Przetargi.pl
BUDOWA OŚWIETLENIA NA OSIEDLU KRÓLEWSKIM W KOSTRZYNIE (OSTATNI ETAP)

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OŚWIETLENIA NA OSIEDLU KRÓLEWSKIM W KOSTRZYNIE (OSTATNI ETAP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na Osiedlu Królewskim w Kostrzynie - ostatni etap. Realizacja zadania polegać będzie na budowie linii kablowej nn 0,4kV ze słupami oświetleniowymi w miejscowości Kostrzyn, w ulicach: Batorego, Dąbrówki, Jadwigi, Jagiełły, Jolanty, Łokietka, Lecha, Mieszka I, Sobieskiego. Oprawy oświetleniowe zasilane będą z istniejącej stacji transformatorowej Kostrzyn nr 06- 1386 obwód VIII, w której znajduje się transformator o mocy 160 kVA. Należy ustawić słupy oświetleniowe stalowe typu SO 8/N w ilości 72 kpl; zastosować fundament stabilizujący, ostatnie słupy należy uziemić; oprawy oświetleniowe SGS 102/070 (ze źródłem światła 70W) Do zakresu zamówienia należy również: - obsługa geodezyjna budowy, - dokumentacja geodezyjna powykonawcza zgłoszona do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 5 egz Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ stanowiącej załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia - opracowanej przez firmę przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN, zawierającej: 1) projekt budowlany pod tytułem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kostrzyn Os. Wrzesińskie - Projekt budowlany z listopada 2010 r. 2) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR - budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kostrzyn Os. Wrzesińskie - z lipca 2015 r. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia następujących ulic w Kostrzynie: Batorego, Dąbrówki, Jadwigi, Jagiełły, Jolanty, Łokietka, Lecha, Mieszka I, Sobieskiego. Oświetlenie pozostałych ulic, objętych dokumentacja projektową zostało już zrealizowane i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania 2. PRZEDMIARZE ROBÓT - kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 7 do Oferty, opracowanym 17 stycznia 2013 r., przez firmę przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN. Rozliczanie robót nastąpi na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robot, zgodnie z dokumentacją projektową. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. UWAGI: 1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR oraz PROJEKT BUDOWLANY, zostały opracowane dla budowy oświetlenia w miejscowości Kostrzyn Osiedle Królewskie - w niniejszym zamówieniu obowiązują zapisy dotyczące wyłącznie ul. Batorego, Dąbrówki, Jadwigi, Jagiełły, Jolanty, Łokietka, Lecha, Mieszka I, Sobieskiego. 2) Załączone do SIWZ przedmiary robót i kosztorysy ofertowe dotyczą w całości niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 5) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 10) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em 1. Termin przekazania placu budowy i rozpoczęcia robót - max 2 dni od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania umowy, tj. termin przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót - 20.11.2015 r. 3. Termin podpisania ostatecznego protokółu pogwarancyjnego bezusterkowego - (min. 36) miesięcy licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wyżej wymienione zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi Gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 6) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku: 26 1050 1520 1000 0022 4573 0391. Na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na budowę oświetlenia na Osiedlu Królewskim w Kostrzynie (ostatni etap). 2) Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat - I p. w kopercie. Na kopercie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na budowę oświetlenia na Osiedlu Królewskim w Kostrzynie (ostatni etap) oraz nazwę i dane adresowe Wykonawcy. 3) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01 października 2015 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 pkt. 2) SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4) pkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi udzielanej na wykonane zamówienie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20151.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach