Przetargi.pl
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEJSCOWOŚCIACH MIRAKOWO, KOŃCZEWICE, PAROWA FALĘCKA I ZELGNO, GM. CHEŁMŻA

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 056 6756079
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 056 6756079
    REGON: 00572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W MIEJSCOWOŚCIACH MIRAKOWO, KOŃCZEWICE, PAROWA FALĘCKA I ZELGNO, GM. CHEŁMŻA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w gminie Chełmża w miejscowościach: 1) Mirakowo przy drodze gminnej nr 100544 C na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 247/2, drodze powiatowej nr 2025 na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 247/1 oraz na działce nr 237/9; 2) Kończewice przy drodze wojewódzkiej nr 551 na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 224/2, przy drodze gminnej nr 100521 C na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 223 oraz działce nr 232/2; 3) Parowa Falęcka przy drodze powiatowej nr 1629 na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 20/1; 4) Zelgno przy drodze wojewódzkiej nr 551 na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 211 oraz działce nr 160/1. 2. Zakres robót dla budowy oświetlenia w miejscowości Mirakowo obejmuje m.in : 1) ułożenie kabla YAKY 4x25 mm; 2) ustawienie szafki oświetleniowej typu USO 60/6/2; 3) ustawienie 3 słupów oświetleniowych betonowych typu WZ - 9; 4) zamontowanie 3 wysięgników rurowych WR - J/175/13; 5) zamontowanie na wysięgnikach 3 opraw SGS 203/150W oraz 3 lamp NAV-T 150 W; 6) podłączenie do szafy kabli oświetleniowych i sterowniczych; 7) zasypanie wykopu; 8)wykonanie pomiarów uziemienia ochronnego i pomiaru skuteczności zerowania; 9) uruchomienie oświetlenia; 10) odbiór z udziałem Zakładu Energetycznego. 3. Zakres robót dla budowy oświetlenia w miejscowości Kończewice obejmuje m.in : 1) ułożenie kabla YAKY 4x25 mm; 2) ustawienie szafki oświetleniowej typu USO 60/6/2; 3) ustawienie 3 słupów oświetleniowych betonowych typu WZ - 9; 4) zamontowanie 3 wysięgników rurowych WR - J/175/13; 5) zamontowanie na wysięgnikach 3 opraw SGS 203/150W oraz 3 lamp NAV-T 150 W; 6) podłączenie do szafy kabli oświetleniowych i sterowniczych; 7) zasypanie wykopu; 8) wykonanie pomiarów uziemienia ochronnego i pomiaru skuteczności zerowania; 9) uruchomienie oświetlenia; 10) odbiór z udziałem Zakładu Energetycznego. 4.Zakres robót dla budowy oświetlenia w miejscowości Parowa Falęcka obejmuje m.in : 1) ułożenie kabla YAKY 4x25 mm; 2) ustawienie szafki oświetleniowej typu USO 60/6/2; 3) ustawienie 2 słupów oświetleniowych betonowych typu WZ - 9; 4) zamontowanie 2 wysięgników rurowych: a/ 1 wysięgnik WR - J/175/13; b/ 1 wysięgnik 2 ramienny WR - J/175/13; 5) zamontowanie na wysięgnikach 3 opraw SGS 203/150W oraz 3 lamp NAV-T 150 W; 6) podłączenie do szafy kabli oświetleniowych i sterowniczych; 7) zasypanie wykopu; 8) wykonanie pomiarów uziemienia ochronnego i pomiaru skuteczności zerowania; 9) uruchomienie oświetlenia; 10) odbiór z udziałem Zakładu Energetycznego. 5. Zakres robót dla budowy oświetlenia w miejscowości Zelgno obejmuje m.in : 1) ułożenie kabla YAKY 4x16 mm; 2) ustawienie szafki oświetleniowej typu USO 60/6/2; 3) ustawienie 4 słupów oświetleniowych betonowych typu WZ - 9; 4) zamontowanie 4 wysięgników rurowych WR - J/175/13; 5) zamontowanie na wysięgnikach 4 opraw SGS 203/150W oraz 4 lamp NAV-T 150 W; 6) podłączenie do szafy kabli oświetleniowych i sterowniczych; 7) zasypanie wykopu; 8) wykonanie pomiarów uziemienia ochronnego i pomiaru skuteczności zerowania; 9) uruchomienie oświetlenia; 10) odbiór z udziałem Zakładu Energetycznego. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich poosiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: - dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych pełniącej na budowie obowiązki kierownika budowy. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. Pzp oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Dodatkowo wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające posiadanie przez nie uprawnień zawodowych, o których mowa w rozdz. III pkt 1.3 wg załącznika Nr 4 do SIWZ - wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 7) aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł wraz z dowodem potwierdzającym opłatę; 2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 1.2-1.5. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009r. (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 7. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach