Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulic na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05090 Raszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 017 770 , fax. 227 017 778
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna
    05090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 017 770, fax. 227 017 778
    REGON: 54663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulic na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: budowa oświetlenia ulicy na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 „Budowa oświetlenia Al. Hrabskiej w Falentach Nowych” W zakres zamówienia wchodzi: wykonanie oświetlenia Al. Hrabskiej – na dz. Nr. ew. 12, 13/1, 14/39, 91 obr. 0003 w Falentach na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót L.dz.WA-.6743.2.99.2017.S:. W ramach budowy należy: 1. wykonanie wykopów pod kable i słupy – ok. 380 m.3 ok. 1500 mb. 2. Ułożenie kabla YAKXS 4x 25 1600 mb. (w tym w rurach ochronnych – ok. 1500 mb. oraz uziomu powierzchniowego ( FeZn 25 x 4) - 1500 mb 3. posadowienia słupów oświetleniowych aluminiowych - szt. 33.(w tym 21 z wysięgnikami w układzie T na różnych wysokościach – słupy dwuelementowe) 4. montaż opraw LED - szt.56. 5. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących . Uwaga: Roboty objęte zamówieniem należy wykonać z dochowaniem zasad określonych w § 2 Uchwały Rady Gminy z dnia 24.05.2017r. (str. 45 proj.) i STWiOR. Zadanie nr 2 „Budowa oświetlenia w ulicy bocznej od ul. Złotej w Podolszynie Nowym” W zakres zamówienia wchodzi: wykonanie oświetlenia w ulicy bocznej od ul. Złotej – na działce Nr ew. 83/13, 83/42 obręb w Podolszynie Nowym, na podstawie Decyzji Nr 580/2017 z dnia 18.04.2017R. oraz zgłoszenia zamiaru wykonania robót L. dz. WAI 6743.814.2016. W ramach zamówienia należy: 1. wykonanie wykopów pod kable i słupy – ok. 70 m.3. 2. Ułożenie kabla YAKXS 4x 25 oraz uziomu powierzchniowego ( FeZn 25 x 4) – 280 mb. (w tym w rurach ochronnych – ok. 280 mb.); 3. posadowienia słupów oświetleniowych aluminiowych - szt. 9 (6m) 4. montaż opraw LED - szt. 9. 5. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących . Zadanie nr 3 „Budowa oświetlenia w ulicy Szybowcowej oraz ul. Owocowej w Laszczkach” W zakres zamówienia wchodzi: 1) wykonanie oświetlenia w ulicy Szybowcowej w Laszczkach na działce Nr ew. 102/3, 101 obręb 0008 w Laszczkach, na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót L. dz. WA-6743.2 85.2017 S W ramach budowy należy: 1. wykonanie wykopów pod kable i słupy – ok. 63 m.3; 2. Ułożenie kabla YAKXS 4x 25 w rurach oraz oraz uziomu powierzchniowego – ok. 250 mb; 3. posadowienia słupów oświetleniowych aluminiowych - szt. 6 (6m); 4. montaż opraw LED - szt. 6; 5. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących . 2) wykonanie oświetlenia w ulicy Szybowcowej w Laszczkach na działce Nr ew. 7/8, 8/1, 10/1, 12/11, 184 obręb 0008 w Laszczkach, na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót L. dz. WA-6743.2. 110.2017 S W ramach zamówienia należy: 1. wykonanie wykopów pod kable i słupy – ok. 32 m.3; 2. ułożenie kabla YAKXS 4x 25 oraz uziomu powierzchniowego – 140 mb; 3. posadowienia słupów oświetleniowych aluminiowych - szt. 3 (6m) 4. montaż opraw LED - szt. 3; 5. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących . Zadanie nr 4 „Budowa oświetlenia w ulicy Widok w Dawidach Bankowych” W zakres zamówienia wchodzi: wykonanie oświetlenia w ulicy Widok w Dawidach Bankowych na działce Nr ew. 124/19, 124/20, 133, 153 obręb 0002 w Dawidach Bankowych, na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót L. dz. WAI 6743.2. 90.2017 S W ramach zamówienia należy: 1. wykonanie przejścia poprzecznego pod drogą powiatową bez naruszenia nawierzchni – 8 mb; 2. wykonanie wykopów pod kable i słupy – ok. 68 m3; 3. ułożenie kabla YAKXS 4x 25 oraz uziomu powierzchniowego – 299 mb.; 4. posadowienia słupów oświetleniowych aluminiowych - szt. 6 (6m) 5. montaż opraw LED - szt. 6. 6. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących . Powyższe roboty należy wykonać na podstawie załączonych projektów budowlano wykonaw-czych dla każdej z ulic, Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz opisu przedmiotu zamówienia. W ramach każdego z zadań, Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi 2) Uporządkowania zajętego terenu po zakończeniu robót i przedstawienia bezusterkowego pro-tokołu przekazania zajętego terenu Zarządcy drogi. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób zapewniający dojazd mieszkańców do nieruchomości oraz dojazd pojazdów dot. obsługi posesji (wywóz nieczystości), informowania firmy odbierającej odpady komunalne o przewidywanym okresie utrudnień w dostępie do poszczególnych posesji, przekazania firmie odbierającej odpady komunalne danych kontaktowych do osób władnych uzgodnić możliwość dojazdu pojazdów odbierających odpady na teren objęty utrudnieniami dojazdu, oraz ponownego poinformowania firmy odbierającej odpady, najpóźniej na tydzień przed zamknięciem danej ulicy, o planowanym rozpoczęciu robót powodujących ograniczenie dojazdu. 2.2. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej: 1) 2 (dwóch) osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych w zakresie posadowienia słupów oświetleniowych zatrudnionych w całym okresie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem trwania umowy, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni, na to miejsce innej osoby posiadającej wymagane uprawnienia. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy (§4), stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio: Zadanie nr 1 – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Zadanie nr 2 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie nr 3 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Zadanie nr 4 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) 8.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359/
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość ofert: 16.1/ Na ofertę składa się: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z kosztorysami ofertowymi w wersji uproszczonej; b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt. VI SIWZ a złożone w postaci Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2. d) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach