Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego – chodnik w miejscowości Węgorzewo i Sroczyn, gmina Kiszkowo

Urząd Gminy Kiszkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-280 Kiszkowo, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 297 019 , fax. 614 297 011
  • Data zamieszczenia: 2021-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kiszkowo
    ul. Szkolna 2
    62-280 Kiszkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 297 019, fax. 614 297 011
    REGON: 53848400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego – chodnik w miejscowości Węgorzewo i Sroczyn, gmina Kiszkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Klasyfikacja – Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego 3. Przedmiot zamówienia obejmuję wykonanie i odbiór robot budowy oświetlenia terenu ulicznego – chodnik na odcinku łączącym miejscowości Węgorzewo i Sroczyn w gminie Kiszkowo. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 108/1 i 108/2 w miejscowości Węgorzewo oraz dz. 71 i dz. 120 w miejscowości Sroczyn. Zakres robót obejmuje: - wykonanie wykopu – 4079 m - budowa linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x35 mm2 o długości całkowitej 3497 m - budowa linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x25 mm2 o długości całkowitej 982 m - budowę 61 słupów oświetleniowych SAL-5 - budowę 20 słupów oświetleniowych SAL-6.5 - budowę 81 tabliczek bezpiecznikowych TB - budowę 81 opraw Schreder typu Ampera Mini 16L36W z systemem regulacji mocy i uchwytem montażowym ɸ 60 - budowę 4079m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm - budowę 84 kpl. Uziomów GALMAR 4,5 m - przecisk 23m rury ochronnej AROR SRS 75 - przecisk 316m rury ochronnej AROT SRS 50 - przecisk 172m rury ochronnej ARO DVK 50 - wykonanie pomiarów elektrycznych. W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą: -geodezyjne wytyczenie trasy kablowej i posadowienie słupów, - inwentaryzacja powykonawcza, - przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia, - odtworzenie nawierzchni dróg i dojść. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:  Załącznik nr A - Dokumentacji projektowej: Kosztorysach ofertowy/przedmiarach robót Projekcie zagospodarowania terenu-mapa Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót  Specyfikacji Warunków Zamówienia, której częścią jest opis przedmiotu zamówienia  wzorze umowy – załącznik nr 5 5. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie. 5.1. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań. 5.2. Wszystkie prace należy wykonać przy zastosowaniu obowiązujących w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego rodzaju prac oraz przy zapewnieniu odpowiednich warunków bezpieczeństwa w stosunku do uczestników ruchu. 5.3. Przed przystąpieniem do realizacji robót (zakup, montaż) Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym i Projektantem rodzaj przewidywanych do wbudowania materiałów. 5.4. Jeżeli w dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz kosztorysach ofertowych wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie maja na celu naruszenia art. 99 ustawy PZP, a służą jedynie do sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca musi wszelkie zmiany uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany. Wykonawca zobowiązany jest przygotować tabelę równoważności dla każdego materiału zamiennego, która zostanie zaakceptowana między innymi przez Projektanta, Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego – Inwestora. 5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5.6. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5.7. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 6.1 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, w okresie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace: prace objęte zakresem zamówienia, w tym prace fizyczne oraz operatorzy sprzętu, wykonywane przez pracowników wykwalifikowanych i niewykwalifikowanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), z wyłączeniem pracowników pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie na podstawie przepisów prawa budowlanego. 6.2 W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego lub zamawiającego lub jego przedstawicieli, dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 438 ust. 2 pkt 1 Pzp mogą to być w szczególności: 1) oświadczenia zatrudnionego pracownika lub 2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę lub 3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika lub 4) inne dokumenty – zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Pracodawcą tych osób musi być: wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszony zgodnie z przepisami Pzp podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia jednego z powyższych dokumentów osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą mogły wykonywać pracy z winy wykonawcy. Jeżeli z naruszeniem powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli, osoba taka będzie musiała opuścić tere budowy, a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej kwotę 1 000,00 zł. za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez inspektora nadzoru lub przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli. 8. Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, projektu – planu zagospodarowania działek nr 108/1, 108/2 obręb Węgorzewo, gmina Kiszkowo oraz nr 71 i 120 obręb Sroczyn, gmina Kiszkowo, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne uwzględni w cenie ofertowej, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. 9. Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji. UWAGA! Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert! 10. Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazowo w terminie do 30 dni od doręczenia faktury, a podstawą wystawienia faktury jest protokół końcowy odbioru robót. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania. 12. Wynagrodzenie za przedmiot umowy – ryczałtowe, płatne jednorazowo. 13. Zamawiający posiada zgłoszenie zamiaru budowy z dnia 11.01.2021 r. - nr sprawy AB6743.844.61gm.Kisz.2020 14. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach