia wibracyjne do zagęszczania podłoża pod chodniki, g) elektronarzędzia ręczne tj.: wiertarka z udarem, szlifierka kątowa - po 1 szt., h) praska do formowania i zaciskania końcówek kablowych. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 1.4. Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z sekcja III.2) Opis warunków udziału w postępowaniu ... pkt II ppkt 2 ogłoszenia) z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.5. Wykaz osób (wymienionych w sekcji III.2) Opis warunków udziału w postępowaniu...w pkt. II ppkt. 3 ogłoszenia ), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i członkostwo w PIIB - na załączniku nr 4. 1.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.5, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 1.7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jakim dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca (zgodnie z sekcja III.2) Opis warunków udziału w postępowaniu... pkt II ppkt 4 ogłoszenia) na załączniku nr 5. 1.8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.7, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych narzędzi i urządzeń. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) pkt 1.1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.3 Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na załączniku nr 6. Brak w ofercie formularza Podwykonawcy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2. Ustawy Pzp. 2.4 Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2.5 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach