Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ul. Torowej na odcinku od ul. Spółdzielczej do ul. Świętokrzyskiej w Kaliszu

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7654300 , fax. (062) 7642032
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7654300, fax. (062) 7642032
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogłoszenia - zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ul. Torowej na odcinku od ul. Spółdzielczej do ul. Świętokrzyskiej w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego o łącznej długości 1042m zasilającej nowe oprawy oświetlenia ulicznego o mocy 150W (ilość punktów świetlnych - 28 kpl) w ul. Torowej. Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 2.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, opracowania projektu organizacji ruchu drogowego, załatwienia zajęcia pasa drogowego wraz z uiszczeniem opłat, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego oraz do wykonania dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania gwarancyjne Zamawiającego określone zostały w SIWZ i załącznikach do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a)wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b)wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 90.000,00 PLN, polegającej na wykonaniu oświetlenia ulicznego lub oświetlenia terenu, c)wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny, środek transportowy, żuraw samochodowy; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 40.000 PLN; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w Opisie warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1), 3a) - oprócz kwoty ubezpieczenia, oraz 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt 2) mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1)oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2a) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, o których mowa w pkt 2a) Opisu warunków udziału w postępowaniu - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi osobami; 5)dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w 3) uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczeń potwierdzających członkostwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwej izbie samorządu zawodowego; 6)wykazu robót budowlanych spełniających warunki, o których mowa w pkt 2b) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 7)dokumentów potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 6) zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6), a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert; 8)wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2c) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 9)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w pkt 2c) Opisu warunków udziału w postępowaniu - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi narzędziami i urządzeniami; 10)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert)*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Opisie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2), 5), 7) i 10) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, 2)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach