Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia iluminacyjnego Cerkwi Prawosławnej w Gdańsku Wrzeszczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
47 projektorów, ułożenia 919 mb kabli i przewodów, montażem szafki iluminacyjnej, pomiarowej i rozdzielnicy pośredniej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 zamówienia związane z budową iluminacji obiektów, zieleni, skwerów, parków, fontann lub pomników o łącznej wartości nie mniejszej niż 150tyś. zł brutto w tym minimum 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100tyś. zł brutto. W zakres budowy iluminacji nie wchodzą roboty związane z oświetleniem ulic i ciągów pieszych. 2. Dysponuje wykwalifikowanym personelem tj. - minimum jedną osobą- kierownik budowy posiadający aktualne uprawnienia do kierowania pracami w branży elektrycznej. 3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zgodnie z zał. 1a. 3. Wykaz wykonanych zamówień - wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zał. 1b 4. Wykaz osób z uprawnieniami- wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i przynależność do OIIB - zał. 1c 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1( zał. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia iluminacyjnego kościoła p.w. Św. Bartłomieja w Gdańsku
Dodano: 2014-08-28 - REMONT BRAM GARAŻOWYCH BUDYNKÓW NR 72 NA TERENIE LOTNISKA W KRÓLEWIE MALBORSKIM
Dodano: 2013-11-05 - Zamontowanie systemu ogrodzeń ochronnych - elektrycznych na terenie kompleksu lotniskowego w Królewie Malborskim
Dodano: 2013-10-11 - Remont oświetlenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. 17 Marca 20, i ul. Jagiellońskiej 16 na terenie Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku.
Dodano: 2013-10-10 - remont sieci oświetleniowej kompleksu wojskowego w Królewie Malborskim
Dodano: 2013-07-23 - Budowa oświetlenia ulicznego w Olszanicy
Dodano: 2013-07-12 - Instalowanie urządzeń i obiektów małej infrastruktury w Przodkowie
Dodano: 2013-05-08 - Instalowanie urządzeń i obiektów małej infrastruktury w Przodkowie
Dodano: 2013-04-17 - Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż chodnika przy drodze powiatowej nr 1198G na odcinku Kołczygłowy - Radusz
Dodano: 2013-03-08 - sygn. akt 89/B/UE/2012 Usługa polegająca na montażu i demontażu dostarczonych przez Zamawiającego elementów świątecznej iluminacji Miasta Gdańska i ich przechowaniu po zdemontowaniu do dnia 05.12.2013r.
Dodano: 2012-10-31